Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7213 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פעם קיבלתי עצה מעורך דין, במילה אחת: תשתוק.

הקורס לנהיגה נכונה שעשית- יכול לבוא לזכותך, תלוי מי אומר את זה, מתי ואיך...

התיאוריות שעשית לא נראות לי רלוונטיות, הרי אחריהן עברת על חוקי הנהיגה.

"עסקת טיעון" אינה מילת קסם. אתה צריך לשכנע את התובע שיש לו סיבה לבוא לקראתך, ואחרי שהודת באשמה... אין לך.

dirty old man

need love too

פורסם

עמית - השופט הדר דווקא חביב הנשפטים ושנוא השוטרים, הוא היה משמש כמעט כסניגור לנשפט ומחפש את השוטרים בקטנות.

 

תראה גם שהוא הודח עקב תלונות של תובענים משטרתיים.

 

לא נורא אבל, יש עדיין את טאובר -לא פחות עצבים.

פורסם
זאת אכן ישיבה ראשונה ואני מתכוון להודות.

 

השאלה היא מה עדיף להגיד ומה לא.

והעניין של עסקת טיעון עם התובע יכול להתבצע על ידי ביום המשפט?

עסקת טיעון עם התובע אתה יכול לבצע בבוקר המשפט. עליך לציין בפניו את כל הנסיבות המקילות כאילו הוא השופט. הוא יגזור את דינך ואתה יכול להסכים או לא. איתו אתה מדבר בכבוד אבל בטונים חבריים ולא רשמיים. (תראה אני נהג XX שנים ובכלל אין עברות חוץ מ XXX XXX לפני עשרים שנה - יש לו את גליון ההרשעות שלך אבל זכותך להגזים. אני מודה באשמה אבל זה מקום מאוד מטעה עם שני נתיבים וגדר הפרדה והעברה היא טכנית לחלוטין). ואז הוא גוזר את דינך ואתה אומר תודה רבה או לא תודה אני מעדיף להשפט.

למה כדאי עסקת טיעון ?

אתה יודע בדיוק מה תקבל ולא חייב להסכים לעסקה שלא נראית לך ואם לא הסכמת לעסקה זכותך לכפור באשמה במשפט עצמו ובכלל לא משנה שהודית בפניו בחוץ! אלה חוקי המשחק.

התובע לא יגזים בענשך כי

1. אתה חוסך לו ולבית המשפט זמן יקר וזימון ישיבות להוכחות.

2. אתה נותן לו הזדמנות להיות השופט

 

אם לא הצלחת לתפוס את התובע לפני המשפט ואתה מתכוון להודות בפני השופט

מה עדיף להגיד לשופט:

1. ככל שאתה נהג ותיק יותר זה עומד לזכותך.

2. ככל שעבר זמן רב יותר מאז ההרשעה האחרונה שלך זה עומד לזכותך.

3. ככל שהעברה הינה טכנית במהותה (X ק"מ לשעה במקום Y) ואינה מהווה סכנה לציבור וכו' זה עומד לזכותך.

4. אתה עד האופי של עצמך. אתה אזרח למופת שמעד בטעות באופן חד פעמי. ספר על פעולותיך הנעלות למען הקהילה.

 

לכן בדבריך אתה אומר (לאט כדי שאפשר יהיה להקליד) פסוקים רבים ככל האפשר המתאימים למצבך מהבאים :

כבודו, אני נוהג כבר XX שנים, והעבירה האחרונה שלי היא מלפני XY שנים , וגם אז זו היתה עברה טכנית של אי XXX XXX. אני נוהג כחוק ובזהירות ומבקש מבית המשפט להתחשב בכך שזו מעידה חד פעמית שנגרמה עקב תנאי הדרך שהיא דו נתיבית ועם גדר הפרדה ותאורה טובה. אני מתנדב במשמר האזרחי פעמיים בשבוע וקבלתי תעודת הוקרה מראש עירית בני ברק. אני מבקש להקל בעונש הכספי כי אני משלם מזונות לששה ילדים וגר אצל האמא והאוטו בכלל לא שלי אלא של דוד שלי נכה צה"ל בעל עיטור העוז.

 

את הנאום הקצר הזה אתה נושא אחרי שהשופט מצא אותך אשם ולפני שגזר את ענשך.

אתה לא מחסיר ממנו פסוקים רק בגלל שנאמרו כבר לפני שתי דקות (כשהשופט שאל אותך או את התובע מאיזו שנה אתה בעל רשיון).

 

כמו שאמרו לפני - ההופעה צריכה להיות מכובדת. אתה צריך להראות הכי מבוגר ומכובד שאתה יכול.

It's life, Jim, but not as we know it

פורסם
השופט הדר דווקא חביב הנשפטים ושנוא השוטרים, הוא היה משמש כמעט כסניגור לנשפט ומחפש את השוטרים בקטנות.
בתור אחד שנשפט אצל אבינועם הדר על מהירות אני מתקשה להסכים עם הקביעה הזו.

הוא קרע את האמאמא שלי. כשאמרתי שאני סה"כ נהג זהיר והתיק שלי די נקי הוא הציץ בתדפיס ואמר שאני דווקא נראה לו כמו עבריין תנועה סדרתי כשמה שרשום לו זה עבירת מהירות אחת של 250 ש"ח ועוד עבירה מינורית של 100 ש"ח שבכלל שכחתי ממנה ושנרשמה בגלל ששוטר החליט שאני חצוף - וכל זה היה במעל 12 שנות נהיגה!

חטפתי חודש שלילה שכבר בוצע במנהלתית + 4 חודשי שלילה על תנאי לשלוש שנים + 1000 ש"ח קנס.

וזה עוד אחרי הוא העיר לתובע שכל מי שהגיע אליו כל אותו בוקר היה משוטר שעמד במקום מאוד מפוקפק בכביש שזה אך נפתח וכל הנאשמים טענו שהיו בטוחים במאה אחוזים שהוא בין עירוני (עוקף ראשון המזרחי לכיוון אסף הרופא).

לנהגת שנתפסה לפני שהייתה אשה מבוגרת הוא פסק שלילה לצמיתות, לנהגים מקצועיים הוא פסק שלילות בפועל ובאופן כללי די החמיר והיה מאוד עויין ביחסו לנאשמים. לא שהוא היה נחמד לתובע, אבל לנאשמים הוא היה פשוט עויין.

איש מגעיל שכל ההתבטאויות שלו לא נשמעו כמו משהו מכובד שהייתי מצפה לשמוע מכס המשפט. יותר הפיץ סביבו אווירה של בורר בעולם התחתון שאשתו לא נותנת לו כבר חצי שנה.

פורסם

כמה נקודות:

 

1. הכביש העוקף המזרחי של רחובות הוא כביש עירוני, בו מוצב תמרור ב-20 המתיר לנהוג במהירות של 70 קמ"ש.

2. ההזמנה לדין שקילבת היא על נסיעה במהירות הגבוהה ב 31 קמ"ש או יותר (40 במקרה שלך), על פי סעיף 6543 בחוברת נוסחי האישום המשטרתית. משמעותו של סעיף זה: הזמנה לדין בתוספת 10 נקודות.

3. השופט אבינועם שאכן הקל עם נאשמים פרש לגמלאות ולא הודח כפי שכתבו מספר אנשים בשרשור זה.

4. עכשיו הנקודה הכואבת: בבית המשפט לתעבורה ברמלה מכהנת היום רק שופטת אחת ושמה רחל טאובר. היא פועלת ההיפך הגמור מהשופט הדר, שוללת וקונסת חופשי חופשי.

 

המלצתי לך, קח עורך דין רציני בתחום התעבורה.

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

חבר'ה תודה על התגובות, במיוחד ל- yoelbe ו-Arik TG.

 

קצת רשמים מהמשפט:

 

היו שני תובעים, כל אחד עם התיקים שלו. חיכינו קצת לשופטת.

אחרי שהיא נכנסה, התובע השני(לא שלי) דיבר איתה על כמה עניינים שלו ודי הצחיק אותי העניין שלאחר כל מילה שלו הוא הכניס "גבירתי": "כן, גבירתי.. התיק גבירתי הוא של ככה וככה.. גבירתי מדובר בעבירה...". ממש השתדלתי קשה כדי להשאר רציני.

 

לא התאפשר לי לדבר עם התובע לפני המשפט, אבל הוא עשה רושם של בן אדם נחמד.

כאשר הבאתי לו את המסמכים הוא שאל אותי אם הייתי בשלילה ואמרתי שלא, אז הוא אמר שאני גם לא אקבל.

 

לאחר שהודתי באשמה והשופטת שאלה מה יש לי להגיד, התחלתי לדבר וכשהגעתי לקטע של "עבירה טכנית" היא צחקקה ואמרה שזאת ממש לא עבירה טכנית אלא לחצתי בכוונה על הגז כדי להגיע למהירות הזאת( וואלה באמת???) בקיצור פחות עניין אותה העניין שהכביש היה ריק ומואר ושלא סיכנתי אף אחד אלא יותר הקטע שהיתה לי רק עבירה אחת בלבד לפני.

 

הנזק: חודשיים על תנאי לשנה ו-750 ש"ח.

בגדול לא ממש ציפיתי למשהו יותר טוב מזה, לכן אני לא מאוכזב.

 

בכל אופן סעו בזהירות ושלא יתפסו אתכם על מהירות!

פורסם
חבר'ה תודה על התגובות, במיוחד ל- yoelbe ו-Arik TG.

 

קצת רשמים מהמשפט:

 

היו שני תובעים, כל אחד עם התיקים שלו. חיכינו קצת לשופטת.

אחרי שהיא נכנסה, התובע השני(לא שלי) דיבר איתה על כמה עניינים שלו ודי הצחיק אותי העניין שלאחר כל מילה שלו הוא הכניס "גבירתי": "כן, גבירתי.. התיק גבירתי הוא של ככה וככה.. גבירתי מדובר בעבירה...". ממש השתדלתי קשה כדי להשאר רציני.

 

לא התאפשר לי לדבר עם התובע לפני המשפט, אבל הוא עשה רושם של בן אדם נחמד.

כאשר הבאתי לו את המסמכים הוא שאל אותי אם הייתי בשלילה ואמרתי שלא, אז הוא אמר שאני גם לא אקבל.

 

לאחר שהודתי באשמה והשופטת שאלה מה יש לי להגיד, התחלתי לדבר וכשהגעתי לקטע של "עבירה טכנית" היא צחקקה ואמרה שזאת ממש לא עבירה טכנית אלא לחצתי בכוונה על הגז כדי להגיע למהירות הזאת( וואלה באמת???) בקיצור פחות עניין אותה העניין שהכביש היה ריק ומואר ושלא סיכנתי אף אחד אלא יותר הקטע שהיתה לי רק עבירה אחת בלבד לפני.

 

הנזק: חודשיים על תנאי לשנה ו-750 ש"ח.

בגדול לא ממש ציפיתי למשהו יותר טוב מזה, לכן אני לא מאוכזב.

 

בכל אופן סעו בזהירות ושלא יתפסו אתכם על מהירות!

בכל אופן... סע אתה בזהירות! :lol:

פורסם

הקצין היה נחמד מאוד והבין אותי ואמר לי שאם אני יכתוב מכתב ואודה ואספר את כל מה שאמרתי לו ובהתחשב שאין לי עבירות חוץ מחגורה בשנת 2000 ויש לי רישיון מ-1997 אז אני יקבל על תנאי וקנס של 750 ש"ח.

 

השאלה שלי היא האם הקצין צודק או שכדאי להגיע למשפט ואם להגיע למשפט אז האם כדאי לפנות לעו"ד.

מסתבר שהקצין דייק!

It's life, Jim, but not as we know it

פורסם
חבר'ה תודה על התגובות, במיוחד ל- yoelbe ו-Arik TG.

 

קצת רשמים מהמשפט:

 

היו שני תובעים, כל אחד עם התיקים שלו. חיכינו קצת לשופטת.

אחרי שהיא נכנסה, התובע השני(לא שלי) דיבר איתה על כמה עניינים שלו ודי הצחיק אותי העניין שלאחר כל מילה שלו הוא הכניס "גבירתי": "כן, גבירתי.. התיק גבירתי הוא של ככה וככה.. גבירתי מדובר בעבירה...". ממש השתדלתי קשה כדי להשאר רציני.

 

לא התאפשר לי לדבר עם התובע לפני המשפט, אבל הוא עשה רושם של בן אדם נחמד.

כאשר הבאתי לו את המסמכים הוא שאל אותי אם הייתי בשלילה ואמרתי שלא, אז הוא אמר שאני גם לא אקבל.

 

לאחר שהודתי באשמה והשופטת שאלה מה יש לי להגיד, התחלתי לדבר וכשהגעתי לקטע של "עבירה טכנית" היא צחקקה ואמרה שזאת ממש לא עבירה טכנית אלא לחצתי בכוונה על הגז כדי להגיע למהירות הזאת( וואלה באמת???) בקיצור פחות עניין אותה העניין שהכביש היה ריק ומואר ושלא סיכנתי אף אחד אלא יותר הקטע שהיתה לי רק עבירה אחת בלבד לפני.

 

הנזק: חודשיים על תנאי לשנה ו-750 ש"ח.

בגדול לא ממש ציפיתי למשהו יותר טוב מזה, לכן אני לא מאוכזב.

 

בכל אופן סעו בזהירות ושלא יתפסו אתכם על מהירות!

יצאת בזול

גם אני נשפטתי על עבירת מהירות וקיבלתי 2000 שקל קנס ושלושה חודשים על תנאי לשנה.

×
×
  • תוכן חדש...