Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2251 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכל ידידי!

 

ברשותי פיאט אונו שנת 91 מנוע 1400 קרבורטור, ולאחרונה הרכב התחיל לשתות לי דלק בצורה מוזרה,

כלומר אני נניח שם 100 שקל דלק במיכל, ומאפס תשעון ***תשעון = את השעון ***..אז ב 102 קילומטר נדלקת הנורה..(ואני חייב לציין שהמד של הדלק לא טוב או המצוף עצמו אני לא יודע בדיוק מה הבעיה) ואז נדלקת לי הנורה ובגלל זה אני ישר נוסע לתחנת דלק למלאות דלק,וזה יוצא לי בממוצע (של השבוע האחרון) 350-400 שקל!משהו לא הגיוני בשביל רכב כזה

 

אשמח אם מישהו ימליץ לי על מוסך מסויים שמנקה קרבורטורים, בתקווה שהאוטו ישתה לי פחות דלק

 

תודה לכל העוזרים

 

טל

פורסם

לא ציינת באיזה אזור אתה בארץ, אז כנראה שאתה מנתניה.

 

בנתניה מומלץ "צביקה קרבורטורים". חפש פרטים שלו במנוע החיפוש.

 

דרך אגב, צריכת דלק מודדים בליטרים למטרים, ולא בשקלים לשבוע.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

razmel שלום

 

קודם כל אני מרמת גן

 

דבר שני, אני יודע שצריכת דלק מודדים בליטרים למטרים, ולא בשקלים לשבוע.., אבל מכייון שהבעיה של צריכת הדלק לא הייתה קודם, אז בגלל זה העלתי את הנושא הזה..

 

טל

פורסם
razmel שלום

 

קודם כל אני מרמת גן

 

דבר שני, אני יודע שצריכת דלק מודדים בליטרים למטרים, ולא בשקלים לשבוע.., אבל מכייון שהבעיה של צריכת הדלק לא הייתה קודם, אז בגלל זה העלתי את הנושא הזה..

 

טל

בדוק צריכת דלק לפי ק"מ לליטר, לפי עצתו של רז, והתעלם לחלוטין, משעון הדלק,

סע מספר קילומטרים עגול נאמר 100 ק"מ, תדלק שוב, וחלק את מספר הליטרים שתדלקץ בפעם השנייה,

ל100 ק"מ שביצעת, הכמות אמורה להיות בין 8 ל10 ליטר ל100 ק"מ, בנסיעה משולבת!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

בכל מקרה גם אם אתה מר"ג הנסעיה לצביקה בנתניה תשתלם לך - נסה ולא תתאכזב.

לאחר ניקוי וטיפול בקרבורטור תרגיש שיפור בצריכת הדלק ובהתנהגות הרכב (התנעות בבוקר וכו').

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

  • 14 שנים מאוחר יותר...
פורסם

בוקר טוב וחג שמח 

יש למישהו המלצה על מוסך שמתעסק עם קרבורטור באשדוד והסביבה

ברשותי סובארו ליאונה אספנות  שהקרבורטור שלה לא משהו וצריכה יד אוהבת...

אשמח לקבל מענה

תודה 

פורסם

אם אתה יכול להגיע לירושלים,מוסך ליטל בתעשייה 5 בשכונת תלפיות. מקצוענים בסובארו!

סובארו רקס, שלא הצליחו להבין למה לא הניע מזה מספר חודשים-ישר עלו על הבעיה- הטיימיניג.

מקצוענים.

יש שם את אלי כהן,מוסכניק של פעם, מעל גיל 70, מומחה לסובארו ופיאט.

 

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

אני מפחד להעלות אותה לירושלים 

בעליות בעיר אני מרגיש שהיא רוצה להיכבות ואני לוחץ בזהירות על הגז 

אל אם יש אפשרות לקנות אצלו קיט ובתוספת הסבר הייתי שמח

אני אנסה לחייג לשם

תודה רבה לך

אמתין אולי לעוד תגובה.......

 

  • אחראי פורום
פורסם

מקצוע שהולך ונעלם. ינקו בחולון הבנתי שסגר, צביקה האלוף נפטר.

רובם עשו את המעבר הבלתי נמנע לטיפול במערכות הזרקה, אבל ניסיון של שנים לא יילך לפח. הייתי מתקשר למכונים כאלה ופשוט שואל.

אולי משה זר בפתח תקווה?

 

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אכן סיכמתי עם משה זר 

אני מקווה שהבעיה תבוא על פתרונה

אני מודה לכם על ההתייחסות

החכמתי כאן המון.  אתם נפלאים

חג שמח

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

תודה לכם

אכן הגעתי למשה זר אך נראה היה שלא מתרגש יתר על המידה ללכלך ידיו על הקרבורטור המסכן שלי

והציע שאשאיר אותה אצלו לזמן מה

בסופו של עניין באתי בקשרי שידוכין אם בחור נחמד בשם אשר מהשפלה

מומחה מס' 1 לקרבורטורים באזור אשדוד

ובשביל 100 שקלים בודדים עשה לי כיוון קרבורטור

והרכב נוסע מצויין,

יום טוב

 

×
×
  • תוכן חדש...