פורום אופנועים
השכבות, פיירינגים (או נייקד), רכיבה נכונה, אחזקה וכל דבר שקשור למכוניות המוזרות האלה עם שני גלגלים ובלי גג שנופלות הצידה אם לא מחזיקים אותן.
4,772 נושאים בפורום הזה
-
- 19 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
אני עומד בפני החלטה ומעט מתקשה: באיזה מבין הנ"ל לבחור? עבור כלי משומש בן שנתיים שלוש. כשני כלים בעלי אופי ספורטיבי לא קיצוני וסף שימושיות הולם, יש קליעה לטעם האישי, אך מה הלאה? המחירים וההספקים די דומים. הבנדיט כמובן מגיע בסל"ד נמוך יותר לשיא ולי זה נראה יתרון. הcbr צנום בהרבה במשקל וגם זה יתרון. מה ביחס למשתנים האחרים: יכולת דינמית בטווח היותר רחב, עלויות אחזקה וטיפולים, צריכת דלק... ולא, אין לי כסף להורנט חדש.
הודעה אחרונה מאת sby25, -
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם, ברשותי CBR600F3 שנת 95 ואתמול גיליתי נזילת דלק שמקורה בברז הדלק. בדיקה קצרה(פרוק המיכל) העלתה כי הדיאפרגמה קרועה ויש להחליפה. היבואן מוכר ברז דלק קומפלט ואין אפשרות לרכוש את הדיאפרגמה בנפרד!!! כ 600 ש"ח עבור הברז לעומת דיאפרגמה שעלותה נמוכה בהרבה(עשרות שקלים). האם מישהוא יודע היכן אני יכול לאתר את ה - P/N של הדיאפרגמה או לחילופין אתר שבו אוכל להשיג את הפריט הנ"ל.(ניסיתי ב e-bay ללא הצלחה) תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת xender, -
- 11 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
עם כלי כזה? אין שום בעיה.
הודעה אחרונה מאת SCOOTERMAN, -
- 34 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
לפני כחודש התחדשתי לי בג'ט פורס של פיגו, 50 סמ"ק חדש מהחברה... עברתי את ההרצה בשלום (ובלי לעבור את ה50 קמ"ש... היה קשה, אבל הצלחתי), עכשיו, המד עומד על 700 ק"מ וכשאני מגיע ל80 קמ"ש + המנוע מתחיל להשמיע רעשים ממש ממש חזקים, של התאמצות יתר, ורוטט כולו מתחת לרגליים שלי, אבל ממש רוטט. אני לא יודע אם זה בסדר להמשיך לרכב ככה, או שלא בסדר, אפשרי בכלל? אבל השאלה שבעיקרה פתחתי את האשכול היא, אני יודע שצריך "לפתוח" את המנוע בהתחלה, אבל מתי הוא "יפתח" מספיק כדי להגיע למהרויות שהוא מסוגל להן? והאם זה טבעי שאחרי 700 ק"מ הוא מגיע ל87 בירידות בקושי, אני מוריד את היד מהגז כי המנוע מתחיל ממש לרטטות ולצרוח! בעיקרון, אני מחכה ל1000 ק"מ ככה, ואז לראות מה קורה איתו... לפני זה אני עדיין במ…
הודעה אחרונה מאת biker boy, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לאחר שיצא לאור חוק הספורט המוטורי בארץ, האם מירוצי Pocket Bikes במתחמים סגורים ומוגדרים ייחשבו חוקיים? ונצל"ש של עוד כמה שאלות: -האם יש בארץ פוקט בייקס (מוברחים מן הסתם)? -האם בשפיצרינג מותר לרכוב על כאלה? -מה דעתם על קיום מירוצים בסגנון והאם לדעתם יינחלו הצלחה? (בהשוואה למרוצי הקטנועים בארץ ז"ל ומרוצי הסופר-מוטו) וכדי לעורר קצת תאבון: http://www.bikepics.com/members/pocketbikemadeira/04/default.asp?i=269551&s=0 כל מה שדרוש זה פוקט בייק, ציוד מיגון ומשטח אספלט... טירוף!
הודעה אחרונה מאת SCOOTERMAN, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אז ככה אני בן 17 נניח והגיע היום הגעתי לגיל 18 הוצאתי רישיון ל500 לא אמורה להיות לי בעיה אחרי שהיתה לי בבית CR 250... אני רוצה לקחת קורס לנהיגה יותר מתקדמת מה השלבים איפה אני לוקח וכמה עולה לי כל שלב כי אני יודע שזה עולה לפי שלבים והאם אני צריך להביא כלי מהבית או שמקבלים שם או איך זה הולך? אם אפשר כמה שיותר פרטים תודה.
הודעה אחרונה מאת SCOOTERMAN, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכם יש לי שאלה בקשר לכינוון בולמים באפנועים וגם בקטנועים? יש לי שאלה שמענינת אותי כבר זמן מה- אני יודע שישנו כיונוון בולמים הכיונוון מתבצע בבולם האחורי (ישנה אפשרות גם לכוון את הבולמים הקדימים רק באופנועים ואינה אפשרית לקטנועים) איך מתבצע הכיונוון בבולם האחורי ? אני יודע שיש שם כמו אום (טבעת) עכשיו השאלה היא אם אני מחזק את הטבעת (אוום) הקפיץ מתכווץ ולמה זה גורם והאם אני משחרר את הטבעת (אום) הקפיץ מתארך איך אני אדע לכוונן את הבולם לפי הגודל שלי אני יודע שזה אמור להתבצע על ידי הישיבה על הכלי, והאם מותר לכוונן את הבולם ללא הוראות מיוחדות לכלי של היצרן? האם משיהו מוכן להסביר איך מתבצע הכיונון של הבולמים הקדמיים באופנועים?
הודעה אחרונה מאת SCOOTERMAN, -
נזילת דלק
מאת speedseeker- 1 תגובות
- 2 אלף צפיות
האופנוע- GS500 בציר 94 נפל לי היום על הצד במהלך הוצאותו מהחנייה לפתע החלה להיווצר שלולית קטנה של דלק מכיוון המנוע. לאחר שהרמתי את האופנוע הנזילה פסקה ואז נסענו לנו כרגיל אך עם רעש שונה טיפטיפה ומאז אין נזילה. מישהו יודע האם זה אמור לנזול כשהופנוע מוטה על הצד? מה הבעיה שם? תודה, מאור.
הודעה אחרונה מאת SCOOTERMAN, -
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
נתקלתי באתר מאוד מעניין, באנגלית אומנם אבל ממש מורחב על טכניקות נהיגה לפרטי פרטים. כמובן שאין כמוקורס רכיבה מתקדמת אבל שווה בדיקה בכל זאת. תגובות?! http://www.msgroup.org/DISCUSS.asp
הודעה אחרונה מאת מיף, -
- 10 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום, יש לי אר אם איקס 2002 עכשיו אני רוצה לעשות לו קיט. אני מבקש רק מאנשים שהיה להם ניסיון או שהם מבינים להגיב. (הכוונה לקיט בוכנה ובהמשך אגזוז וקרבורטור) 1. האם אתם יודעים על מישהו שעשה קיט, והתחילו להתעורר כל מני בעיות? 2.אני צריך הסבר מה זה בדיוק מנוע עליון, כאילו מה הולך שם, ומה זה מנוע תחתון. 3.מה זה קראנק? 4.הגיר המקורי אמור לעמוד ביותר כוח? (מקסימום 80 סמ'ק) 5.כל כמה זמן אני יצתרך לעשות לו טיפול עם מנוע אחר, ואיזה טיפולים? 6. חוץ מהבוכנה שאני יחליף קרבורטור ואגזוז מהסעפת שאני יחליף כדי שהיה לי יותר כוח, איזה עוד חלקים שלא יעמדו בלחצים של המנוע היותר חזק אני יצתרך להחליף? 7. אם נגיד אחרי שעשיתי את הקיט אני ירצה להחזיר את הבוכנה המקורית ואת ה…
הודעה אחרונה מאת סיני, -
ויין רייני...
מאת Yariv- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מישהו יודע למה\הכיצד\ממתי ויין רייני נמצא בכיסא גלגלים ?? http://motogp.tiscali.com/en/motogp/popup_800/popup_800_128762.htm עצוב...
הודעה אחרונה מאת כRובי, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
http://www.fullgaz.co.il/archive/jan-05/news/fg9907-27th-dakar-stage-8.php
הודעה אחרונה מאת TShavit, -
- 3 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם! אני מעוניין ליצור קשר עם הבחור הנ"ל! אשמח אם מישהו יודע טלפון או דרך התקשרות איתו,אפשר להשאיר לי הודעה בפרטי. אם הבחור עשה פעם עבודה למישהו מהפורום אשמח לקבל חוות דעת! תודה וסוף שבוע נעים... גורג
הודעה אחרונה מאת pasparto, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
http://www.bearspage.info/h/tra/ca/bc/tr.html אתר מומלץ. כל האופנועים שאתם רואים בתמונות שייכים לאדם אחד. מדהים פשוט אוסף מדהים.
הודעה אחרונה מאת Nissan Skyline GTR, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יהודה, על הרכס המשקיף על ים המלח מנבי מוסא למצוקי דרגות. 35 ק"מ של שביל. עדכונים והרשמה באתר המועדון. כאן העתקה של הודעה מפורום המועדון שב YNET. שבת שלום אמנם באזור ירדו אי אלו טיפות אולם אלה רק הרביצו את האבק. בכניסה לשביל, במאות המטרים הראשונים יהיה עלינו לשים קצת לב כי השביל באזור תוחח על ידי רק"מ כזה או אחר. אבל לא במידה שמפריעה לרוכבים שכבר עשו שביל או שניים בחייהם. לא מומלץ להגיע בהרכבה אלא אם המרכיב הוא ברמה גבוהה של רכיבת שטח. פשוט, בשבילים יש פה ושם מעברים שעלולים להלחיץ מרכיב לא מספיק מיומן. מתלווים אלנו כמה כלי רכב. אני ממליץ על תפישת טרמפים לבנות הזוג (אין לנו באמת מורכבים) למי שמעוניין. יש ליצור קשר באופן ישיר דרך הפורום או בדרך דומה. יש לנו את אלי…
הודעה אחרונה מאת השבילאי, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 5 אלף צפיות
TheMarker/22.12.04 מחירוני כלי הרכב השונים אמורים להיות כלי אובייקטיווי לקביעת המחיר. כל הנתונים משוקללים לנוסחה שקובעת מחיר שלכאורה אין טעם להתווכח עליו - אם האוטו בילה בחברת השכרה מורידים מהמחירון כמה אחוזים, וכך גם אם באופנוע השתמשו לשליחויות. אם הקילומטרז' נמוך - מעלים את המחיר קצת. גם מספר הבעלים הוא פונקציה למחיר. בקיצור, מישהו ישב ועשה את כל העבודה השחורה בשביל הקונים והמוכרים. או שלא. בפועל, כשמגיעים לעסקת המכירה, מתברר שכל קשר בין המחירון למציאות הוא מקרי בהחלט. "תוריד אותו חזק!" במציאות, לדגם אחד "אין שוק", לשני יצא שם רע ושלישי סתם לא נחשב, בלי שום סיבה נראית לעין. לכן כל הנתונים שהוזכרו קודם לא רלוונטיים, כי כולם יודעים ש"אף אחד לא …
הודעה אחרונה מאת SCOOTERMAN, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מתוך YNET ... "מנהיגה הרוחני של סיעת יהדות התורה פסק כי המפלגה תיכנס לממשלת שרון החדשה לתקופת ניסיון, בה יובטח כי הבטחות שרון ימולאו. התפקידים: ח"כ יעקב ליצמן יחזור לוועדת כספים. ח"כ פרוש יכהן כסגן שר במשרד התחבורה." זו דעתי:
הודעה אחרונה מאת ttzz, -
-
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכווווווווווווווווווווווווווווולם... מחר אני נוסע לאילת וסתם עלה לי לראש...הריי באילת אין מע"מ נכון ? אז מחירים של ציוד יהיו טיפל'ה יותר נמוכים ? עיקר שאלה היא בעצם אם ההבדלי מחיר יהיו משמעותיים בין פה ( המרכז ) לאילת ? או שזה לא הבדל רציני ולרדת מהרעיון... ואם זה משתלם מישהוא מוכן בקשה לתת לי שמות של חנויות באילת לציוד וגם מיקום... ועוד דבר ... יש באילת אופנועים\קטנועים 50 סמ"ק להשכרה לכמה ימים שאני יהיה שמה ? למה מאד יעזור לי שמה להיתנייד בלי עזרת ההורים...ואם זה אופנועים אז בכלל טיולים קטנים וחמודים בשטח ... ושוב אם כן אז משיהוא מכיר מקום שמשכיר ויכול לתת לי שם וכתובת ? תודה לכולם וערב טוב .
הודעה אחרונה מאת sby25, -
היום במפגש ברמת גן מי שהיה בטח יודע קרתה תאונה. אני מכיר טוב את הבנאדם וחבל לי מאוד מה שקרה לו אבל הוא עשה שטויות ומה לעשות שהוא שילם על זה היום. באמצע המפגש בין כל האנשים והמכוניות החונות הוא מנסה להרים גלגל ובסוף פעם אחת הוא נחת לא טוב האופנוע עף לתוך מכונית חונה והלך טוטאלוס והוא עף עם הברך פגע במדרכה כל הברך שלו התפרקה ראו את העצם של הרגל בחוץ בקיצור אני עכשיו חושב פעמיים אם לעלות על אופנוע בטח שלא לעשות שטויות תחשבו על זה גם.
הודעה אחרונה מאת sby25, -
- 9 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
תחרות קלילה בין גולשי פול גז - הראשון שישלח 20 תשובות נכונות על 20 השאלות הבאות לתיבת המסרים הפרטית שלי, יזכה, ללא הגרלה, בכרטיס כניסה חינם למופע, מתנת האתר פול גז. כללים בסיסיים: * במידה ויגיעו תשובות לא מלאות, תמשיך התחרות לרוץ עד שתגיע ההודעה מהגולש שישלח 20 תשובות נכונות. במידה ולא יהיה אחד כזה, הפרס יילך לגולש ששלח את מס' התשובות הנכונות הגבוה ביותר. * גמר התחרות - מחר, ה-7/1/2005, יום שישי, בשעה 17:00. * ברגע שתגיע לתיבה שלי הודעה פרטית עם 20 תשובות נכונות, תסתיים התחרות. * שימו לב שכדי לשלוח אלי הודעות פרטיות, יש להיות רשומים ומחוברים למערכת האתר (ההרשמה היא חינם ומהירה למדי) - לא יתקבלו תשובות שיישלחו אליי לתיבת האי מייל הפרטית שלי. * מי שיקיים דיון…
הודעה אחרונה מאת גרשון המשפר, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
האם יתחילו אותם מחדש? אם כן , מתי איפה??....??:
הודעה אחרונה מאת djor, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
http://www.fullgaz.co.il/archive/jan-05/news/fg9876-most-biker-friendly-working-palce-in-britain.php
הודעה אחרונה מאת Dr Evil, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יש לי חבר שהוא בן 23 עם רישיון לרכב 5 שנים בערך... האם הוא צריך לגשת לתיאוריה ? ואם לא מה הוא צריך לעשות כדי להוציא פטור מתיאוריה? תודה
הודעה אחרונה מאת גרשון המשפר, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ניתן לרכוש כרטיס שני ב 50% עם הצגת מכשיר נוקיה בקופות. משום מה זה לא מופיע באתר של freestyle ואם תזמינו כרטיסים לא יטרחו לעדכן אתכם.. תהנו.
הודעה אחרונה מאת כRובי, -
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
חשבתי שזה יכול להיות נחמד אם מספר אנשים יפרסמו מספר קישורים לאתרי אופנועים ( לטובת החברה המשועממים בעבודה\בבית עכשיו ), אז אני אתחיל ברשותכם עם מספר קישורים: http://www.dirtrider.com/ http://www.redbullcopilot.com/ http://www.motorcycleusa.com/ http://www.baja.net/ http://www.worldendurance.com/ http://www.netmove.co.jp/yoshimura/m450r/index.html תהנו..
הודעה אחרונה מאת popo, -
- 0 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
דו-גלגלי מאד מיוחד ששינה להרבה את האופן בו הם מתייחסים למונח "קטנוע", יצר נישה בה חדשה והתייצב בראשה; לפני שנה שודרג קלות. האם היום, 4 שנים אחרי, הוא עדיין בראש? מבחן דרכים. http://www.fullgaz.co.il/tests/2004/tmax.html
הודעה אחרונה מאת כRובי, -
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הפעם אתייחס לפחיות. שמתם לב לשמות הפעם שמתחרים בפ"ד? ארי ואטאנן, קנקונן וכ"ו. האם הפ"ד מחזיר לנו את האווירה של ימי GROUP B היפים? בכל אופן לאחר שנתיים שמבחינתי האופנועים סיפקו את מלוא העניין והמתח, פתאום יותר מעניינות אותי התוצאות בפחיות יותר מאשר הדו"ג. מקווה שזה לא משהו כרוני אלא רק שפעת קצרה.
הודעה אחרונה מאת שמר, -
- 14 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
השאלה בכותרת... תודה לכל העונה... ואם כן אז איפה עושים תביטוח המקיף?
הודעה אחרונה מאת Ruff Rider, -
- 23 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
קישור מYNET ותרשו לי לצטט משפט משם "במשטרה בודקים כעת את מד המהירות של הרכב, מכיוון שלטענתם מדובר במהירות לא הגיונית." LOL.. :lol:
הודעה אחרונה מאת sby25, -
חברי(?) הרוכבים שלום אני בקרוב גם אני אהיה חלק מהמועדון הנהדר הזה (שיעור שלישי עד חמשאות)0 :smile: ולעניינו בהיותי צעיר פעור צ'ונג ומורעל רצח כל דבר שמורים לי לעשות עם הכלי (גם כן כלי JAWA350) אני שמח ומאושר כאילו קיבלתי קטום סופרמוטו דנדש אבל היום בנסיעה ראשונה לבד בעיר פחד אחז בי ובייציי שיקשקו . הם רוצים להרוג אותנו!!! יש לי רישיון על רכב (פחית) והאוטו גדול אפילו גדול מאוד אני לא רגיל לזה שחותכים אותי ומתייחסים אלי כחרק כאילו הם לא רואים כאילו אני כלום קראתי על זה הודעות בפורומים השונים אבל לא ידעתי כמה זה נכון שלא נדבר על זה שאני מרגיש על הכלי כעלה נידף היום החלטתי סופית שמקומי בשטח מצטער שבזבזבתי …
הודעה אחרונה מאת flake,
-
מי מחובר 63 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 377 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- malcishua
- itaimoto
- BoazB11
- TvrSpee12
- ephi.b
- epiphone
- גולדן191
- Avia
- NAPOLEON
- מלטבשי
- Tom78
- PYA
- avizaz
- דאבל קלאצ
- sperial
- mottis
- טויוטה סופרה
- סולל הדרך
- Camaro 92
- D4K
- Fraysa
- mcshmupi
- דוד495
- Itzik-b
- אורי מ.
- אלפרד חיות
- נעם101
- David32
- Ron Poh
- RedLabel
- ntd
- tan tan
- yuvk
- פריג'י
- ArikB
- Nemesis
- Moshe c
- Rongaflugen
- לירון .ה.
- 3n
- daniel.asu
- Bull-81
- פינדר
- SlowRide
- Be roo
- chrono
- פאר האורה
- QV1750
- itaysamurai
- falou
- שביט
- asix
- spidrman
- yoni162
- Step
- מיץ פטל
- beresford
- adir10
- srool
- אליה
- עודדון
- Night Driver
- hunter22
