Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7551 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי באוטו כבל מתח 4 גייג'

למגבר מחובר כבל מינוס 8 גייג' באורך חצי מטר ומאמצע החוט של המינוס יוצא עוד חצי מטר של כבל מינוס למגבר השני

 

השאלה היא אם המינוס כל כך ארוך זה יכול להשפיע על המגבר ?

אם יש לי כבל 4 גייג' אני צריך גם מינוס של 4 גייג' ? אם כן למה ?

פורסם

ברגע שהמינוס שלך הוא 8 גייג ועוד מטר וחצי זאת אומרת של 4 גייג שיש לך אין חשיבות

כל החשמל שעובר הוא עובר לפי ה 8 גייג

 

וצריך כמה שיותר קצר כדי למנוע רעשי אלטרנטור

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

לא הבנתי

 

 

דבר ראשון הכבל מינוס הוא מטר בערך לא מטר וחצי

דבר שני למה כל החשמל שעובר הוא 8 גייג' ? יש לי כבל + 4 גייג'

פורסם
לא הבנתי

 

 

דבר ראשון הכבל מינוס הוא מטר בערך לא מטר וחצי

דבר שני למה כל החשמל שעובר הוא 8 גייג' ? יש לי כבל + 4 גייג'

המינוס מגביל את הפלוס לכן שניהם מעבירים אותה כמות של חשמל כול מה שנכנס חייב גם לצאת חח

החוט של המינוס צריך להיות קצר ככול האפשר חוט ארוך התנגדות יותר גדולה אלול לגרום למפולות בזמן שיש צלילים נמוכים

דרך הגב למינוס אין השפעה על הרעש של האלטרנטור

אודי A4

דימה.

פורסם

נכון אבל המינוס הוא 8 גייג באורך מטר

שבישביל לסגור מעגל החשמל עובר גם גרך ה 8 גייג

דבר שגורם לריסון החשמל

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

כבל מתח (+) וכבל הארקה (-) צריכים להיות באותו עובי. כבל המינוס צריך להיות כמה שיותר קצר ומחובר לשלדת הרכב ישירות, ללא שכבת צבע.

 

כלל בסיסי בהתקנת מגבר.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

נחדדד -כבל ההארקה חייב להיור קצר ככל האפשר, ורצוי לא יותר מחצי מטר. אחרת מתקבל רעש במערכת. לפני החיבור למתכת דאג לשייף את מקום החיבור ולהוריד היטב את הצבע. קוטר המינוס הראשי צריך להיות זהה לקוטר הפלוס הראשי בסגולה שווה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

הבנתי את הנקודה שהמינוס צריך להיות קצר ובעובי של ה+

 

מישהו פה אמר שאם המינוס ארוך אז בצלילים נמוכים יכולה להיות נפילת מתח , זה נכון ?

בגלל שבאמת שיש לי צלילים נמוכים אז המגבר נכנס לפרוטקשן

פורסם
הבנתי את הנקודה שהמינוס צריך להיות קצר ובעובי של ה+

 

מישהו פה אמר שאם המינוס ארוך אז בצלילים נמוכים יכולה להיות נפילת מתח , זה נכון ?

בגלל שבאמת שיש לי צלילים נמוכים אז המגבר נכנס לפרוטקשן

נו יפה תקצר את החוט וסים יותר עבה לפחות בעובי של ה +

אודי A4

דימה.

פורסם

אני יעשה את זה אבל שאלתי אם זה באמת גורם לנפילת מתח שיש צלילים נמוכים למרות שה+ הוא 4 גייג'

 

אם כן למה זה ככה כי פשוט לא מצאתי הסבר שעשיתי חיפוש בפורום

פורסם
אני יעשה את זה אבל שאלתי אם זה באמת גורם לנפילת מתח שיש צלילים נמוכים למרות שה+ הוא 4 גייג'

 

אם כן למה זה ככה כי פשוט לא מצאתי הסבר שעשיתי חיפוש בפורום

איזה מגבר יש לך? אם זה מגבר של 100 RMS אני לא חושב שזה הבעייה

אודי A4

דימה.

פורסם
זה 2 מגברים

 

אחד 500 אר אמ אס

ואחד 100 אר אמ אס

יכול להיות שזאת הבעיה ?

כן לדעתי זו הבעיה אתה מקבל נפילות מתח כאשר יש צלילים נמוכים

פשוט באס מנצל יותר אנרגיה בזמן קצר והחוטים לא מסוגלים לספק כמות מספיקה של אנרגייה בזמן קצר אם אני לא טועה בשביל זה סמים קבל שהוא אוגר אנרגיה וברגע שיש באס הוא משחרר את

האנרגיה שצבר

תקנו אותי אם אני טועה פשוט כול הידע אצלי ממארכות ביתיות

בכול מקרה תקצר את החוט של החשמל

אודי A4

דימה.

פורסם

אין לך שום בעיה בכל הנוגע להספקים שהם גבוהים מדיי על מערכת החשמל שלך ומהווים נטל . אין לך צורך בקבל ובטח שלא להתחיל לחפור ולהשתגע בכל הנוגע לזה..

הבנתי ממך שיש לך כבל הזנה ל2 המגברים ביחד של 4 גייג וכבל 8 גייג הארקה משותף ל2 המגברים ..דבר ראשון תעשה סדר בבלאגן [בחיווט במקרה שלך] זה אומר- כבל 4 גייג ראשי תשאיר פיוז ליד המצבר של 80A יספיק.. לקראת הקירבה לאיזור המגברים תפצל את ה4 גייג ל2 של 8 [רצוי למקם פיוז 40A על כל 8 גייג] .

עכשיו בנוגע להארקה - הארקה תיקנית של 8 גייג לכל מגבר בניפרד ולא 8 גייג שמחובר ל2 המגברים . ותקצר דחוף את הארקות שלך עד 70 סמ לכל הארקה ניפרדת של מגבר. אין קשר שבבאסים נמוכים המגבר שלך ניכנס לפרוטקשן כי הארקה היא 1.5 מטר הדבר שיכול להשפיע זה טיב הסאונד צליל לא נקי והארקה לא יעילה

זה יכול להיות קשור לגיין לא מכוון נכון לקלאפינג . לעומס יתר על המגבר שלך [הבאס בוסט מופעל] או שהסאב שלך צרכן כבד מדיי על המגבר . או שיש סוג של נפילת מתח ריגעית חמורה ברגע של באס שגורם למגבר להיכנס להגנה ולאו דוקא קשור לחיווט [ןועוד אתה עובד עם 4 גייג] זה יכול להיות קשור לאלטרנטור עייף /חלש וכו'.. כללי משהו שלא ניראה לי שאקטואלי לגבייך סה"כ 600RMS כללי זה לא הרבה כולכך וכל רכב ממוצע יכול להחזיק את זה בשקט.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
אין לך שום בעיה בכל הנוגע להספקים שהם גבוהים מדיי על מערכת החשמל שלך ומהווים נטל . אין לך צורך בקבל ובטח שלא להתחיל לחפור ולהשתגע בכל הנוגע לזה..

הבנתי ממך שיש לך כבל הזנה ל2 המגברים ביחד של 4 גייג וכבל 8 גייג הארקה משותף ל2 המגברים ..דבר ראשון תעשה סדר בבלאגן [בחיווט במקרה שלך] זה אומר- כבל 4 גייג ראשי תשאיר פיוז ליד המצבר של 80A יספיק.. לקראת הקירבה לאיזור המגברים תפצל את ה4 גייג ל2 של 8 [רצוי למקם פיוז 40A על כל 8 גייג] .

עכשיו בנוגע להארקה - הארקה תיקנית של 8 גייג לכל מגבר בניפרד ולא 8 גייג שמחובר ל2 המגברים . ותקצר דחוף את הארקות שלך עד 70 סמ לכל הארקה ניפרדת של מגבר. אין קשר שבבאסים נמוכים המגבר שלך ניכנס לפרוטקשן כי הארקה היא 1.5 מטר הדבר שיכול להשפיע זה טיב הסאונד צליל לא נקי והארקה לא יעילה

זה יכול להיות קשור לגיין לא מכוון נכון לקלאפינג . לעומס יתר על המגבר שלך [הבאס בוסט מופעל] או שהסאב שלך צרכן כבד מדיי על המגבר . או שיש סוג של נפילת מתח ריגעית חמורה ברגע של באס שגורם למגבר להיכנס להגנה ולאו דוקא קשור לחיווט [ןועוד אתה עובד עם 4 גייג] זה יכול להיות קשור לאלטרנטור עייף /חלש וכו'.. כללי משהו שלא ניראה לי שאקטואלי לגבייך סה"כ 600RMS כללי זה לא הרבה כולכך וכל רכב ממוצע יכול להחזיק את זה בשקט.

לא אמרתי שהוא צריך קבל.

נכון יכול להיות מלא סיבות לזה שהמגבר נכנס לפרוטקשאן ואחד מיהם נפילות מתח.

כול מקרה תסדר את החוטים זה לא עולה כסף לקצר אותם ורק אז תחשוב אל למה הוא נכנס לפרוטקשאן

אודי A4

דימה.

×
×
  • תוכן חדש...