Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7498 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני הייתי ממליץ לך על ה JL סאב מדהים , איכות לשמה !

תיראה כמה אמור לעלות בארץ נגיד ה 12W7 (סידרה קצת יותר גבוה של JL..) בארה"ב עולה 550 $ אז כניראה שבארץ

הוא יהיה ממש יקר , אבל תנסה אולי זה כן יכנס לך בתקציב (אפילו שממש לא ניראה לי ...)

גם הקאפה אחלה סאב הייתי לוקח אותו אחרי ה JL .

פורסם

W3 הוא רק 250 או 300 RMS (תלוי אם סליל אחד או שניים). ולא נציל במיוחד. SQL הוא לא. יקר במיוחד בגל תמחור גבוה הוא כן.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם
אני הייתי ממליץ לך על ה JL סאב מדהים , איכות לשמה !

תיראה כמה אמור לעלות בארץ נגיד ה 12W7 (סידרה קצת יותר גבוה של JL..) בארה"ב עולה 550 $ אז כניראה שבארץ

הוא יהיה ממש יקר , אבל תנסה אולי זה כן יכנס לך בתקציב .

הינה הW7:

 

http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=720&CatCode=84

מחפש קומפוננט רוקפורד T5...

פורסם

מה אתם כותבים שטויות? ה W7 הוא הסאב הכי SQL ששמעתי עד היום, ולטעמי הטוב ביותר למחירו, ובכלל. (יסלחו לי אוהבי ה IDMAX ).. הוא דורש הגברה מטורפת, ולא שווה כלום בלעדיה.

 

החסרונות שלו,

 

א. לא נציל, "נפתח" רק בעוצמה גבוהה.

ב. ההגברה המתאימה לו, עולה כמוהו

ג. קושי בהתאמת רמקולים, שיהיו עצמתיים כמוהו ע"מ שלא "יבלעו"

ד. מחיר רמקולים כאלה בהתאם..

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

×
×
  • תוכן חדש...