Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיזל עד 35K - קסרה / מגאן / פולו קלאסיק - מי עדיף?


hanang
שימו לב! השרשור הזה בן 6806 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

אני מחפש רכב דיזל מרווח עד 35K שנת 98 ומעלה והגעתי למסקנה שלמעשה בטווח המחירים הזה האופציות העיקריות בשוק הן:

 

רנו מגאן 99-2001

סיטרואן קסרה 99-2001

פולקסווגן פולו קלאסיק 99-2000

 

השאלה היא מי עדיף?

 

מבחינת צריכת הדלק, אמינות הרכב, כמות הקילומטרים שהמנוע של הרכב מסוגל לנסוע וכו'.

אשמח לשמוע את דעתם של אלו אשר יש להם ניסיון עם הרכבים הללו.

 

אגב, העדיפות האמיתית שלי שמורה לסקודה אוקטביה או פביה אבל לצערי הן אינן בתחום היכולת הכספית לעת עתה...

VW Jetta 2015 MK something :-)Kia Sportage 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלושת המכוניות שצינת הם מכוניות קומפקטיות ולא מרווחות במיוחד

כדאי לך גם לשקול ברלינגו - במשפחה כבר היו 3 מכוניות כאלו- מאוד אמינות מאוד מאוד מרווחות

בדגמים הישנים יותר המושב האחורי הוא ספסל ספרטני ולא נוח אבל במתקדמים יותר המושב נוח

אוטו עם המון המון מקומות איחסון פנימיים -- מומלץ

אם אתה בכל זאת מתעקש על משהיא מהשלוש הפולו היא בדיוק ההפך ממה שתיארתי - צפופה גם מלפנים וגם מאחור ( אני 1.85 מאחור אני לא נכנס ואם אני יושב מלפנים, מאחורי יכול לשבת רק ילד.) לעומת זאת ה"ביצועים" שלה עדיפים בהרבה על אלו של הברלינגו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקסארה והפולו הוכיחו את עצמן בשוק המוניות מה שרנו לא.

 

אני אישית הייתי לוקח פולו למרות שהיא הקטנה מבין השלושה,אך עדיפה.

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני היתי הולך על הקסארה מכמה סיבות:

עיצוב פנים עדיף , הרכב מדבר איתך בגובהה העינים. ,דרך אגב - לא מקרקש כמו פולו קלאסיק. ותאמין לי שראיתי פולו קלאסיק הרבה בחיים שלי.

אם מדובר ב XUTD, אז בכלל מדובר במנוע עדיף, אם מדובר ב 1.9 דיזל רגיל, ניחא. אבל באמת היתי ממליץ לשקול את ה TD.

מהירה יותר ביחס ל SDI

עיצוב חוץ עדיף(זה טעמי, אני אוהב את הצבע הלבן, GO FIGURE)

היגוי עדיף משל הפולו, הגה רך מדויק ומתקשר. (306)

עם המגאן, אין לי ניסיון. תמתין לחכמים ממני שיש או היה להם את הרכב.

ואם זה 2001 (עכשיו קראתי את ההודעה שלך מחדש) - חפש את מנוע ה HDi ,הוא לא אמין כמו המנוע XUD, והמערכת של בוש קצת בעייתית שם, אבל - הוא מהיר יותר מכל השלושה, הוא חזק מאוד ביחס לשאר. אתה תרגיש את זה בנסיעה היום יומית. (האצות מהמקום, הילוך 3-4 תרגיש כוח, מה שכמעט ולא תרגיש בפולו)

שים לב שב 2001 היתה להם בעיה נורא מעצבנת עם פולי מנוע, הוא עשו ברזל ובאמצע שלו יש גומי, הגומי הזה מתפורר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקסארה והפולו הוכיחו את עצמן בשוק המוניות מה שרנו לא.

 

אני אישית הייתי לוקח פולו למרות שהיא הקטנה מבין השלושה,אך עדיפה.

אורן

והמגאן הוכיחה את עצמה בצה"ל.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלושת המכוניות שצינת הם מכוניות קומפקטיות ולא מרווחות במיוחד

כדאי לך גם לשקול ברלינגו - במשפחה כבר היו 3 מכוניות כאלו- מאוד אמינות מאוד מאוד מרווחות

בדגמים הישנים יותר המושב האחורי הוא ספסל ספרטני ולא נוח אבל במתקדמים יותר המושב נוח

אוטו עם המון המון מקומות איחסון פנימיים -- מומלץ

אם אתה בכל זאת מתעקש על משהיא מהשלוש הפולו היא בדיוק ההפך ממה שתיארתי - צפופה גם מלפנים וגם מאחור ( אני 1.85 מאחור אני לא נכנס ואם אני יושב מלפנים, מאחורי יכול לשבת רק ילד.) לעומת זאת ה"ביצועים" שלה עדיפים בהרבה על אלו של הברלינגו.

הבעיה בברלינגו, חוץ מזה שזה רכב מסחרי שאין לי בו צורך, היא שצריכת הדלק שלו לא ממש מצדיקה את קנייתו... הרכב צורך דלק כמו רכב בנזין ידני רגיל.

 

אשמח אם מי שיודע יכתוב מה צריכת הדלק של השלוש. ע"פ חיפושי בפורום, הפולו נוסעת 18-23 ק"מ לליטר, הקסרה 18 ק"מ לליטר בגירסה החלשה יותר ו 14 ק"מ לליטר בגרסת ה TDI. לגבי המגאן לא מצאתי נתונים. אתם מוזמנים לתקן אותי אם יש טעות בנתונים אלה.

VW Jetta 2015 MK something :-)Kia Sportage 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

23 קילומטר לליטר? אני באמת בספק.

זה מה שנכתב כאן http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=73061&page=2&pp=15

 

אבל מניסיון של חבר שהוא בעל פולו קלאסיק דיזל שנת 2001 אני יוכל לומר שאולי צריכת הדלק המשולבת לא מגיעה ל 23 אבל היא בהחלט בטווח של 19-20 ק"מ לליטר.

VW Jetta 2015 MK something :-)Kia Sportage 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה נקודות בסיסיות...

רכב דיזל נקנה על מנת לגמוא כמות ק"מ גבוהה, אי לכך רכבים מהשנתונים שציינת מטה סביר להניח שעברו בין 200K ל 300K ק"מ.

כך שצריכת הדלק לדוגמא תלויה רבות באופן שבו תוחזק הרכב עד כה, אך בסבירות גבוהה שהוא יצרוך כמות גבוהה יותר של דלק מאשר ביום שהוא יצא לאויר העולם.

 

אי לכך , עיקר המשימה שלך הוא למצוא רכב אשר טופל ביד אוהבת ותוחזק כהלכה.

לי יש נסיון עם הרנו קנגו אשר חולק את המנוע של המגאן, מנוע אמין במידה וטופל בזמן, רגישות גבוהה לטיימינג, וסלילי הצתה.

 

בנוגע לפולו ,היתה ברשותי עם מנוע בנזין, האוטו פשוט צפוף !!

לגבי הקסארה, האוטו עדיף משמעותית, במיוחד עם מנוע TD , כוח עדיף בהרבה עם צריכת דלק משופרת, יש לשים לב למצב הטורבו !!

 

וכמו שכבר נאמר, גם אני במצב זה הולך על הטנדרים (קנגו\ברלינגו) , ההיצע גדול הרבה יותר וצריכת הדלק אומנם אינה 19 ק"מ לליטר, אך עם רגל קלה ניתן בקלות לעשות 15-16 ק"מ ליטר !!

נוחות ומרחב פנימי עדיפים לדעתי מהפרטיות אשר ציינת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והמגאן הוכיחה את עצמה בצה"ל.

הוכיחה את עצמה בתור צרה צרורה.

 

לא נהגתי על האחרות ולא מכיר אותם טוב, אבל המגאן היא פתח להרבה תקלות מרגיזות ויקרות

המגאן בגרסה הלא מודגשת מרגישה עצלנית מעט, לא נוחה לנהיגה ארוכה (לטעמי) עקב תנוחת ישבה מעצבנת (ההגה בזווית מוזרה...).

 

חוץ מזה הרווח כן מרווח יחסית, המושבים (לנוסעים) נוחים ונוחות הנסיעה ושיכוך המהמורות טוב.

 

אני אישית לאחר ניסיון עם המון מגאנים (בנזין/דיזל/ט"ד/ידני/אוטומט) לא חושב שזהו רכב שהייתי רוכש לעצמי, הא לא נותן תמורה מספקת להשקעה הרבה שצריך לתת לו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלושת המכוניות שצינת הם מכוניות קומפקטיות ולא מרווחות במיוחד

כדאי לך גם לשקול ברלינגו - במשפחה כבר היו 3 מכוניות כאלו- מאוד אמינות מאוד מאוד מרווחות

בדגמים הישנים יותר המושב האחורי הוא ספסל ספרטני ולא נוח אבל במתקדמים יותר המושב נוח

אוטו עם המון המון מקומות איחסון פנימיים -- מומלץ

אם אתה בכל זאת מתעקש על משהיא מהשלוש הפולו היא בדיוק ההפך ממה שתיארתי - צפופה גם מלפנים וגם מאחור ( אני 1.85 מאחור אני לא נכנס ואם אני יושב מלפנים, מאחורי יכול לשבת רק ילד.) לעומת זאת ה"ביצועים" שלה עדיפים בהרבה על אלו של הברלינגו.

אם כבר ההתלבטות ברכב מסחרי מהסוג הזה אני ממליץ רק על קנגו מתוך ניסיון אישי....

לאבא שלי היה ברלינגו והוא התענה ממנו, התקלות באו אחד אחרי השני.

הוא מכר את הברלינגו וקנה קנגו.... אוטו מצויין ומשרת אותו נאמנות כבר חצי שנה....

(אגב גם את הקנגו הוא רוצה למכור עכשיו בגלל מעבר לאוטו מנהלים).

תשקול טוב טוב לפני שאתה בוחר בברלינגו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדל בצירכת דלק בין הטנדרים לקומפקטיות קיים אבל הוא לא גדול כ10-15%

הדרישה היחידה שלך היא רכב מרווח שוב - אף אחדת מהמכוניות שצינתה לא עונות על הדרישה הזו, לכל היותר הן טובות בקבוצה שלהן. הטנדרים מרווחים מאוד גם מקדימה וגם מאחור לא פעם נסענו כל המשפחה 5 אנשים כולם מעל 1.80 ברכב. רכב שטופל היטב יסע קלומטרים רבים. שלושת הברלינגואים עברו כ 70-80 אלף קלומטר בשנה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשעורי הנהיגה נהגתי על סיטרואן קסרה טורבו דיזל, דווקא מאוד אהבתי את האוטו הזה.

 

אני לא יכול להגיד לך כלום בקשר לאחזקה ואמינות, אבל אהבתי לנהוג בה, רכב דיי נוח.

I should win a fucking AWARD for being me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדל בצירכת דלק בין הטנדרים לקומפקטיות קיים אבל הוא לא גדול כ10-15%

הדרישה היחידה שלך היא רכב מרווח שוב - אף אחדת מהמכוניות שצינתה לא עונות על הדרישה הזו, לכל היותר הן טובות בקבוצה שלהן. הטנדרים מרווחים מאוד גם מקדימה וגם מאחור לא פעם נסענו כל המשפחה 5 אנשים כולם מעל 1.80 ברכב. רכב שטופל היטב יסע קלומטרים רבים. שלושת הברלינגואים עברו כ 70-80 אלף קלומטר בשנה

מרווח - הכוונה, לא מיני או סופר מיני אלא רכב קצת יותר מסיבי. הסקסו לדוגמא, שהיא אופצית דיזל נוספת, מרגישה לי קטנה (אני גם כמעט 1.90 מ') וצריך גם לחשוב על דור העתיד :-) אבל כרגע בד"כ יסעו ברכב שני נוסעים בסה"כ, כך שהרכב צריך להיות מרווח בעיקר מקדימה.

VW Jetta 2015 MK something :-)Kia Sportage 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז כמו שאמרתי > קסרה.

 

הייתה לנו כזאת, אני לא זוכר איך היא הייתה מבחינת טיפולים. אני אשתדל לשאול ולחזור אליך עם תשובה.

 

אבל אם אתה רוצה נוחות זה קסרה.

I should win a fucking AWARD for being me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6806 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...