מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,502 נושאים בפורום הזה
-
- 4 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
1) קרוסאובר = מחלק צלילים. אם יש לכם רמקולים רגילים + טוויטר בנפרד, ניתן לחבר את הקרוס והאיכות תשתפר עד מאוד, מניסיון. כמובן שתלוי אילו רמקולים יש לכם. הקרוס: JBL מדגם GTO6507, בחוזק של 70RMS - חדשים לחלוטין, לא היו בשימוש. 2) זוג קומפוננט 4' של מורל היבריד במצב חדש,הוגברו ע"י מגבר איכותי, 100RMS לכל רמקול,מי שמכיר את מורל יודע על מה מדובר! http://www.autos-sound.net/shop/inde...re&iProduct=25 3) רדיו דיסק DVD של חברת JVC מדגם KD-AVX1 http://www.autos-sound.net/shop/inde...e&iProduct=239 4) סאאב-וופר של חברת LITHNING AUDIO (השחור) 500W רך ונעים,לא בועט כמו פטיש סתם להרעיד שמשות. בקישור מ…
הודעה אחרונה מאת DAn-BP 1.8, -
- 0 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום אתמול קניתי קומפוננט הרץ 6.5 והם לא נכנסים לי בדלת טוב, אז אני מעוניין בהחלפה על קומפפוננט 5.25 באותה רמה או בכסף המחיר הוא 550 גמיש ממש מעט לרציניים יוני 0523142134
הודעה אחרונה מאת lantra-man, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למכירה קומפוננט פוקאל A1 6.5 מצב פצצה איכותי מאוד מגיע זוג מידבאסים+זוג קרוסים ללא טוויטר מחיר 500 ש"ח לא גמיש בכלל! בה"פ מוכן להחלפה בקומפוננט אותו רמה או יותר עם הוספה ממני אבל מידה 5.25
הודעה אחרונה מאת אלי81, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
למכירה או החלפה שנאי. ממיר מ220V ל12V ב100A לא זבל סיני. לכל מי שרוצה להפעיל את המערכת של הרכב בבית. מסוגל להרים סט של 3-4 מגברים. אם יש דברים מענייים להחלפה אני פתוח להצעות..ה"פ ירון..
הודעה אחרונה מאת ירון(F), -
- 0 תגובות
- 659 צפיות
2 סאבים של קיקר מגבר מונובולוק של רוקפורד p3001 מגבר של סאונד סטרים LW4.480 קאבל 1.4 אפשרות לקבל עם חיווט של רוקפורד אפשרות לקבל עם בניית בגאז שמתאימה בדיוק לבגאז של רנו קליאו מחיר מיוחד למי שקונה הכול ביחד
הודעה אחרונה מאת alooon1, -
- 0 תגובות
- 675 צפיות
לכירה סאב סרווין ווגה דגם hed12 הסאב בן חצי שנה נימצא בתוך תיבה אטומה קטנה . מוציא באס איכותי ודי מדוייק. הספק = 300 RMS 600 WATT PEAK הסאב מגיע עם התיבה עם כבל אר סי אי של רוקפורד באורך 5 מטר לחיבור הרדיו דיסק לכניסה של המגבר בשביל הסאב. + כבל לחיבור הסאב למגבר של סטינגר . המחיר הדרוש על כל ערכת החבילה הזו הוא 500 ש"ח. ניתן לצור קשר ב 0525777771 אדיר. או בה"פ.
הודעה אחרונה מאת adir027, -
- 1 תגובות
- 947 צפיות
מגבר 2 ערוצים של רוקפורד קטן מאוד, מתאים להגברת זוג רמקולים 6/9 או קופמפוננט, או להגברת טוויטרים. בעבודה כ-7 חודשים לא עשה בעיות תקין לחלוטין. נמכר חדש ב618 שקלים(בזאפ) אני מבקש 300, מי שיקח אותו יקבל במתנה קבל 8G+נעל מצבר חדשים לחלוטין. קישור לזאפ: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=151622
הודעה אחרונה מאת farkash7, -
- 7 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
טוב אז לאחר ההתקנה הצתברו אצלי כמה דברים... 1- DVD קלריון מסך נגיעות המכשיר בן 4 חודשים נקנה בארה"ב המכשיר לא מיוכל לתדרים ארופאים אבל תוסף בין 4-6 תחנות רדיו. המכשיר מגיע אם כל הדברים המקוריים שלו ספר הוראות,צמא מקורית פנל נשלף ועוד... מוכר בגלל מעבר לDVD אחר, כרגע המכשיר בבית ולא מחובר. מחיר-3500 2 - קומפוננט היי אנרג'י כולל את הקרוסים המידבאסים והטוויטרים הרמקולים לא עברו התעללות והם במצב מצויין. קנו ב2\2\08 יש קבלה הסט מחובר ואפשר לשמוע אותו. מחיר-1400 3 - מפצל מתח של חברת knukonceptz מי שלא מכיר שיעשה חיפוש על החברה. המפצל על כניסה של 2 גייג' ו2 יציאות של 4 גייג', המפצל מגיעה אם 2 פיוזים ANL של 100 אמפר (הפיוזים לא זולים בכלל) המפצל בעל מד מתח. מחי…
הודעה אחרונה מאת tzahi85, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
למכירה צ'ינג'ר SONY קורא MP3 ל-6 דיסקים, + רדיוטייפ SONY שולט , הצ'ינג'ר היה בשימוש כשנה ולפני כחצי שנה יצא משימוש עקב החלפת רכב. שתי היחידות במצב מושלם אחרי שימוש עדין . מחיר 500- ש"ח. טל 057-8116323 באיזור חיפה.
הודעה אחרונה מאת DiimH, -
למכירה - סט שלם
מאת aviss- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
כל הרכיבים שנמצאים בחתימתי מוצעים למכירה. המחיר : 3 א' ש"ח, שזה המחיר שעלה רק הHU לפני כשנתיים. המערכת נמכרת בשלמותה בלבד. ניתן לבוא ולשמוע.
הודעה אחרונה מאת aviss, -
- 0 תגובות
- 755 צפיות
המגבר נכמר כי אין בו צורך. הוא חדש באריזה, כמובן שלא הותקן אף פעם. אין לי הרבה מה להרחיב עליו חוץ מזה שהוא מאוד איכותי ושהוא 55RMS X 4. ליותר פרטים כנסו ללינק למטה. המחיר הוא 700 ש"ח !!! 0547-575387 http://www.jbl.com/car/products/product_detail.aspx?prod=GTO4060&Language=ENG&Country=SE&Region=EUROPE&cat=AMP&ser=GTS
הודעה אחרונה מאת djushi, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
למכירה זוג פודים לטוויטרים עשויים פיבר וקרבון עדין לא מרופדים (מי שירצה ריפוד זה עוד 150 שקל) מולבשים על קורות של מאזדה 323 שנת 99 (אני מאמין שמתאים לעוד דגמים) הפודים בעלי זווית למרכז הרכב מותאמים לטוויטרים של מורל (mt11 אני מאמין שזה מתאים לעוד )אך לא רק ישנו רווח קטן שאמור להיכנס שם ספוג ועליו הרפיוד אז ככה שטוויטר קצת יותר גדול יכול להיכנס מחיר 450 שקל גמיש לרציניים שיבואו ויראו 0545242869 אורן לילה טוב
הודעה אחרונה מאת אורן אלקובי, -
- 0 תגובות
- 836 צפיות
למכירה הסט המוכר והטוב - הייבריד אוביישן 6.5. הסט עובד פיקס ונראה חדש, אתם מוזמנים לשמוע. מחיר: 1400 ש"ח.
הודעה אחרונה מאת שומאכר, -
- 0 תגובות
- 519 צפיות
למכירה פיוניר 305C בתיבה אטומה לא עבד כמעט 300 ש"ח מוכר עקב שדרוג הצעות בה"פ או בטלפון - 0542226384
הודעה אחרונה מאת raptor, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מוכר עקב מכירת הרכב. 1)רדיו דיסק פיוניר פרימייר דולפינים דגםP7703יציאות למגבר4וולט מצב טוב עבד בערך חצי שנה.800שקלים 2)קומפוננט מורל פולס6.5 עבדו גם חצי שנה עדיין באחריות ושמורים בתוך הקרטון שלהם.400שקלים 3)קומפוננט6:9של מורל טמפו עבדו בסך הכך שבועיים עדיין באחריות וגם הם שמורים באריזה שלהם.400שקלים 4)מגבר פולס האודיו 1600וואט מצב חדש עומד היטב בנתונים שלו מפעיל את 2הסטים שמוצעים פה למכירה.500שקלים 5)מונו בלוק של חברת האודיו קוורט1000RMSב2הום 1500RMS ב1הום.800שקלים 6)סאב אינפיניטי רפרס1250וואט300RMS עבד עד עכשיו פחות משבוע כולל תיבה עים פורט מותאמת לו.600שקל שוב אני מציין שכל מה שמוצע פה למכירה כולל את האריזות המקוריות וחוברות שלהם לרוב נישאר עדיין אחריות. …
הודעה אחרונה מאת orturbo, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מגבר SIERRA 5 ערוצים - 1100 ש"ח סאב KENWOOD דגם KFC W3011 ה400 RMS כולל תיבה - 550 ש"ח רדיו דיסק DVD של SUNKYO הבא: - 900 ש"ח http://www.rde.co.il/Product.aspx?ProductID=1238 מחירים גמישים ליצור קשר בפרטי או בטלפון 0547939935
הודעה אחרונה מאת Mcolt94, -
kicker comp
מאת ARTHURZ- 1 תגובות
- 832 צפיות
shalom kicker comp hadash 300 shekel 0524203874
הודעה אחרונה מאת ARTHURZ, -
- 0 תגובות
- 869 צפיות
למכירה סט קומפוננט במצב חדש! מבית פוקל דגם פוליגלס וי 2 (165v2) מדובר בסט איכותי מאוד 65rms הסט בן חודשיים ונמכר עקב מעבר לרכב שבו המידות לצערי לא מתאימות. http://www.autos-sound.net/shop/?p=productMore&iProduct=212 חדש עולה כמעט 1500 ואני דורש 850 גמיש. 0545583885 אביאור
הודעה אחרונה מאת avior 2.0, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, למכירה סאב shiva mark 3. חדש לגמרי. עדיין בקופסא. לא הורכב אף פעם. סאב עוצמתי ואיכותי בן זמנית. תמורה לשקל הטובה ביותר שניתן למצוא. מחיר טוב לרציניים. 057-8169764. נ.ב הקונה המאושר יקבל תיבה מתאימה.
הודעה אחרונה מאת Moshe_P, -
- 0 תגובות
- 960 צפיות
למכירה קבל של בוס 1.2 farad היה בשימוש כחודש עובד מצוין במחיר שחיטות 300 שקל אזור המרכז לא גמיש קבל כזה בארץ עולה בסביבות ה700-650 שקל ! 0523876066 ליאור
הודעה אחרונה מאת lioro, -
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום, למכירה DLS R6A חדשים. נקנו אצל היבואן לפני פחות מחודש. http://www.dls.se/en/car/prod.html?produkt=en_60 מוכר עקב שדרוג. מחיר: 1000 ש"ח. לפרטים נוספים: 0544974078 - שי.
הודעה אחרונה מאת שי.א, -
- 0 תגובות
- 777 צפיות
סאב של רוקפורד-500 או 600 וואט (לא זוכר כמה בדיוק) בתוך תיבה מקורית. נקנה לפני שנתיים,היה אצלי בשימוש ברכב כל אותה התקופה,נמכר עקב מכירת הרכב. במצב מעולה,עובד ובועט. רוצה עליו 500 ש"ח.
הודעה אחרונה מאת univibes, -
כאמור השם אומר את שלו.. קצת נתונים יבשים: 750rms ב2 אום שתי סלילים כולל תיבה מקורית של קיקר כימעט ולא עבד במאמץ 1200 שקל גמיש לרציניים 050-5599400 050-9061700
הודעה אחרונה מאת dls&zapco, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
למכירה DVD של חברת TECHLINE חדש באריזה מסך 4.3 אינץ המסך הוא כמובן מסך מגע על המסך יש כל מיני אפליקציות יש לו אפשרות לחבר עוד מסכים מצלמת רוורס זה מגיע גם עם כבל לחיבור אייפוד מחברים את הטלפון הנייד בבלוטוס ומקבלים ומנתקים שיחות דרך המסך וגם מחייגים דרך המסך ובנוסף יש לו גם חיבור USB לחיבור DISK ON KEY וכו'.הפנל נשלף והDVD מתאים לכל רכב.המחיר הוא 1500 כולל התקנה!!!!!!!!!!המוצר חדששששששש.
הודעה אחרונה מאת idopoz, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
למכירה 2 מגברי JL Audio 300/2 חדשים לגמרי, לא עבדו אפילו שניה אחת! מגבר איכותי ביותר שיכול להגביר כל קומפוננט, ומספק 300RMS לסאב בכל התנגדות (3-8 אום) ובכל מתח! מגיע עם האריזה וכל מה שנלווה. נתונים: Rated Power (stereo): 150W RMS x 2 @ 1.5 ohm-4 ohm (11V-14.5V) Rated Power (bridged): 300W RMS x 1 @ 3 ohm-8 ohm (11V - 14.5V) THD at Rated Power: S/N Ratio: >108.5dB below rated power Frequency Response: 5 Hz-30KHz (+0, -1dB) Damping Factor: >200 @ 4 ohm per channel/50 Hz Input Range: switchable from 200mV-2V RMS to 800mV-8V RMS On-board Crossover: fully variable (50Hz - 5KHz), selectable-slope LP (12 or 24 dB per octave) http://mob…
הודעה אחרונה מאת asafhazout, -
- 0 תגובות
- 726 צפיות
לבוא ולקחת איזור ר"ג ת"א 0525201193
הודעה אחרונה מאת RACEPAK, -
- 0 תגובות
- 779 צפיות
למכירה סאב פיוניר 1000 סידרה מאוד טובה אני לא מבין אומנם בסאבים אבל הוא יודע לתת בראש היה לי פ'גו 205 מדהים של סאב אני טס לחו'ל ומוכר את כל המערכת שכוללת סאב קומפוננט ומערכת MP3 של פיוניר אז מי שמעונין אני אשמח 0547498583 מור.. אני גר בצפון ליד נהריה אז כל הקודם זוכה עם תיבה הסאב מגיע מוכן ישר מהרכב השתמשתי בו חודש וחצי לאחר הצבא ועד עכשיו הוא לא עבד והוא חדש!
הודעה אחרונה מאת מור הגבר, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
יש לי 5 קבלים של סטינגייר עובדים בלי סריטה אחת אפילו ישבו אצלי במערכת . כל קבל 2 FARD הקבלים עבדו קרוב לחצי שנה ברכב 1=200 2=380 3=460 4=540 5=620 0547218669 רומן. סורי על ההקפצה... למכירה מגבר רוקפורד 3001 מונובלוק 150W x 1 @ 4 Ohms RMS 300W x 1 @ 2 Ohms RMS במכיר מפציץ!!! המגבר עדיין באחריות!!!!! 0547218669 רומן.
הודעה אחרונה מאת pupsik, -
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
מגבר Xetec Gravity 5G-900 חמישה ערוצים 4 ערוצים 100RMS וערוץ מונו 540RMS מגבר חזר בטירוף לא צריך להרחיב 2500 HU פיוניר 8600 מכשיר מצויין עובד כמו שעון 1300 סאב Fi Q 15 בקושי עבד בקושי נפתח מגיע עם תיבה 2 קיוביק פיט בדיוק מה שהוא צריך 2300 סאב אימפדנס 13 אינץ גם כן חזק 400RMS 2 סלילים של 4 אוהם מגיע עם תיבה אטומה במיוחד בשבילו 900 סט XTANT xsc 2.6 6.5 סט ברמה של הייבריד אוביישן אפילו יותר 1000 קבל 1 פראד לייטנינג אודיו כמו חדש 300 תיבה פתוחה 10 אינץ היתה פעם של סאב פיוניר 200 כבלים RCA מוזהבים של דראגסטר 150 0546779106 אורן
הודעה אחרונה מאת אלעזר, -
- 0 תגובות
- 847 צפיות
תיקון לגבי המודעה הקודמת: מדובר ב- HU מדגם DEHP5950IB במצב חדש לגמרי.(ולא 6950). נמצא בשימוש כחצי שנה,כמובן כולל האריזה,הספרות המקורית והשלט המצורף. מכשיר מצוין,איכות מעולה ,כולל מגוון אפשרויות לחיתוך הסאונד,תגי ID ,חיבור לאייפוד - AUX ושלט כמובן. עוצמה - 4*50W. לפרטים ניתן להיכנס ללינק : http://www.grease.co.il/index.php?action=product&productid=526&PHPSESSID=b8078fbe79a87c4bbc79453a5db7677a כל המעוניין,נא להשאיר הודעה באתר או ליצור קשר בטל' 054-8166060
הודעה אחרונה מאת yanivb6,
-
מי מחובר 63 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 235 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- שביט
- benny62
- meny5
- RedLabel
- גולד1
- igor8s
- לירון .ה.
- yor2
- גור אדם
- ArikB
- yossiaviel
- sperial
- רפי לין
- Gosser1860
- נולד לליסינג
- 3n
- ניקו פ.
- mcshmupi
- itaimoto
- Camaro 92
- Tal7
- שעון חכם
- SlowRide
- סידן
- hans
- Night Driver
- דוד495
- parnuk
- Aviady001
- Rongaflugen
- hunter22
- Tom78
- nadavd4
- falou
- om2
- guya72
- davemustaine87
- winner
- Amitbak
- T_A
- Zorly
- GKME
- BoazB11
- M H
- Avia
- amit54
- samg
- elyas
- פינדר
- גולדן191
- אלעדיקו
- צוק
- Moshe c
- blackpolo
- Ctzvi
- משה בן הראש
- dorosen
- Nico62
- MarkoJ
- סולל הדרך
- gpro
- אלפרד חיות
- אהרן ג
