Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8021 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממש ממש יפה.. גורם להזיל המון ריר... במיוחד מהמקלארן התלהבתי... במיוחד מתצלום הבפנוכו.... איזה אדיר! פשוט ישבתי ותיארתי את עצמי יושב שם ומסתכל על כל פרט... אני אומר עכשיו בלב שלם - הייתי מוכן רק לשבת ברכב הזה בלי לנהוג - בכיף!

זאת כמובן רק בגלל שאני לא מסוגל לנהוג ברכב כזה, תנו לי פרייבט קטן ואני מאושר, אבל המכונות האלה זה פשוט אומנות! :oops:

Live fast, die young - leave a better looking corpse

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

סליחה שאני מקפיץ אשכול עתיק כל כך אבל פשוט הייתי חייב. כמה זמן לא הסתכלתי על התמונות האלה... אח... היו ימים. בקרוב סקנדינביה (למרות שאני לא אפרסם ת'תמונות).

אני רק רוצה שכל מי שלא היה פה לפני שנה יראה גם. איכות בלתי נשכחת.

 

ובקשר לתגובה האחרונה לפני זו, האוטו האחרון - T350C, לא Tamora...

 

8)

פורסם

אמנם זה לא בדיוק הנושא, אבל אני בטוח שהשאלה שלי תעניין את רובכם.

שימו לב שבתמונות הראשונות של האסטון מרטין, ובחלק משאר המכוניות, הפלאש של המצלמה טשטש את מספר הרישוי.

כנראה חלק מהמכוניות הללו נמכרות עם האופציה לטטוש הלוחיות, רעיון מעולה.

השאלה היא האם זהו חומר מיוחד שממנו עשויה הלוחית, או שמא זהו חומר הנמרח/מודבק עליה?

אני בטוח שרובינו לא נתנגד ללוחית כזאת...

פורסם
אמנם זה לא בדיוק הנושא, אבל אני בטוח שהשאלה שלי תעניין את רובכם.

שימו לב שבתמונות הראשונות של האסטון מרטין, ובחלק משאר המכוניות, הפלאש של המצלמה טשטש את מספר הרישוי.

כנראה חלק מהמכוניות הללו נמכרות עם האופציה לטטוש הלוחיות, רעיון מעולה.

השאלה היא האם זהו חומר מיוחד שממנו עשויה הלוחית, או שמא זהו חומר הנמרח/מודבק עליה?

אני בטוח שרובינו לא נתנגד ללוחית כזאת...

בתמונות שמחוץ לסוכנות לא השתמשתי בפלאש... שום "הסוואה".

פורסם

המממממ סופרה (כמו הומר סימפסון)

 

איזה יופי פשוט מטורף :p

 

רק חבל שבארץ שלנו לא רואים כאלה מכוניות בתדירות כזו

או בתדירות בכלל - אם בכלל.

ים long time no

פורסם
אמנם זה לא בדיוק הנושא, אבל אני בטוח שהשאלה שלי תעניין את רובכם.

שימו לב שבתמונות הראשונות של האסטון מרטין, ובחלק משאר המכוניות, הפלאש של המצלמה טשטש את מספר הרישוי.

כנראה חלק מהמכוניות הללו נמכרות עם האופציה לטטוש הלוחיות, רעיון מעולה.

השאלה היא האם זהו חומר מיוחד שממנו עשויה הלוחית, או שמא זהו חומר הנמרח/מודבק עליה?

אני בטוח שרובינו לא נתנגד ללוחית כזאת...

בתמונות שמחוץ לסוכנות לא השתמשתי בפלאש... שום "הסוואה".

 

אני דווקא דיברתי על התמונות בתןך הסוכנות, כמו זאת למשל :

 

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/download.php?id=3116

 

למה לא רואים את לוחית הזיהוי? זוהי אינה הפעם הראשונה שאני רואה דבר כזה באירופה...

פורסם
סליחה שאני מקפיץ אשכול עתיק כל כך אבל פשוט הייתי חייב. כמה זמן לא הסתכלתי על התמונות האלה... אח... היו ימים. בקרוב סקנדינביה (למרות שאני לא אפרסם ת'תמונות).

אני רק רוצה שכל מי שלא היה פה לפני שנה יראה גם. איכות בלתי נשכחת.

 

ובקשר לתגובה האחרונה לפני זו, האוטו האחרון - T350C, לא Tamora...

 

8)

 

צילמתי את זה בינואר.

המכונית יצאה לשוק במרץ.

לא הייתי בטוח בשם

אייל

×
×
  • תוכן חדש...