Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7543 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא שזה ממש מעניין אותי, אבל לנוכח כמות השרשורים ההזויים לאחרונה בפורום האוף טופיק אני חושב שיש מי שיכול לספק ייעוץ... :?

 

חבר'ס, נכון שאוף טופיק הוא פורום יותר פתוח משאר הפורומים, אבל כדאי לרענן קצת את הקטע בכללים של האוף טופיק שמדבר על שרשורים במסגרת הטעם הטוב.

אנחנו גם לא גנון ומוסד לייעוץ לענייני שירות צבאי, תיכון ובתי ספר יסודיים, ודווקא יש פורומים אחרים ברשת שיוכלו לעזור לכם הרבה יותר טוב מאשר לפתוח עוד שרשור לא קשור אצלנו (נסו בתפוז למשל...).

 

נא לחשוב שניה לפני שפותחים עוד שרשור הזוי נוסף, זה באמת נהיה מגוחך בזמן האחרון.

 

מוטי

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני לא מבינ מה אתה רוצה- הפורם אזה פתוח לכולם וזה אומר שאים יש לי רצון לישמוא מוזיקה טריפוליטאית אז איפה אני ישאל את זה אחשלי מטוימיאטה אים לא בפורום אופטופיק ואיזה אני ילמד על תרופות סבתה וגם ימחק אדויות לזה שגלשתי באתרי פורנו אחרי שנחתכו לי הידיים מזכוכית כשניסיתי להירשם לתיכון אקסטרני כדי שסוף סוף אני אוכל לבנות רחפת?

 

נ"ב-

אני בחורה חמה וצעירה וקוראים לפיטמות שלי מישקה וגרישקה.

קדימה משתמשים, אני בחורה!!!!! בפורום!!!!!!!!!! נא להפגיז תגובות!!!!!!!

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

מוטי באמת - תומר צודקת, זה המקום להנות, בחיי העגומים ממילא אין כלום חוץ מקארס פורום - ופה אני מרשה לעצמי להתפרע.....

haters will hate

פורסם

יש לי שיר:

שלום לכולם, קוראים לי X ואני לא יודע לאיזה יחידה להתגייס.

דחוף לי לדעת מה האופציות שיש כי אני בן 15 וכבר מתרגש

חשבתי ללכת על להיות סמח"ט- אבל יש לי גלאקומה בעין אחת

 

פזמון:

 

שלום לכולם!! שלום אחים שלי!!! תראו את אוסף המכוניות צעצוע שלי!!!

בכל מדינה שאני בעולם, אני קונה לי אחת-ואוסף את כולם!!!

יש לי אדומות,לבנות ושחורות- ובחדרי מעולם לא ביקרו בחורות.

 

 

פזמון: קארזפורום קארזפורום, עוד אין לי רישיון...ואין לי חיים ואין לי ניסיון

 

שלום גם לכם רציתי לשאול-דיסקים מטריפולי, איפה יש בזול?

דרך אגב אחים שלי,יש לי שאלה,איפה קונים כליה להשתלה?

אני זקוק לתשובה,מנהלים יקרים-כי אם לא, אז אני מערב חברים!

 

פזמון: קארזפורום קארזפורום,עוד אין לי רישיון..ואין לי חיים ואין לי ניסיון.

 

שלום לגולשים, סיפור של ממש!! היה לי קאיה שומה-עכשיו יש לי קונטאש!!!

יש לי חבר שמוכר הזרקה, נסעתי בפרויד, והמכונית נדלקה!!!

אחרי שגמרנו את כל המטף, הבחנתי שהאוטו נוסע מטורף!!!

 

פזמון...

 

שלום לכולם,מידע חשוב ,סודי ומיוחד- איך אימא לא תראה שהבאת ביד

מוחקים את האתרים ומתקשרים לבזק- ומספרים לאימא שזה כתם של דבק.

במידה ואימא גולשת גם כן- שתמצא מסך משלה לאונן.

 

פזמון:...

 

שלום חמודים!!! אני בחורה!!! נתתי שם לכל פיטמה- לא, אני לא גמורה.

מילדים בני 16 מחפשת תשומת לב? שעות יושבת לי מול המחשב?

אז מסקנות תסיקו לבד-ותחזרו לתרד על לעשות ביד...

 

פזמון....

 

שלום גם לכם!! יש לי כמה קושיות-נתחיל בזה שיש לי ביד זכוכיות

נשברה לי זכוכית ,אני מלא חתכים-ובפורום נמצאים כל המומחים

אז אני מבקש תשובה מהירה-כי אני מאבד את ההכר.........

 

פזמון

 

שלום אחימשלי!!! לכל המבינים!!! אני מפגר ולא מוציא ציונים!!!

אז שניה לפני שאני נזרק לרחוב: איזה אקסטרני לדעתכם יותר טוב?

אני מחפש בית ספר עם תחושה של מסגרת-שבהפסקה את החשיש מעשנים במקטרת.

 

פזמון:..

 

שלום לכולכם!!!יש לי תצפית!!! הייתי בניו יורק וראיתי מכונית!!

ראיתי שם האמר ואפילו פורשה!!! הפסקתי לצלם,זה מה אבא מרשה...

אז אני שם פה שירשור של 200 תמונות ,של האמר H3 בפוזות שונות.

 

פזמון....

 

שלום לכולם!! שאלה מטורפת. תגידו בבקשה, איך בונים כאן רחפת?

ואיך שמים טורבו על מאה ושש ואיך מאגזוז עושים שיצא אש?

יש לכם תרופות סבתא? נא להעלות- יצא לי בזין כמה יבלות.

 

פזמון...

 

שאלה!! שאלה!! יש לי טסט בבוקר מחר! מה עושים לעבור? זה יעלה לי יקר?

כבר אמצע הלילה והטסט עוד מעט-נעצמות לי העיניים השעה כבר אחת

(תשובה)תישאר ער עוד קצת-זה תמיד עוזר-שהתלמיד גם נוהג וגם נוחר.

 

פזמון....

 

גם לי יש קושיה, מאוד חשובה!! נדלקה לי בפלייסטיישן מנורה צהובה!!!

יש כאן מישהו שיודע פוטושופ? לפחות נצבע את המנורה בירוק..

ואיך ממירים קבצי MP שלוש? ואיך אימא לא תדע שהבאתי בראש?

 

פזמון....

 

אימצתי כלבה ואני מתלבט, לקרוא לה מזראטי, או לקרוא לה קורבט?

רוצה שם לכלבה? התשובה נכונה-תקרא לה על שם החברה האחרונה!!!

בסוף אימצתי דג ושמחתי כיפליים- קראתי לו "אלפא" כי חדר לו מלא מים....

 

 

 

די. אין לי כוח.תמשיכו אתם.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
תומר, אתה מצחיק אתה! :roflmao:
תומר, אתה משועמם אתה!

 

אגב, אתה צודק מוטי, אבל נו מה יש לעשות,

שאנשים בפורום מסויים הם מעדיפים לרשום רק בוא.

והאוף טופיק זה האפשרות היחידה שלהם.. אז הם כותבים.. גם אם זה דבילי לחלוטין..

כמובן שאני נגד שירשורים באמת סתמיים ולא עוזרים לאף אחד..

פורסם

ok

 

colombian mushroom not bad , brazilian also

but the best is from thailand

have fun......x

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

שלום חברים, לי תומר קוראים,

עוד שבוע לי נגמרים החיים

כן מה לעשות, אני מתחתן

ובאלכוהול לי שום מושג אין

 

הפעם האחרונה ששתיתי היה באיזה פאב

ישבתי עם אשתי לעד אז הזמתי סודה קלאב

עכשיו אני צריך אותכם, חברי פורום יקרים

שתגידו לי דחוף איך משכרים תחברים

 

אז תקשיבו עכשיו שואל אני אותכם

ילדים בני 16 שעוד לומדים לאונן

זה מה שקורה שתותח כמוני עומד להתחתן

רק עוד רגע, מהכוס תא אני לוגם

 

:-)

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 

אני עם דמעות עכשיו

 

אתה יכול להגיד שהתבגרת אבל עדין אותו תומר הדר ( 106 ראלי אינטגרלללללה 4 מושן )

 

רק חסר עידן שיגיע ויחבר לזה מנגינה....

 

אף פעם לא שמתי לב לכמה זבל יש כאן עד שצירפת הכל בשיר הזה

 

מזל שלא ראית את זה

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=90919

 

אחרת היית ממשיך עם השיר ומפיל את השרת :lol:

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים


×
×
  • תוכן חדש...