Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר ליסינג - מה יש לך וכמה אתה משלם ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פוקוס 2006, 3100 הורדה מהברוטו (ולכן גם הפחתה של הפרשות סוציאליות נלוות), הגבלת ק"מ ל 25K בשנה, משלם שווי מס, שטיפות חינם, כביש 6 על חשבוני, דלקן בלי הגבלה.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
לי אישית לא.. אבא

 

הייתה לי GTI, הושבתה

 

עכשיו אני על אמריקאית ...

שמעתי על הGTI (או יותר נכון ראיתי..) משתתף בצערך.

 

ובקשר לרכב, איך אבא שלך קיבל רכב כזה?!

 

 

 

 

 

-לאון חבקין-

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
שמעתי על הGTI (או יותר נכון ראיתי..) משתתף בצערך.

 

ובקשר לרכב, איך אבא שלך קיבל רכב כזה?!

 

 

 

 

 

-לאון חבקין-

כשאתה עצמאי ומשלם את הליסינג של עצמך - אתה יכול לקחת גם פורשה (ויש כמה פורשה בליסינג בכבישי הארץ...)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
שמעתי על הGTI (או יותר נכון ראיתי..) משתתף בצערך.

 

ובקשר לרכב, איך אבא שלך קיבל רכב כזה?!

 

 

 

 

 

-לאון חבקין-

תודה על התנחומים.. אבל אולי תעזור לי למצוא עוד אחת :wink:

 

ות'אמת שאני גם לא יודע איך יש לו אוטו כזה :hihi:

 

לא רכב שלנו פרטי , לא משלמים עליו..

וגם בסוף ה3 שנים הוא לא שייך לנו, ולא לאף אחד.. חוזר לחברת ליסינג .

Greddy Type S - טעם החיים 8)

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

ואצלנו לא מקפיצים שרשורים בני שנתיים...

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

קבוצה 1 - 2500 - גטס (אפשר ידני) ועוד משהו אחד (ניראה לי אקסנט)

קבוצה 2 - 3000 - מגאן, 3, C4, רומסטר, קורולה, פוקוס (אפשר לבחור צבעים)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

קארט 1 = ללא תשלום , ללא הגבלת דלק , ללא הגבלת קילומטראז' .

קארט 2 = ללא תשלום , ללא הגבלת דלק , ללא הגבלת קילומטראז' .

קארט 3 = ללא תשלום , ללא הגבלת דלק , ללא הגבלת קילומטראז' .

קארט 4 = ללא תשלום , ללא הגבלת דלק , ללא הגבלת קילומטראז' .

קארט 5 = ללא תשלום , ללא הגבלת דלק , ללא הגבלת קילומטראז' .

קארט 6 = ללא תשלום , ללא הגבלת דלק , ללא הגבלת קילומטראז' .

קארט 7 = ללא תשלום , ללא הגבלת דלק , ללא הגבלת קילומטראז' .

קארט 8 = ללא תשלום , ללא הגבלת דלק , ללא הגבלת קילומטראז' .

קארט 9 = ללא תשלום , ללא הגבלת דלק , ללא הגבלת קילומטראז' .

קארט 10 = ללא תשלום , ללא הגבלת דלק , ללא הגבלת קילומטראז' .

קארט 11 = ללא תשלום , ללא הגבלת דלק , ללא הגבלת קילומטראז' .

קארט 12 = ללא תשלום , ללא הגבלת דלק , ללא הגבלת קילומטראז' .

קארט 1 ג'וניור = ללא תשלום , ללא הגבלת דלק , ללא הגבלת קילומטראז' .

קארט 2 ג'וניור = ללא תשלום , ללא הגבלת דלק , ללא הגבלת קילומטראז' .

קארט 3 ג'וניור = ללא תשלום , ללא הגבלת דלק , ללא הגבלת קילומטראז' .

קארט 4 ג'וניור = ללא תשלום , ללא הגבלת דלק , ללא הגבלת קילומטראז' .

קארט 5 ג'וניור = ללא תשלום , ללא הגבלת דלק , ללא הגבלת קילומטראז' .

קארט 6 ג'וניור = ללא תשלום , ללא הגבלת דלק , ללא הגבלת קילומטראז' .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

אני מבין שמשעמם בקארטינג במשמרות הערב:wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מישהו יכול להסביר לי למה צריך לשלם גם על ההטבה של שווי רכב , אם העובד משלם מכיסו את עלות הרכב ?

 

 

אם המעביד נותן משכורת X , ועל זה מוסיף רכב ,אז זו הטבה . אבל כאשר עלות הרכב יורדת מהשכר , איפה כאן ההטבה ?

 

כן , עכשיו תגידו לי - אז ככה כולם היו מעלים את הברוטו ב"כאילו" ונמנעים מתשלום ההטבה.

אז בואו תפתרו לי את החידה הבאה :

 

אצלנו אין ניכוי על עלות הרכב. קבוצה 2.

רק תשלום שווי הרכב למוסדות המדינה.

 

חבר (עם 4 ילדים) קיבל את הרשות לקחת רכב גדול יותר.קבוצה 4.

הוא משלם את ההפרש לחב' הליסינג מכיסו.

 

כלומר - ההטבה שהוא מקבל זהה לאחד שמקבל קבוצה 2.

 

אז למה לעזאזל הוא צריך לשלם שווי רכב של קבוצה 4 ?

 

מה זה מ'כיסו'? אם יורד מהברוטו - לא מבין את הטענה שלך. אם יורד מהנטו - חבר שלך חמור.

×
×
  • תוכן חדש...