Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7504 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תשובות:

 

חבר שלי מהטכניון הביא לי מאמר על מיבחני שמנים ותוספי שמן , וכנל לגבי חחת דעת של מומחים ובעלי מקצוע מחו'ל ,

בנוסף הוא הביא לי סיכום של מיבחן של שמן פז מהארץ

את השמנים מעמידים במיבחנים שהנתונים להם הם תקן (ISO משו..) ולו פרמטרים גלובליים בכל העולם

הנתונים היו ש ל LM היה תוצאות זהות כמו של פז, בימיוחד בנתון הכי חשוב שהוא "סיכוך בפילוח" (כאשר שני מתכות חולפות אחת על השניה ובטמפרטורות מסויימות).

 

חוות דעת מחו'ל על השמן הזה היו הנחותות ביותר

ואילו MOBIL1 ו SILKOLANE היו במקומות הראשונים

וגם מוטול לא טובה כמו שאתם חושבים היו לפחות איזה 5-6 חברות מוכרות שעברו אותה ובארץ הם יותר זולות ממנה

 

בכל השמנים ניבדקו המוצרים העילאיים של כל חברה.

 

אין אצלי את המאמר הזה , הוא היה בגודל דפי A3 מוכן לדפוס.

 

בנוסף הוא הראה לי מחקר של הטכניון על כל הדלקים בארץ

וזה ניפץ את המיתוס ש 99-98 הם הכי טובים.

האוקטן הכי גבוהה בארץ הוא 96 ו 99-98 זה 95 מתוסף בתוסף שליכאורה אמור להעלות את האוקטן אבל זה לא קורה בפועל.

 

וזו פעם אחרונה בחייייייייים שאני חוזר על זה , גם אם יצרפו אותי ל ישו הצלוב אני לא מדקלם את זה שוב

 

תיקנו LM תיקנו, תלכו לפרסי הגנב תלכו, הוא ביכלל לא זול גם לא במצברים וכל זה.

כל מה שכתבת לא שווה יותר מדי.

לא שאני מתווכח על איכות שמן זה או אחר (ויכול להיות שאתה צודק , אבל לא ברמה שהעניינים הוצגו בהודעה שלך) - אבל מי מזמין המחקר ,מה המקורות , אילו מוצרים נוסו , אילו בדיקות ?

ברגע שיהיו את הנתונים הללו - ניתן להתייחס עניינית.

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נוסו עשרות שמנים מוכרים שנימכרים בהישג ידם של מבצעי המחקר בחו'ל.

אין סיכוי שאני יזכורבידיוק את כולם כי הוא הראה לי את זה ליפני שנה, אבל את אלו שאני מכיר מהארץ זכרתי. (ואת התחקיר עם הדלק זה היה מלפני יותר משנתיים)

בכל מקרה גם מה שהיה שם ראשון זה לא אומר שזה השמן הכי טוב שנימצא על המדף.

 

אמרתי שבין המובילים המוכרים היו מוביל1 , וסילקולן , ארל וקסטרול גם היו צמודים אליהם וכל אלו עם פרמטרים גבוהים בהרבה מחברות לא מוכרות שביניהם חברה מוכרת מאוד לממליצים פה (LM)

 

וכמו שאמרתי, היה מצורץ לזה גם מיבחנים על תוספים אבל זה ממש לא עניין אותי.

 

מזתומרת מי הזמין את המחקר, זה מחקר שנעשה כמו כל מחקר שנעשה שיהיה אובייקטיבי וכו'..

כל הבדיקות זה לפי תקני ISO שאני לא מבין בהם ובפרמטרים שלהם אבל היה מוצג סיכום ככלי עם דירוגים לגבי איכות.

 

לי אין אינטרס נגד LM או כל שמן-זית כזה או אחר. והחבר שהיראה לי נתונים אלו אין לו ביכלל זיכה למשהו מוטורי אלא הוא חשב שזה יעניין אותי, וזה היה בהישג ידו, וכך היה.

 

אם יש פה מישהו מהטכניון שיש לו איזה גישה למחלקה עם שם חוצני שיש שם אז שינסה לעשות זאת

או שבבא היום אני יביא ממנו שוב רישומים אלו

 

למרות הכל עדיין יש ליאשה LM בבאגז ,

והוא בטוח ש 99 זה הכי טוסט,

וגם לא מבין למה הוא עדיין גודש עם צנרת מ ידית של שואב אבק (הובר)

והוא לא בקטע שחלונות ברכב זה דבר הכרכי יותר מירידה בילתי אפשרית לתוך חניון.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
מה דעתך על לתקן את בלם היד בב.מ.וו בלי קשר לג'מייקנה ?

בטיפול הבא...

כבר מתחו את הכבל וזה לא עזר כנראה צריך להחליף את הרפידות.

האוטו לא מתדרדר בחנייה (תמיד הילוך ובשיפועים הגה כמו בספר תיאוריה).

פורסם
נוסו עשרות שמנים מוכרים שנימכרים בהישג ידם של מבצעי המחקר בחו'ל.

אין סיכוי שאני יזכורבידיוק את כולם כי הוא הראה לי את זה ליפני שנה, אבל את אלו שאני מכיר מהארץ זכרתי. (ואת התחקיר עם הדלק זה היה מלפני יותר משנתיים)

בכל מקרה גם מה שהיה שם ראשון זה לא אומר שזה השמן הכי טוב שנימצא על המדף.

 

....

מזתומרת מי הזמין את המחקר, זה מחקר שנעשה כמו כל מחקר שנעשה שיהיה אובייקטיבי וכו'..

כל הבדיקות זה לפי תקני ISO שאני לא מבין בהם ובפרמטרים שלהם אבל היה מוצג סיכום ככלי עם דירוגים לגבי איכות.

 

כל עוד לא הבאת סימוכין , מצטער ,אבל אני מתייחס לזה בתור שמועות ולא יותר.

גם "אובייקטיבי" ערך מבחנים - אז ? זה עשה אותם אמיתיים ?

 

שוב , אני לא אומר שאתה טועה או צודק. רק תביא סימוכין.

 

הנה לינק ש"נתרם" באדיבות 106RALLYE , שמני LM לא נוכחים , אבל קצת מושג:

http://bestsyntheticoil.com/amsoil/technical-data-bulletins/Specs-Ranked-June-17-2003.pdf

פורסם

כמו שכבר אמרתי..

תקנו, לכו לפרסי, תקנו..

 

אני לא זה שישלח מכתב למנפצי המיתוסים...

 

ובהקשר לאשכול

לא צריך בלם יד, תבא עם זה שיש לו LM

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
למרות הכל עדיין יש ליאשה LM בבאגז ,

והוא בטוח ש 99 זה הכי טוסט,

וגם לא מבין למה הוא עדיין גודש עם צנרת מ ידית של שואב אבק (הובר)

והוא לא בקטע שחלונות ברכב זה דבר הכרכי יותר מירידה בילתי אפשרית לתוך חניון.

זה כי הבעלים הקודם שם .

 

אני עד היום שמתי מוטול 10-60 ( 182 ש"ח ל 2 ליטר - מחיר לצרכן )

 

99 עדיף על 95 , אין מה לעשות .

 

הידית של הובר עפה לטובת 70 מ"מ צנרת אינטרקולר :shock:

 

חלונות לא צריך , זה סתם משקל וגם יקר . מאוד .

 

ואמנם אי אפשר להיכנס לחניון כי הרכב נמוך והטמבון יותר , אבל גם ככה אני לא נוסע עם האוטו לעבודה...

 

ולאחר ההשמצות , השמן המסריח , הדלק המאעפן , הידית של "הובר" והגדישה הנמוכה , איך נוסע ?

 

:-D

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

ידה ידה...איך נוסע ?

 

לא יודע זה היה מהר מידי (תרתי משמע) , אבל יש תחושה כאילו מה שדחף את העניינים זה טורבו של פורש 959 :roll:

 

ההסבר לתחושה זו נובע מ 3 אפשרויות שיכולות להיות מיתוסים:

 

1.זה הרכב הראשון שגודש על ידית של שואב אבק "הובר" (ספינת הדגל של שואבי האבק מאמריקה)

2.יותר יחס הספק/משקל כי אין חלונות . (אין אותם ביכלל בארץ ככה שזה עוד יותר משפיע על המשקל)

3.אולי היה רק מספיק לשים את הגאלון של ה LM בבאגז כדי שההפעה שלו תורגש ? (זה הכי ניראה לי)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
אתה יודע מה עושים למלשינים?
כן , נותנים להם העלאה במשכורת....

והכי חשוב - להיות אחמ"ש! :smile:

לרגע הרגשתי כמו בעבודה! :shock: מלשינים אצלנו לא חסר, והם תמיד אחמשים! :roll:

 

 

למינים ולמלשינים לא תהיה תקווה?

 

I dont think so...

I should win a fucking AWARD for being me


×
×
  • תוכן חדש...