אהלן שמי מור יש לי פיאסטה שנת 91 צבע לבן מנוע חדש גיר חדש הכול שם מסודר הרכב במצב תקין לחלוטין רק שהרכב ללא טסט כבר 3 חודשים והוא עובר בקלות
אני דורש על הרכב 3 אלף שקל שהמחירון הוא 5 יש אפשרות לרכוש איתו מערכת שמע עם סאב פיוניר 1000 מערכת MP של פיוניר רמקולים אחוריים וקומפוננטים +מגבר 1200 וואט אחלה רכב אני נהנתי איתו חצי שנה
אני טס לחו'ל אז חייב למכור אני ממש לחוץ למכור על מנת לעוף מי שמעוניין 0547498583 ואייסיקיו 377542545
| הרכב
http://www.fayzak.co.il/lightforum1/modaot/upload/19112007_233558_8750758177_.jpg
מור..