Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
3 ימי עבודה? :roll:

תקנו אותי אם אני טועה - פסי הקישוט האלו לא מתפרקים ?

אם כן , הפירוק לוקח לא יותר מדי זמן , ולצביעה וייבוש לא צריך יותר מיום - יום וחצי ,

וגם זה כדי להבטיח תוצאה טובה ובלי לכלוך. (לפלסטיק)

 

בכל אופן, יצא יפה מאוד והרכב מקבל מראה שונה , לטובה כמובן.

 

איתי.

אתה צודק. אבל המוסך שלו יחסית היה מלא והוא עובד שם לבד, אז לא רציתי להחליץ אותו.

עקרונית הבאתי לו את הרכב ביום חמישי ב19:30. הוא אמר שזה יהיה מוכן ביום שבת בבוקר.

אבל הוא התקשר לשאול אם אפשר עד יום שני (יום ראשון הוא לא עובד), אמרתי לו שאין בעיה.

 

מה זה משנה, העיקר התוצאה.

שיקח את כל הזמן שהוא רוצה.

 

אני באמת מרוצה, עכשיו צריך להוריד את המדבקה הזאת... אררר.

פורסם
תתחדש...יצא פצצה!

 

אם אתה הולך על האחידות לכל האוטו הייתי מוריד גם את כל הסמלים מאחורה, זה יכול להיות יפה לאללה.

 

וממתי אוטו לא עובר טסט בלי שמור מרחק"?!

תגיד אתה רציני?

יורדו,ירדו.

פורסם

תוריד תוריד את המדבקה בזהירות עם פן או מים חמים. הרכב מעל שנת 95 ועובר טסט בלי מדבקת שמור מרחק.

דבר ראשון שעשיתי זה העפתי את המדבקה שהייתה מודבקת אצלי.

פורסם

יצא מאוד יפה

:) אחת הסיבות שהעדפתי את הג'נריישן היא בגלל פסי הקישוט הצבועים, זה מוסיף המון.

 

 

למי שאמר לצבוע גם את החלק הלא צבוע של הטמבונים, אז לא כדאי לצבוע את החלקים האלו משום שהם נועדו בכדי לקבל מכות (במיוחד הקדמי, שנמצא יחסית קרוב מאוד לאדמה) במקום שחלקי רכב אחרים ויקרים יקבלו מכות.

 

 

 

לא יודע איך זה אצלך אבל שום חלק ברכב לא "נועד" לקבל מכות...:idea:

Veni Vidi Vici

פורסם

כן, אני אוריד את המדבקה בהזדמנות הראשונה. זה באמת מגעיל.

אני רק מקווה שהצבע לא ירד איתה ושאני לא אתקע באמצע :)

 

אתם צודקים . שום חלק לא נועד לקבל מכות. פשוט חונים יותר בזהירות.

אני מתכוון להחליף את התחתיות של הטמבון והפגוש למשהו יותר יפה בנוסף למדרכות.

תלוי כמה זה יעלה ומה אני אמצע.

×
×
  • תוכן חדש...