Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הזזת רכב עם גיר אוטומטי בניוטרל


wow
שימו לב! השרשור הזה בן 6808 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

א)רציתי בבקשה לדעת אם יש בעיה להזיז את הרכב (גיר אוטומטי) בניוטרל מס' מטרים כאשר הוא כבוי.

ב)למה לא כדאי לעשות זאת כשהוא נוסע (אמרו לי שזה לא טוב,אבל לא הסבירו למה)

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א)רציתי בבקשה לדעת אם יש בעיה להזיז את הרכב (גיר אוטומטי) בניוטרל מס' מטרים כאשר הוא כבוי.

ב)למה לא כדאי לעשות זאת כשהוא נוסע (אמרו לי שזה לא טוב,אבל לא הסבירו למה)

תודה

א)לא צריכה להיות בעיה להזיז את הרכב כמה מטרים כשהוא כבוי. רק תזכור שכשהוא כבוי אין גם הגה כוח.

 

ב)אין לי מושג על מה אתה מדבר. לעשות מה כשהוא נוסע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רצוי כי ההינע הסופי בגיר מסתובב בסל"ד גבוה-לפי מהירות הנסיעה, אבל מערכת השימון הפנימית של הגיר עובדת בהתאם לסל"ד סרק ונוצר מצב של חוסר שימון מספיק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום בעיה להזיז כמה מטרים דלוק או כבוי לא משנה!

 

הטעות באה מקום אחר- אסור לגרור רכב(גרירה זה מהירות גבוה לאורך קילומטרים)כאשר

גלגלי ההנע שלו על הכביש (ברכב מודרני בד"כ הנעה קידמית)

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא קשור לגרירה jlavi2002, פעם גם אני שמעתי שבאוטומט אסור להיות בניוטרל בנסיעה בלי קשר לפן הבטיחותי

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום בעיה להזיז כמה מטרים דלוק או כבוי לא משנה!

 

הטעות באה מקום אחר- אסור לגרור רכב(גרירה זה מהירות גבוה לאורך קילומטרים)כאשר

גלגלי ההנע שלו על הכביש (ברכב מודרני בד"כ הנעה קידמית)

לא הבנתי אותך.

 

אתה רוצה להגיד לי שרכב שנתקע ואז בא גרר שמרים אותו רק משני הגלגלים הקדמיים {שני האחוריים על הכביש}.

זה הורס משהו ברכב?

 

לפי מה שהבנתי חוץ מאולי צמיגים, זה לא עושה כלום.

 

או שאני פשוט לא הבנתי אותך ואני מצטער.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי אותך.

 

אתה רוצה להגיד לי שרכב שנתקע ואז בא גרר שמרים אותו רק משני הגלגלים הקדמיים {שני האחוריים על הכביש}.

זה הורס משהו ברכב?

 

לפי מה שהבנתי חוץ מאולי צמיגים, זה לא עושה כלום.

 

או שאני פשוט לא הבנתי אותך ואני מצטער.

הוא התכוון שרכה אוטומט אסור לגרור שהגלגלים הקדמיים מסתובבים על הרצפה והאחוריים באויר והוא צודק

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת סדר :

א.אין בעיה להזיז (לדחוף!) רכב כמה מטרים כאשר הוא בניוטראל (גם אוטומט וגם ידני, כל עוד המפתח בסויץ' מסובב הגה לא ינעל, וברקס גם בלי בוסטר במהירות הזאת יעצור - מה גם שבלם יד יסיים את הסיפור בקלות..הגה כח לא יהיה הוא גם לא נחוץ)

ב.יש בעיה מאוד חמורה גם בגיר רגיל וגם בגיר ידני להוציא לניוטראל ולהמשיך לנסוע (נגיד איילון 100 קמ"ש להוציא לניוטראל ולהמשיך להתגלגל) הבעיה נובעת בגלל שההינע הסופי בגיר מסתובב כתוצאה מהעברת הכח מהגלגלים אולם שאר החלקים לא מסתובבים והשימון לא אחיד\מספיק

ג.בגלל הבעיה שצויינה בסעיף ב' אסור! לגרור רכב על הגלגלים המניעים שלו - ברכב הנעה קידמית חובה לגרור מהגלגלים האחורים(זאת אומרת שהם על הרצפה)....ברכב הנעה אחורית חובה לגרור כאשר הגלגלים הקידמים בריצפה....

 

ניתן לגרור רכב גיר רגיל על הגלגלים המניעים (נגיד רכב הנעה אחורית על הגלגלים האחוריים) א-ב-ל חובה...."לתקוע" את הקלאטץ' זאת אומרת לחוץ (יש מתקן שעושה את זה אם צריך...בדרך כלל למכוני הפרונטים יש כזה) וההילוך משולב כדי שהגיר יסתובב בזמן הגרירה וימשיך לשמן....

 

בכל מקרה גרירה שחצי רכב על הכביש אינה בריאה לסרן הנגרר וגם לא ממש לסרן הגורר ולכן - נתקעת ? תמציא איזה תירוץ (יש בעיה במתלה\אני רואה חופשים בגלגלים) כדי שישלכו לך גרר רמפה ולא גרר משקפיים (רמפה=מרים את האוטו על הגב של המשאית, משקפיים=זוג גלגלים על הרצפה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי נסיעה ואז העברה לניוטראל כשהרכב עוד בנסיעה, זה הורס את הגיר = גורם לבלאי במכלולי הגיר האוטומטי, כל עוד הרכב במצב נסיעה על D, ישנו מומנט מסויים, ברגע שמעבירים ל N , אותו מומנט משתנה, ואז אם מחזירים ל D זה הורס את הגיר, חוץ מזה שזה בכלל לא בטיחותי כי על N לוקח המון זמן לעצור וממהירות 100 קמ"ש בכלל, טווח העצירה גודל פי כמה.

 

בקיצור, אל תעשה את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

..... ברגע שמעבירים ל N , אותו מומנט משתנה, ואז אם מחזירים ל D זה הורס את הגיר, חוץ מזה שזה בכלל לא בטיחותי כי על N לוקח המון זמן לעצור וממהירות 100 קמ"ש בכלל, טווח העצירה גודל פי כמה.

 

.

יש לך הוכחות לשטות הזו?

 

חוץ מזה שאם הרכב יחסית חדש אז לא יקרה כלום כי המחשב משלב את ההילוך בעדינות כמו עם קלאץ ואז לא מורגשת מכה כמו ברכבים אוטומטים ישנים יחסית (בעלי ממסרה אוטומטית מכאנית ) ללא מחשב גיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6808 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...