שלום לכולם
התחדשתי היום הסוזוקי גרנד ויטרה 2008
הרכב לפי דעתי בסדר גמור למחיר שלו חוץ מי דבר אחד שמפריע לי מרגישים כול גרגיר בכביש.
הבולמים קשים מאוד.
אני צריך להחליף עכשיו צמיגים המידה המקורית היא 235\65\17 אם אני יחליף ל235\70\17 אתם חושבים שזה יעזור קצת?
אם כן העם יש מספיק מקום בבית הגלגל הכוונה אם הגלגל לא ישתפשף בפניות?
האם זה יתן יותר עומס אל המשולשים או המיסבים או כול דבר אחר?
תודה מראש
ארתור