Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר על הג'יפ החדש מבית אודי Q7


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7365 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

סטודנטים ממכללת הבין-תחומי מזמינה אותך לקחת חלק בסקר על הג'יפ החדש מבית אודי Q7.

קהל היעד - משתמשים בעלי מכוניות או משתמשים אשר בבעלות משק ביתם מכונית.

את הסקר ניתן למצוא בלינק:

http://www.israel-carsightings.com/survey.html

יש להוריד את הקובץ בעברית, למרקר את התשובות הרצויות לשמור ולשלוח חזרה לכתובת המייל: [email protected]

 

 

אנו מודים לכם על העזרה,

צוות Q7

פורסם

באוטומוטור אמרו שהמחיר זה בסביבות ה600K (בסיס כמובן), אבל האקזמפלר שהיה שם עולה קרוב

ל900 בגלל התוספות...(גרסת ה 4.2)..

 

לפי דעתי לא שווה את הכסף..עדיף כבר לקנות את האח ה"זול" טוראג או אם כבר אז את הקאיין..

(הפלוס היחד שיש לו זה 7 מקומות ישיבה)

1.8T 8)

פורסם

כל המשלוח הראשון של הQ7 נמכר כבר.. (30 פריטים!)

הQ7 שהיה בתערוכה הוא השני מבחינת מחיר.. והוא עלה 900 אלף ש"ח לקונה המאושר..

הראשון עלה קצת מעל מליון וכלל עוד כמה תוספות מיוחדות..

 

בכל מקרה, כמו שאמרו פה, המחיר של ה3 ליטר דיזל מתחיל ב550 (בוודאות),

המחיר של ה4.2 ליטר בנזין מתחיל באיזור ה700-750 אם אני זוכר נכון..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
שלום רב,

 

סטודנטים ממכללת הבין-תחומי מזמינה אותך לקחת חלק בסקר על הג'יפ החדש מבית אודי Q7.

קהל היעד - משתמשים בעלי מכוניות או משתמשים אשר בבעלות משק ביתם מכונית.

את הסקר ניתן למצוא בלינק:

http://www.israel-carsightings.com/survey.html

יש להוריד את הקובץ בעברית, למרקר את התשובות הרצויות לשמור ולשלוח חזרה לכתובת המייל: [email protected]

 

אנו מודים לכם על העזרה,

צוות Q7

הסקר הזה על גבול "הלעג לרש"...

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

אוטו מדהים עולה כמו A8 ראיתי אותו לא מזמן בסכונות בגרמניה....

 

77000 יורו עם תוספות זה המחיר שהיה מוצמד לו.

m3forever

פורסם

תודה רבה לך על כל העזרה.

אם עדיין לא מלאתם את הסקר, נודה לך אם תפנו מעט מזמנכם לעשות זאת.



זה יעזור לפרוייקט גמר שלנו מאוד

 

פורסם

אם אתה אכן סטודנט אז שיעור קצרצר בעברית. כשאתה מתייחס לסטודנטים אז הם מזמינים ורק אם זו המכללה אז היא מזמינה. איכשהו ערבבת בין השניים.

ולגבי הסקר - כדאי שתבחרו מכונית שמאפיינת יותר את הנהגים בישראל ולא מכונית שעדיין לא הגיע לכאן ותעלה יוצר מחצי מיליון

×
×
  • תוכן חדש...