Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ארוע ראלי ספרינט בדרום 5.8.05


razmel
שימו לב! השרשור הזה בן 6841 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כנס להודעה 41 יש לוח תוצאות שהוצג בזמן חלוקת גביעים תראה לי מאיות שניה?

שם תראה זמן זהה בין מקום 2 ל3 במקצה שלישי רכב 17 ורכב 50

דני

אתה מפתיע אותי, אתה בעצמך עמדת לידי וראית את הזמנים של המקצה השלישי מפורסמים כולל מאיות שניה כשהלוח היה ליד המזכירות! אין לי מושג מי מחק את הזמנים לאחר מכן. הייתי מאוד מעוניין לשמוע התייחסות מהדס או מיקי לגבי זה!

לא יתכן שזמנים ימחקו לאחר שהם פורסמו, העובדה לכך היא שאני רשמתי את הזמנים שפורסמו על הלוח הקטן שהיה ברשותי ובו רשמתי את זמני כל המתחרים.

גם לפני הזינוק שלך למקצה הרביעי והאחרון, שמת לב לכך שאתה צריך לשפר את זמנך בכדי לעבור את מישל בדירוג, אני נכחתי במקום וראיתי את זה בדיוק כמוך!

 

צודק מי שהדריך את AC ,במקרה של זמן זהה נודדים לזמן השני בטיבו
אין צורך לרמוז על מישהו שהדריך אותי על כך, בכל אירועי הראלי ספרינט שארגן מישל בחמשת השנים האחרונות, אני הוא זה שניהל את מזכירות המירוץ ואת התקנון אני יודע בע"פ. כל אחד מהמתחרים יודע זאת!

אז אל נא ממך להוריד מערכי ולרמוז על כך שמישהו מדריך אותי מהצד, אם יש לך משהו להגיד - תאמר אותו בגלוי!

 

אלון

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 134
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שלום לכולם,

 

עוד אירוע מהנה ביותר.

מישל גדז' ואני משתפרים כצוות ולומדים איך לחתוך מהסטייג'ים עוד כמה שניות בכל פעם.

 

אני מסכים עם ההערות על נושא מדידת הזמנים - יש צורך בשיפור מהותי (בשאר הדברים אני מניח שגם המארגנים ישתפרו מאירוע לאירוע). יש לדאוג לכך שהמנים יהיו מפורסמים מיד לאחר הסטייג' מפני שהדבר אמור להשפיע על טקטיקת הנהיגה של הצוותים. כמו כן כמובן שיש לציין מאיות שניה - מסתבר ששניות לא מספיקות לרמת התחרותיות.

 

בנוסף, רצוי לבחור תוואי מסלול עם פחות ישורות להגברת התחרותיות עקב הטווח הרחב של המכוניות בכל קטגוריה.

 

כאשר התחריתי בקארטים היתה לנו מערכת מדידת זמנים למסלולים ארעיים. כל רכב מתקין צ'יפ קטן אותו המערכת מזהה בקו הזינוק והסיום. ניתן גם להתקין מסך בפיטס ולקבל זמנים בזמן אמת - דבר שיהפוך את החוויה למעניינת יותר לצופים. המערכת לא צריכה לעלות יותר מדיי אם כל מסלול קארטינג יכול להרשות זאת.

 

תודה לצלמים שעושים עבודה נפלאה, ובתקווה לעוד אירועים רבים ובטוחים (הכי חשוב).

כמו כן, אני ממליץ להמשיך במסורת ימי השישי.

 

טל צפאני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר בדיקת המארגן, תוצאות וזמנים רשמיים של הקטגוריה הבכירה באימון טל שחר באתר העמותה,

 

WWW.IRDA.CO.IL

להתראות באימון הבא

דני לוי

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שבאופן בו נלקחו הזמנים בתחרות (הזנקה בשעון רגיל לפי דקה עגולה )אין אפשרות להתייחס לעשיריות ומאיות השניה , לדעתי בצורת מדידת זמנים כזו היה נכון יותר להתייחס רק לשניות ובמקרה ומס' מתחרים הגיעו באותה שניה ,צריך ללכת לזמן השני שהשיגו

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מגיב קצת מאוחר (המחשב היה בתיקון...)

היה אירוע יפה מאוד .

השמש הרגה אותי והאבק שהאימפרזות העלו תרמו לעיניין.

רוב הזמן עמדתי באיזור היותר טכני במסלול ואני חייב לציין שמגיע ליובל את כל הכבוד , הוא פשוט נוסע מאוד מקצועי מאוד מאוד מהיר ובהחלט מרחף באויר.

עוד תמונות וכמה קטעי וידאו אני יעלה בשבוע הבא...

Not the sound of silence -ABARTH

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה טועה מרשל

 

הזמנים נלקחו כולל מאיות שניה, אבל תוכנת המחשב היתה איטית ולא היה גיבוי.

המארגן טעה פעמיים פעם אחת שלא רשם מאיות שניה על הלוח אע"פ שזה נרשם במחשב

ופעם שניה שלא היה לו גיבוי של סטופרים ידניים (שגם הם בודקים מאיות שניה).

המחשב שלו קרס מספר פעמים וכך נוצרה התמרמרות בין המתחרים.

חמור מזה ישנה מערכת מדידת זמנים מונחית קרן אלקטרונית אצלינו בעמותה (שייכת לדני לוי)

לו היו משתמשים בה ולומדים אותה היה בא לציון גואל.

אין דבר, אני בטוח שבפעם הבאה יופקו לקחים,

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני

 

תוכנת המחשב אינה עובדת במימשק עם שעון היד של הדס ,כך שדף נייר יכל להחליף את המחשב במקרה הזה , רק מע' כמו שיש לך שעובדת על עין אלקטרונית או אפילו רמזור שמחובר לשעון יכול לתת תוצאות אמת ברמה של עשיריות ומאיות שניה

 

DSC_2034.JPG

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי מדידת הזמנים בוודאי שאריה [מרשל] צודק ואי אפשר למדוד מדויק את הזמנים על מאיות השניה לפי שיטת המדידה שהונהגה בראלי הספרינט האחרון.

לגבי מכשיר המדידה שברשות דני, עלי לציין שאכן יכולנו להשתמש בו, רק בתנאי אחד; שנקודת הזינוק ונקודת הסיום היו באותה נקודה או לחילופין ששתי הנקודות הנ"ל היו סמוכות מאוד מבחינת מרחק.

לאור האירועים האחרונים שהעמותה אירגנה אני חייב לאמר שלא הופקו לקחים כפי שהתבקש והצורה בה מכינים אירוע היא בוודאי לא ברמה המתאימה לרמת הנהגים.

הדברים נשלפים מהמותן וכששואלים שאלות מקצועיות, התשובה שמקבלים היא זהה בכל המקרים: "המארגן מחליט, אנו לא מתערבים!"

אני לא מבין איזה מין ביקורת אפשר להעביר על המארגן שלא בא מהתחום כאשר לא מנחים אותו נכונה לגבי סוג האירוע שהוא צריך להכין וזה מתבטא בכמה נקודות:

1. סוג המסלול ואופיו.

2. אורך המסלול.

3. אורך הישורות המקסימלי.

4. כמות המרשלים אשר יכסו את המסלול מבחינה בטיחותית.

5. מכשירי קשר (ולא פלאפונים).

6. צורת הזנקה.

7. אופן מדידת הזמנים (כולל גיבוי - אם צריך).

8. תקנון מפורט בהתאם לאופי האירוע.

9. פרסום זמני הקפה בסוף כל מקצה (כולל מאיות שניה).

10. זמן מקסימלי בהזנקה בין המתחרים.

 

התלבטתי מאוד אם להגיב לכל הנושאים האלה, אך אני חושב שחובה על כל אלה שקצת מנוסים בתחום להסב את תשומת ליבם של המשתתפים והמארגנים על מנת שנצעד קדימה לאירועים טובים יותר.

לצערי חכיתי ליוזמה מצד אלה שמובילים אך אני לא רואה שום שינוי בגישה, ואת זאת אני אומר לאחר מספר אירועים ולא אחרי אירוע בודד.

לדעתי צריכה לקום ועדה שתעסוק בתחום שיפור המירוצים / אימונים ומיד, אחרת אני מרגיש שההמשך יוביל אותנו למקום שבו היינו לפני הרבה שנים.

אני כותב את הדברים הנ"ל משום שכאשר שאלתי שאלות מקצועיות וענייניות את קברניטי העמותה לגבי האירועים האחרונים שבהם השתתפתי, התשובות ממש ממש לא היו לעניין ואני לא יכול להמשיך ולזרום עם כל הרוב הדומם אשר לא כל כך מבין מה קורה.

דוגמא קטנה: יצאה הוראה חד משמעית שלאירוע הבא לא ניתן יהיה להשתתף עם לבוש במכנסיים קצרים אך הדבר לא הוזכר כלל בתדריך הנהגים וכמובן שנהגים ולא חשוב מי נהגו במכנסיים קצרים. אז אנא מכם לא להצהיר הצהרות בומבסטיות לאותו רגע כדי לכבות אש ולאחר מכן להתעלם מכך.

בעמותה קיימת ועדת ביקורת שמתפקידה לפקח על פעולות העמותה אך למעשה היא לא קיימת כלל (על אף שהיו פניות אליה).

כששאלתי שאלות רבות את חברי הועד (7 במספר) מסתבר שחמישה מהם בכלל לא מעורבים בהחלטות לגבי קיום האירועים ובכל הקשור בהם.

אני מקווה שהדברים האלה יזיזו לכל אלה שאיכפת להם ויפסיקו לשבת בחיבוק ידיים כי אם נמשיך בדרך הזו - לא נוכל להתקדם הלאה.

אני מבקש לקבל תגובות ענייניות ואל לנו לרדת לפסים אישיים, כי כל מה שנכתב פה הוא לטובת כולנו, אני מקווה שתאמינו לי.

 

מישל גדז'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני

 

תוכנת המחשב אינה עובדת במימשק עם שעון היד של הדס ,כך שדף נייר יכל להחליף את המחשב במקרה הזה , רק מע' כמו שיש לך שעובדת על עין אלקטרונית או אפילו רמזור שמחובר לשעון יכול לתת תוצאות אמת ברמה של עשיריות ומאיות שניה

 

DSC_2034.JPG

באמת אחלה מארגנים,אבל עם כל הכבוד ,עם ישורות כמו שבתמונה למעלה לרכבים נחותי הכוח אין שום סיכוי מול רכבים חזקים באותה קטגוריה,מה גם שמדידות הזמנים צריכים להיות סופר מדויקים,

בברכה קובי כהן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישל היקר!!!

 

אתה בפירוש עושה הכל על מנת להצית להבה ומה לעשות כנראה אופי משכבר הימים לא ניתן לשנות

כולך מלא טרוניות וטענות כרגיל, יש וועד במועדון, ניתן לכנס אותו ולפתור בעיות ,אבל חלילה ,אתה צריך במה אז הנה הבמה קבל תשובה

מה לך כי תלין? האירוע שלך

אז בצפון היה מושלם? באירוע שלך היה מי מ"קברניטי העמותה" מעורב? אני בפירוש לא הייתי מגיב

להודעה שלך פה אלמלא וכרגיל היית מתחיל כהרגלך לרמוז רמיזות

מדוע כל הזמן יש בך הצורך להוציא כביסה החוצה הא?

מה קרה מישל? עוד מישהו אירגן ספרינט?

וצר לי מרשל לא צודק ,זה ויכוח מקצועי בוא תתווכח איתי, יש לי איזה יומיים נסיון בספורט מוטורי.

מה שהכי חשוב מכנסיים קצרים, זה הדבר הכי חשוב שבעטיו הספרינט האחרון לא היה מושלם

הנה אני מודיע דני לוי הוא זה שנהג עם מכנס קצר הוא פשוט קצת סינילי ושכח להחליף למכנס

ארוך ,

ובגלל זה הספרינט לא הצליח, קשה קשה

מצחיק איזה תשובה עניינית אתה בדיוק רוצה, בפורום?

כנס את הוועד טען את טענותיך, כך בונים ספורט

ובלי לפגוע בחברי הפורום שאני מעריך (אחרת לא הייתי מגיב)

זה לא המקום

שינוי בגישה ? הפוסל? במומו פוסל

הרוב הדומם? דבר אחד בטוח הם מבינים הרוב הדומם שפנייתך בפורום לא מוסיפה כלום

דרך אגב חוץ ממך יש איזה מארגן מירוצים בארץ שאירגן אירוע שלא היו לך אליו טענות?

מצאתי מישל גדז.

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיפשים! מה שרואים מכאן לא רואים משם!

יש לכם מה להגיד העמותה זה המקום ולא פורום של כל מדינת ישראל.

 

"כי אם נמשיך בדרך הזו - לא נוכל להתקדם הלאה."

נכון מישל בזה אתה צודק 100%

 

לא זכור לי שום ביקורת פה בפורום בעקבות אירוע שלך בצפון! ולא בגלל שהיה מושלם!

 

די מושלמים!!

 

יובל מלמד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני ומישל,

 

אני אמנם ממש לא צד בעניין אבל אני חושב שיש מקום לדסקס את הדברים בצורה יותר חיובית, וגם אם אתם לא מצליחים להעביר את הדברים בצורה חיובית לפחות תשתדלו לשמור על פרודוקטיביות, בסופו של דבר המטרה של שניכם דומה כמו גם של שאר הנהגים ונהגי המשנה.

חבל.

 

מוטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש בספרינט 20 מתחרים אבל פה באינטרנט 2000 צופים עד רגע זה

 

אחרי כל אירוע הם קוראים את הזבל שנכתב פה וכל רצונם להצטרף לעמותה היוקרתית IRDA

 

כמה משתתפים נוספו ב 5 שנים ! אחרונות למירוצים ! אני מתביש לרשום וזה לא בגלל

 

המאיות שניה או הישורת זה בגלל.......................................

 

 

 

טל שביט ידידי משנים רבות תעזור לי!!!!!!!!!!!!!

יובל מלמד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני !

 

אוי כמה שחבל שלא הצלחת להתאפק וחזרת לסורך......

חשבתי שתוכל להתעלות על עצמך ולענות עניינית לכל הנושאים שהעליתי ובחרת לתקוף בצורה שרק אתה יכול וללא רסן.

אני באמת התכוונתי להעביר ביקורת בונה ואני לא אגרר לשפה הבוטה שאתה בדרך כלל משתמש ברגע שאתה יוצא משליטה. אם היית קורא שוב את אשר כתבתי, יכולת אולי למצוא דרך לענות בצורה מכובדת יותר ולעניין כדי לסתור את דברי. הזיכרון שלך כנראה קצר מאוד ואולי אתה באמת סנילי כפי שציינת.

לפני מספר שבועות בלבד העברת "ביקורת" עלי בעילום שם ולאחר שהוכחתי לך שאתה הוא שאישר את הדבר שעליו העברת ביקורת, התנצלת!!

גם הירידה שלך על אריה [מרשל] בקשר למונחים מקצועיים [זוכר ?]. גם אז התנצלת לאחר שהזכרתי לך שגם אתה לא מדייק במונחים מקצועיים [זוכר ?]. כנראה שלהעביר ביקורת בונה עלייך, אסור !!

אתה אמנם יו"ר העמותה, אבל אל לך לשלול מאחרים את זכות הביטוי ואל תקרא לזה "כביסה מלוכלכת". כי אם אזכיר לך כמה כביסות מלוכלכות כביסת על גבי דפי הפורום הזה, אני בספק אם אוכל לספור !!

אני לא מבין מדוע אתה משתלח בי ?? שוב ! אם היית קורא ברוח חיובית את אשר כתבתי, אני בטוח שהיית מגיב אחרת !

 

מוטי ויובל!

האם באמת הגזמתי בצורת הביקורת שלי ??? האם זה היה בוטה כל כך ???

 

לסיום אני חייב להסביר לכולם ששוחחתי ביום האירוע ולאחר מכן מספר פעמים עם המארגן מיקי יוחאי והוא הביע בפני רצון ללמוד איך ומה עושים באירועים שלנו והודה בפני שאינו מבין בתחום !

וכשהסברתי לו את ביקורתי, הוא כלל לא כעס והבין היטב את כוונתי וגם הודה לי על כך !!

שימו לב להבדלים בתגובות !! אני עדיין מחכה לתשובות ענייניות על כל הסעיפים שציינתי בהודעה הקודמת שלעניות דעתי חשובות מאוד להצלחת האירועים הבאים ותקנו אותי אם אני טועה ?

מקווה לימים טובים יותר !

 

מישל גדז'

 

 

נ.ב: באחת מישיבות הפקת הלקחים שכביכול היו לאחר אחד האירועים הקודמים, אני לא זוכר איזה, פרסם היו"ר החלטה אשר באה למנוע ארגון כושל של המארגן בכך שמינו את אמציה גזית ואד קסרזון כאנשי מקצוע אשר היו אמורים לבדוק את המסלול שהמארגן בחר ואת כל יתר הפעולות שעליו לבצע בהתאם לרוח התחרות. מה קרה ? מדוע זה לא נעשה הפעם ? מי בדק את המסלול וכו' ?

מסתבר שהפקת הלקחים אך ורק נייר, אך בפועל שום דבר לא מיושם !! ואני מעדיף לעצור כאן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוטי ויובל!

האם באמת הגזמתי בצורת הביקורת שלי ??? האם זה היה בוטה כל כך ???

התשובה הפשוטה לשאלה שלך - לא, לא הגזמת.

התשובה הלא פשוטה לשאלה שלך היא - בתור מנהל הפורום אני פשוט מכיר את הלך הרוח ויודע מה יהיה השלב הבא של השיחה, ובו כל הצדדים ייכנסו עוד יותר חזק בצד השני ולכולם יהיה נראה כאילו השני גס רוח, וזה -

 

א - מיותר כי זה לא מועיל לאף אחד.

ב - מזיק לתדמית של IRDA, ולדעתי האישית גם בצדק.

ג - כמנהל בפורום אני לא רוצה ולא מוכן שזה יקרה, ולמרות שצר לי מאוד להשתמש באופציות הניהול שלי בשיחה שבה אדונים נכבדים כמו כולכם משתתפים, אני צריך לעצור את ההתדרדרות של השרשור במידה והוא מגיע למחוזות שלא עושים טוב לאף אחד.

 

אני מקווה שאת התשובה הלא פשוטה שלי תיקח ברוח טובה, אל לך (או לאף אחד אחר) לקחת אף אחד מהדברים שלי אלא בצורה בונה בלבד :-).

 

לסיום אני חייב להסביר לכולם ששוחחתי ביום האירוע ולאחר מכן מספר פעמים עם המארגן מיקי יוחאי והוא הביע בפני רצון ללמוד איך ומה עושים באירועים שלנו והודה בפני שאינו מבין בתחום !

וכשהסברתי לו את ביקורתי, הוא כלל לא כעס והבין היטב את כוונתי וגם הודה לי על כך !!

הערת ביקורת בונה, מדוע נבחר מראש מארגן שאין לו ידע בתחום?

חברים, הדרך למקצוענות היא בתפעול נכון על פי ספרי התקנות, ואם אתם רוצים למסד ספורט מוטורי מקצועי אין מנוס מלארגן את המירוצים באופן מקצועי.

 

יכול מאוד להיות, שגם אם כולם (ולפחות כאן אני מעריך שישנה הסכמה גורפת בין כל המשתתפים :wink:) "חמים" על קיום אימונים ומירוצים ורוצים להתחרות, יש מקום דווקא לעצור ולהתארגן מחדש.

אין בכך פסול -

לצוותים המתחרים תתאפשר תקופת התארגנות ושיפור הרכבים לעמידה בתקונונים היותר קשוחים וכוונתי העיקרית היא לציוד הבטיחות!!!

אני עדיין רואה תמונות של רכבים נטולי דיפון על מוטות הכלובים (אני יכול למצוא את הציטוט מהפעם הקודמת שדובר בנושא ונאמר שהצוותים יידרשו להצייד את רכבם בדיפון כזה לפני המירוץ הקרוב) ומלבד זאת אני גם מזהה כלובים שהם עצמם לא ממש עומדים בתקנות וידידיי היקרים - מדובר פה בחיים שלכם, אם זה לא ברור.

 

לצמרת המועדון תתאפשר תקופת לימוד שבכל שרשור נדמה והיא נדרשת יותר ויותר.

המועדון חייב לספק את השירות ברמה המקצועית אליה כולנו שואפים להביא את הספורט, בין אם בלימוד הציוד למדידת הזמנים (שתסלחו לי מאוד אבל זה באמת לא הגיוני שאין מי שיכול לתפעל מערכת מדידת זמנים בתחרות שבה הזמנים הם הכל), בין אם בלימוד התקנון של ה-FIA בתחומים הנוגעים להכנת הצוותים והרכבים - עם דגש חזק מאוד על בטיחות (!) מעל לכל ואני בטוח שכולנו יודעים על עוד לא מעט תחומים שבהם דרוש שיפור.

 

לכן, אני קורא לכולם לשקול את האופצייה של תקופת לימוד קצרה לצרכי התארגנות מחודשת, נראה כאילו כולם ייהנו מהתוצאות והרמה יכולה רק לעלות.

 

שימו לב להבדלים בתגובות !! אני עדיין מחכה לתשובות ענייניות על כל הסעיפים שציינתי בהודעה הקודמת שלעניות דעתי חשובות מאוד להצלחת האירועים הבאים ותקנו אותי אם אני טועה ?

מקווה לימים טובים יותר !

 

מישל גדז'

 

 

נ.ב: באחת מישיבות הפקת הלקחים שכביכול היו לאחר אחד האירועים הקודמים, אני לא זוכר איזה, פרסם היו"ר החלטה אשר באה למנוע ארגון כושל של המארגן בכך שמינו את אמציה גזית ואד קסרזון כאנשי מקצוע אשר היו אמורים לבדוק את המסלול שהמארגן בחר ואת כל יתר הפעולות שעליו לבצע בהתאם לרוח התחרות. מה קרה ? מדוע זה לא נעשה הפעם ? מי בדק את המסלול וכו' ?

מסתבר שהפקת הלקחים אך ורק נייר, אך בפועל שום דבר לא מיושם !! ואני מעדיף לעצור כאן.

השאלות לגיטימיות לדידי, ולמרות שעולות כאן שאלות קשות אני דורש מכל הצדדים למתן את תגובותיהם.

אנא מכם, חיסכו מהנהלת הפורום את ההתערבות בשיחה זו.

לתשומת ליבכם, בתודה מראש!

 

מוטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6841 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...