Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7406 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצטער על האינפורמציה החלקית.

אכן, עידו וצביקה ערכו נסיעת מבחן ברכב שלי במפגש פיאט האחרון ביקום, שהתקיים ב- 24.2.06 ועלו על הבעיה הזו מיד.

 

לא נסעתי למוסך כי לא היה לי זמן לזה (זאת קצת בעיה שאתה בצבא מ- 7:00 עד 19:00)..

 

רק היום נסעתי למוסך (טוב, לא היתה ברירה, הרעשים התחזקו, ב- 100 קמ"ש צריך לשים אטמי אוזניים כדי לא לקבל כאב ראש).

 

קיבלתי אזהרה חמורה מהמוסך לא לנסוע מהר עם הרכב (אותה אזהרה קיבלתי גם מצביקה במפגש).

 

בכל אופן, אם יש לכם הערכת עלויות אשמח לדעת.

כמו כן- אשמח לדעת מה עלול לקרות אם אני לא מתקן את התקלה בכלל וממשיך לנסוע ככה, או לחלופין נוסע מהר עם הרכב- לידע כללי בלבד.

 

תודה מראש.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הודעות כמו שלך מדכאות אותי, כי אני לא יכול שלא לחשוב כמה אינטליגנטים נוספים כמוך ישנם על הכביש, שאינם נועצים באתר הזה, ומגבירים את הרדיו-דיסק כשיש רעש מכני מוזר... :roll:

 

המיסב הוא החוליה האחרונה בשרשרת שמחברת את הגלגל לגוף הרכב. כשהמיסב מתפרק, הגלגל ניתק מהרכב, על כל ההשלכות שנובעות מכך.

 

לשימחתנו, מיסבים מודרניים עמידים מאוד ואינם דורשים תחזוקה. כאשר הם מתקרבים לסיום חייהם, הם מתחילים להשמיע רעש גובר והולך, מתוך הנחה שאיש לא יתעלם מכך, ולא ימשיך לשייט עם הרכב במהירות של 100 קמ"ש ומעלה, עם רדיו דיסק פועל.

 

שמע לעצת המוסך. אל תיסע ברכב כלל. אל המוסך סע במהירות איטית מאוד. הרעשים שאתה שומע הם רעשי חיכוך שתוצאתו חום, שחיקה וגריסה של רכיבי המיסב.

מיסב חדש עולה כמה עשרות שקלים. עבודה - כיד הדמיון הטובה על המוסכניק. ההחלפה אורכת כ- 30-45 דקות.

פורסם

ארנון, תודה על תגובתך.

 

תאמין לי שאני יודע מה אני עושה. הרכב נוסע גג ביום 6 ק"מ במהירות של עד 60 קמ"ש בתוך העיר בלבד עד לתיקון הבעיה.

זה לא שאני נוסע חיפה- ירושלים כל יום עם האוטו.

 

פשוט בדרך למוסך זה כביש מהיר עם נתיב אחד לכל כיוון, אני לא יכול לנסוע שם 80.

פורסם
הודעות כמו שלך מדכאות אותי, כי אני לא יכול שלא לחשוב כמה אינטליגנטים נוספים כמוך ישנם על הכביש, שאינם נועצים באתר הזה, ומגבירים את הרדיו-דיסק כשיש רעש מכני מוזר... :roll:

ארנון, אני מתפלא עליך... מדובר בפיאט אונו שנת 93 ! שמורה כחדשה !!!!!!!!! ועוד בקנאות !!!!!! מי אתה שתקרא לו אינטלגננט ?!?!

 

:p

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איציק, איך שראיתי שכתבת תגובה בשרשור ידעתי שאתה הולך לרשום על ה- "שמורה כחדשה"... :-)

 

 

הרכב באמת שמור חיצונית, פנימית ומכנית. מלבד תקלה זו אין שום בעיות ברכב.

פורסם
ארנון, תודה על תגובתך.

 

תאמין לי שאני יודע מה אני עושה. הרכב נוסע גג ביום 6 ק"מ במהירות של עד 60 קמ"ש בתוך העיר בלבד עד לתיקון הבעיה.

לא נשמע שאתה יודע מה אתה עושה.

אין לך מושג כמה נזק כבר נגרם למיסב במשך השבועות בהם דהרת איתו והגברת את המוסיקה כדי לא לשמוע את הרעש שהוא הפיק.

אין לך מושג איזה נזק נוסף נגרם שם בכל סיבוב גלגל, גם במהירות 60 קמ"ש.

פורסם
מצטער על האינפורמציה החלקית.

אכן, עידו וצביקה ערכו נסיעת מבחן ברכב שלי במפגש פיאט האחרון ביקום, שהתקיים ב- 24.2.06 ועלו על הבעיה הזו מיד.

 

לא נסעתי למוסך כי לא היה לי זמן לזה (זאת קצת בעיה שאתה בצבא מ- 7:00 עד 19:00)..

 

רק היום נסעתי למוסך (טוב, לא היתה ברירה, הרעשים התחזקו, ב- 100 קמ"ש צריך לשים אטמי אוזניים כדי לא לקבל כאב ראש).

 

קיבלתי אזהרה חמורה מהמוסך לא לנסוע מהר עם הרכב (אותה אזהרה קיבלתי גם מצביקה במפגש).

כמו כן- אשמח לדעת מה עלול לקרות אם אני לא מתקן את התקלה בכלל וממשיך לנסוע ככה, או לחלופין נוסע מהר עם הרכב- לידע כללי בלבד.

 

תודה מראש.

את הנזק והסיכון , ארנון כבר פירט!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
הודעות כמו שלך מדכאות אותי, כי אני לא יכול שלא לחשוב כמה אינטליגנטים נוספים כמוך ישנם על הכביש, שאינם נועצים באתר הזה, ומגבירים את הרדיו-דיסק כשיש רעש מכני מוזר... :roll:

 

QUOTE]

 

זה מהזכיר לי טופיק שהיה פה על התראת לחץ שמן מנוע, הבחור המשיך לנוסע ויצא עם נזק של 4000 ש"ח.

 

כאשר המיסב יתקע גם ב60 קמ"ש תזכיר לי לא להיות בקירבת מקום. :?

פורסם

אם זה כמו שאתם אומרים, מדובר בתקלה בטיחותית חמורה. אם הגלגל יעוף מהרכב ב- 100 קמ"ש אני לא ירצה לחשוב מה יכול לקרות.

 

אתם ממליצים להפחית נסיעה עם הרכב כמה שיותר? יש לי נסיעה מחר עם הרכב של משהו כמו 40 ק"מ!

פורסם

מקריאת השרשור נדמה לי שההמלצה ברורה מאוד, אבל הנה היא שוב:

 

לא מומלץ לבצע עם הרכב כל נסיעה, קצרה או ארוכה.

אתה תקלל את קלות הדעת שלך עד סוף ימיך אם במהלך הנסיעה הזו המיסב יתפס (ואתה תעוף מהנתיב בפתאומיות וללא שליטה) או יתפרק (ואז אתה תעוף ללא כיוון מוגדר. וכך גם הצמיג).

פורסם

הבעיה תוקנה.

 

הרכב לא נסע כל השבת, היום בבוקר הוא "ביקר" במוסך.

 

להלן פירוט הקבלה:

 

חלפים:

מיסב אחורי אונו [נבה] 140.00 ש"ח.

 

עבודות:

החלפת מיסב גלגל אחורי שמאל- זמן עבודה 40 דק': 48 ש"ח.

 

 

מע"מ 16.5%: 31.00 ש"ח

 

סה"כ: 219.00 ש"ח.

 

האם המחירים סבירים?

 

 

תודה מראש.

פורסם

גיא שלום רב!

להלן הערכתי הצנועה: המחיר הזול ביותר ששמעתי מימי,ששולם על הצלת חיים!

הסק לבד את המסקנה המשתמעת מדבריי!!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
הצלת חיים!

לא צריך לעשות דרמה, מדובר בפעולה מונעת ולא בהצלת חיים.

 

המחיר, סביר עד נמוך.

המחיר על זמן העבודה קצת תמוה, 40 דקות 48 ש"ח? כמה כסף גובה המוסך על שעת עבודה?


×
×
  • תוכן חדש...