Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט אוויאו סדאן - קטסטרופה בטיחותית בתאונת חזית וגם קוראניות אחרות, לא משהו


student
שימו לב! השרשור הזה בן 6660 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אם כך, מן הראוי ששברולט ... סליחה דיהוו,,, יוציאו RECALL דחוף לכל המכוניות !!!

 

 

התיקון אמור להגביל את המהירות המירבית ל 56 קמ"ש

 

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כך, מן הראוי ששברולט ... סליחה דיהוו,,, יוציאו RECALL דחוף לכל המכוניות !!!

 

 

התיקון אמור להגביל את המהירות המירבית ל 56 קמ"ש

 

 

ליאור

כאילו שגם ככה היא מגיעה להרבה יותר :)

 

מבחנית פנים הרכב (ב 2006, ב 2004 גועל נפש) היא סבבה לגמריי , מכוערת .. אבל נראית איכותית , אני אצלם אם מישהו רוצה .. , אבל מבחינת נסיעה... זוועה מוטורית רצינית ביותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי מזלזל במבחני הריסוק האמריקאים. בעבר הייתה שלוחה אחת של מכון אמריקאי ממשלתי בשם NHTSA שבאמת היו בוחנים במהירוית נמוכות יותר ובפרמטרים שונים. כיום, המכון הזה ששינה אגב את שמו (NHTSA NCAP), הפרמטרים מחמירים יותר ולא נופלים מאלו של האירופראים.
אז תסביר לי בבקשה איך ב2003 קאיה קרניבל (סידונה) קיבלה אצלם 5 כוכבים ובאירופי 2 עלובים? האמריקאים ממשיכים לפרסם את התוצאה הזו גם עבור דגמי 2004,2005 ו 2006.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז תסביר לי בבקשה איך ב2003 קאיה קרניבל (סידונה) קיבלה אצלם 5 כוכבים ובאירופי 2 עלובים? האמריקאים ממשיכים לפרסם את התוצאה הזו גם עבור דגמי 2004,2005 ו 2006.
1. לא רק פרוצדורות המבחן שונות, גם אופן החישוב של התוצאות, והציון הנדרש לקבלת דירוג כזה או אחר.

2. המבחן הקדמי של NHTSA היה ונשאר פחות מחמיר. כפי שהוסבר כבר כאן, הם מרסקים במהירות נמוכה יותר (56 קמ"ש לעומת 64), ומבצעים ריסוק חזיתי מלא לעומת ריסוק מוסט במבחנים האירופים. גם אם המהירות היתה שווה, המבחן האירופי קשה משמעותית מבחינת היכולת של מבנה הרכב לעמוד בתאונה. לעומת זאת, המבחן של ה-NHTSA מחמיר יותר מבחינת אמצעי הריסון של הנוסעים - אילו היה נערך באותה מהירות.

3. מבחן הצד האמריקאי, לעומת זאת, נערך במהירות גבוהה יותר, אבל עדיין יש הבדלים בצורת המחסום אותו מרסקים לתוך הרכב. אבל ההבדל המשמעותי הוא שאצל האמריקאים אין "מבחן עמוד" נפרד; אצל האירופים אין אפשרות לקבל חמישה כוכבים בלעדיו, ולא משנה איזה ציון מקבלת המכונית.

4. אם תבדוק את הציונים של הקרניבל ב-NCAP, תראה שאכן מה שהוריד אצלה את הציון משמעותית היה הריסוק הקדמי (המחמיר יותר באירופה, כאמור), בו קיבלה 25% בלבד. בריסוק הצד קיבלה 78%.

5. הציונים שקיבלה הסדונה בארה"ב תקפים גם ל-2004 ו-2005 כי לא חל כל שינוי במכונית. דגמי 2006 נבחנו בריסוק קדומני בלבד. בינתיים.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. תודה על ההסבר. נראה לי שבעקבותיו כדאי להמשיך להתייחס יותר ברצינות לתוצאות המבחן האירופי תוך שימת לב למשמעות ההבדלים ולהסתייגויות.

 

1. לעומת זאת, המבחן של ה-NHTSA מחמיר יותר מבחינת אמצעי הריסון של הנוסעים - אילו היה נערך באותה מהירות.

טל

האם הכוונה לכך שהאמריקאי בוחן גם נוסעים במושב האחורי ואילו האירופי רק בקדמי?

 

אני יודע שהמבחן האירופי משתמש תמיד בגירסה הבסיסית ביותר מבחינת ציוד בטיחות של כל דגם, ובכך גם כחו הגדול שהוא מאלץ (בהצלחה רבה) את יצרני הרכב לייצר דגמים שיהיו בטוחים מאד גם ברמת האבזור הבסיסית.

האם גם ה NHTSA מקפידים על עקרון זה? (הצלחתי לראות ש IIHS לא מקפידים והמבחן מתייחס למכונית+ציוד מסויים)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התכוונתי שריסוק חזיתי מלא יותר קל מבחינת העומסים על מבנה המכונית, אבל יותר קשה מבחינת העומסים שעוברים לנוסעים.

לגבי הגרסאות - הגישה בארה"ב שונה. הם בהחלט עשויים לבחון את אותה מכונית עם כמה רמות אבזור בטיחות, ולהעניק ציונים נפרדים (הם גם עשויים לבחון בנפרד גרסאות 4x4 או 4x2, למשל).

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6660 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...