Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החשמל באוטו מושבת.


MiKaNa
שימו לב! השרשור הזה בן 6804 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אוקיי הנה התסריט:

אני פותח את האןטו עם השלט, נכנס ומתיישב, מקיש את הסיסמא באימבלייזר, מקבל אישור שהסיסמא נכונה, מכניס מפתח, מסובב ו......

הכל נכבה.

אין שום מערכת חשמלית באוטו שפועלת.

דברתי עם כמה אנשים והאפשרויות שהם העלו לי:

א) מצבר - הדבר הראשון שצץ בראש, אבל לא היו שום בעיות עם המצבר לפני זה ובד"כ המצבר מת אחרי דעיכה ממושכת ולא סתם ביום בהיר אחד.

ב) פיוזים - יש מצב שאחד מהם נשרף, אבל אם אני לא טועה אין פיוז ראשי במערכת, וזה ממש לא הגיוני שכל הפיוזים נשרפו ביחד.

ג) אמבלייזר נעל את האוטו - מישהו אמר לי שיתכן שסוג המאבלייזר שיש לי מאפשר נעילה כוללת לאוטו הכוללת גם את מערכת החשמל (למרות שעד היום חשבתי שהוא קשור אך ורב במנוע)

 

הוצאתי את החיבורים של המצבר ונתתי לאוטו לעמוד 5 דקות, לאחר שחברתי מחדש שמתי לב כי רק האמבלייזר מהבהב ומוציא צפצוף מדי כמה הבהובים. ניסיתי להכניס שוב סיסמא והוא שוב פעם מקבל אותה אך האוטו עדיין מנותק מחשמל לגמרי.

 

אנא עזרו לי,

בתודה מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, לא ניסיתי, פשוט כי לא היה ממי. עוד שניה ארד לבדוק בן כמה המצבר.

 

פעם אחרונה שהתנעתי היה היום בסביבות 2 בצהריים.

דבר נוסף שאני שכחתי לציין אם כי לא בהכרח קשור הוא ששמתי לב שכשנסעתי באוטו ולחצתי על דוושת הגז נשמע לי רעש מוזר הדומה לזמזום, אני לא יודע אם הדברים קשורים אך חשבתי אולי הדבר קשור למערכת חשמלית כלשהי בגלל הרעש שמזכיר לי איזשהו חוסר יציבות. (כמו ששמתם לב איני מבין במכונית יותר מדי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התאריך המוטבע הוא מרץ 04.

מה שלא מובן לי זה שאם זהו מצבר גמור למה המערכת התנתקה בפתאומיות שכזאת?

לא היה שום עמעום אורות או בעיות בהצתה לפניכן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שהו התרוקן לך, בדיקה פשוטה, יש לך רב מודד בבית? אבומטר?

 

או לחילופין תבקש ממשהו כבלים.

 

אחרי שתוודא שזה אכן מצבר או לא מצבר, יהיה ניתן ללכת הלאה, קודם כל תבדוק מצבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרה מקרה לחבר שלי עם הלנסר......

 

כול הפיוזים נשרפו ויצא עשן מהאוטו כול הצמות נשרפו גם.

 

זה קרה אחרי כמה ימים מהטיפול רדיאטור כנראה הוא פגע באיזה צמה במנוע או משהו.

 

תמיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי תודה, אחזור עם תשובה

במקביל לבדיקות שאתה עושה, בדוק אם ב-2 החיבורים של החוטים למצבר אין קורוזיה (מעין אבקה לבנה).

 

במידה והחיבורים מלאים בקורוזיה, נתק את 2 החוטים שמתחברים למצבר, שטוף אותם היטב במים פושרים וחבר בחזרה. אני מניח שתצטרך מפתח בגודל 10-13 ממ לצורך פתיחת האומים שמחזקים את הקונקטור למצבר ורצוי להתחיל עם פירוק השחור (מינוס) ואח"כ האדום. סדר ההרכבה הוא ההפוך לפירוק.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי את אותם הסימפטומים שבוע שעבר בקנגו. גם התנעה בכבלים לא עבדה כי כנראה המצבר היה מת טוטאלית. הפתרון היה החלפת מצבר.

סע לאוטו-דיפו או אייס או כל חנות אחרת שמוכרת מצברים בשבת ותחליף מצבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקביל לבדיקות שאתה עושה, בדוק אם ב-2 החיבורים של החוטים למצבר אין קורוזיה (מעין אבקה לבנה).

 

במידה והחיבורים מלאים בקורוזיה, נתק את 2 החוטים שמתחברים למצבר, שטוף אותם היטב במים פושרים וחבר בחזרה. אני מניח שתצטרך מפתח בגודל 10-13 ממ לצורך פתיחת האומים שמחזקים את הקונקטור למצבר ורצוי להתחיל עם פירוק השחור (מינוס) ואח"כ האדום. סדר ההרכבה הוא ההפוך לפירוק.

 

איציק

תודה איציק, כשניתקתי את הקונקטורים ראיתי אבקה לבנה אם כי ברמה סבירה, אשטוף את החיבורים ע"פ ההוראות שלך מחר ומקווה שזה יעזור.

כמו שהבנתי כולם חושבים שהבעיה קשורה למצבר ואין קשר לאמבולייזר עצמו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נכון שחובה לנתק קודם את הפלוס מהמצבר. רצוי קודם את המינוס, ולהרכיב קודם את הפלוס.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6804 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...