Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ארוע ראלי ספרינט בדרום 5.8.05


razmel
שימו לב! השרשור הזה בן 6841 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היה כיף לא נורמלי, וזו היתה רק הפעם הראשונה שלי.

כנראה אני עכשיו מוכרה :smile:

היה די מדהים לראות מכוניות קופצות וכו

הנה רק כמה תמונות שהצלחתי לצלם - היייתי יותר מדי מרותקת מההצגה

יש מצוינים של זאב - שווה לחכות

http://photobucket.com/albums/y294/geulah/rally

וכל הכבוד למארגנים

 

סופרת את הימים עד הראלי הבא.:wink:

 

יעל

(SheDevil206 צריך לשונות הכיניו)

"The winner ain't the one with the fastest car its the one who refuses to lose"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 134
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מעניינים אותי כמה דברים דיי בסיסיים...

 

אז ככה הרכבים משופרים במנוע? אם כן אז יש גבול מסויים של שיפורים על מנת לאזן את הרכבים? או שאין גבול כלל ורכב מנוע 1600 בעל 400 כ''ס (סתם דוגמא) משתתף עם רכב 1600 בעל 150 כ''ס (אמממ... קצת הגזמתי בהפרש אבל הבנתם את העקרון).

 

זה הכל נראה לי בנתיים...

 

ואגב האימפרזה קופה איך הגיע לארץ? יבוא אישי?

 

רמי.

יש תקן FIA שמגביל את הקטגוריה הבכירה ל 300 כ"ס כמדומני. ואכן, רוב האימפרזות נעות סביב 260-280 כ"ס למעט האימפרזה של גמליאל וזו שמישל נוהג עליה למיטב ידיעתי הן באיזור ה 210-220 כ"ס. לגבי הקטגוריה עד 2000 סמ"ק - ההספקים נעים סביב ה - 110 120 כ"ס למעט ניצן שמתחרה עם כ 80 - 90 כ"ס ב AX GT וכך גם פוביצר לדעתי בסובארו האצ'בק 4X4. לפי התקן, צריכה להיות חלוקה ל 1.3 - 1.6 ו 1.9 או 2.0 לפי הנפח ואולם, בארץ יש מיעוט מתחרים ולכן כל 12-15 המתחרים בקטגוריה זו נכנסו לקטגוריה אחת עד 2000 סמ"ק. מעל 2000 סמ"ק טורבו - יש כ 10-12 מתחרים נוספים גם הם בקטגוריה אחת. בסך הכל - הרכבים קרובים בנתונים ואולם ברור שלמשל קובי כהן עם 205 ראלי 1.3 מתחיל מעמדה קשה יותר מול ה 205GTI1.9 של זהבי או מול ה 106S16 שלי. זה לא מפריע לו דרך אגב לעמוד כמעט כל מירוץ על הפודיום - הנהג מחפה על חסרונות הרכב. שיוויוניות מוחלטת לא קיימת כיום - אבל קרוב לזה כן.

 

דבר נוסף לגבי המירוץ עצמו....

תוך כדי הסטייג' השני אני מגלה שהקלאץ' מחליק לי (שוב יש לציין - אירוע שלישי ברציפות) ואני מגיע למסקנה שאין מנוס מלפרוש ולהחליף פעם אחת ולתמיד את הקלאץ' של VALEO לקלאץ' קרמי. בעוד אני בתיסכולי בפיטס - ניגש אלי גבי סרוגו (שאכל בחיים שלו כמה S16 והיום מתחרה על אימפרזה) ונותן לי טיפ: "תשפוך קולה לתוך הקלאץ' - זה יתפוס!"

"מה?" אני שואל, "אתה רציני?"

"פעם,..." הוא מוסיף... "ראיתי בחו"ל מתחרה שהלך לו הקלאץ' והוא חיבר את צינורית השפריצרים להתיז על הקלאץ' קולה שמילא במיכל במקום מיים!?!".

בשלב הזה, אני הייתי בהלם, ובטוח שגבי מתלוצץ איתי. אבל מה, זה או לנסות את "השטות" הזו או לפרוש. הזמן שעשיתי עד כה היה אומנם מהיר - אבל לא הייתי בטוח שיספיק למקום ראשון או לפודיום ולכן החלטתי לנסות את זה. בעזרת אילתור של נדב (נהג המשנה שלי לשעבר ובמירוץ של היום - והיום נהג מירוצים בעצמו), מילאנו את הקלאץ בקוקה קולה. עולים לסטייג שלישי ומגלחים 4 שניות נוספות מהזמן המהיר ביותר!!! זה כבר בטוח מספיק לפודיום אבל עכשיו אני רוצה את המקום הראשון. חוזרים לסטייג' אחרון ו... אין קולה! מישהו שתה את מה שנשאר. נדב שוב מאלתר ומשיג דיאט קולה מצוות שכן - "שיהיה יותר קל לרכב..." הוא אומר ...

גדול! :-P

עולים לסטייג' אחרון ואני מצליח לגלח עוד 3 שניות - ונדב ואני יוצאים עם גביעים של מקום ראשון עד 2000 סמ"ק.

עוד נהגו יפה בקטגוריה, ניר בורנשטיין, ג'קי זית, וקובי כהן - שלדעתי (ואמרתי לו) הרכב שלו כבר קטן עליו ואני מעריך שלא יקח הרבה זמן ונראה אותו על רכב חזק יותר. מי שהפתיע אותי יותר מכולם היה דווקא ניצן לוי עם ה AX GT. עם תקלה שלא אפשרה לו לעבור 5000 סל"ד, עם רכב של כ - 80 כ"ס, הוא הצליח לרדת מגבול ה 3:00 דקות - ותאמינו לי שבמסלול של היום - ל 2X4 זה לא היה ממש קל לרדת מהזמן הזה. ממש כל אירוע רואים את השיפור ונראה לי שהנהגים הותיקים יותר בקטגוריה צריכים להתחיל לחשוש.

 

בקיצור - נהניתי מאוד - הרבה בזכות גבי סרוגו שהציל לי את המירוץ הזה - הזמן השני שלי עד לתקלה היה מספיק למקום שני בלבד. מילה אחרונה לגבי האירוע - לטעמי דווקא היה מאורגן טוב - אבל חבל מאוד על התקלה בחלוקת הגביעים בקטגוריה הבכירה - לא מכובד! חוץ מזה הארגון השתפר מאוד.

צריך להגיד תודה גם לנהגי הקטגוריה הבכירה שהגיעו בנציגות נרחבת לספרינט שמן הסתם פחות מעניין אותם - אבל מאוד מעניין אותנו בקטגוריה עד 2000 סמ"ק.

 

 

ד"א, לגביי הקולה - מבירור של רזמל עם חבר כימאי עולה כי החומציות שבקולה מבצעת תגובה כימית עם השמן שעל הקלאץ וכך הוא מתנקה והסוכר שבקולה יוצר קרמל דביק שעוזר לאחיזה - מי פילל ומי מילל - נראה לי שקוקה קולה יכולים לעבור לייצור תוספים לרכב.

:wink:

נתראה באירוע הבא.

אלון חלווה.

 

נ.ב.

זאב - מה עם התמונות???

יעל - אחרי קור הרוח שהפגנת בסיבוב הראווה שערכתי לך בסוף - את מוזמנת לנווט לי באחד האירועים הבאים - אם רזמל יסכים (היום העברתי אותו לישראל ונדב שימש שוב כנהג המשנה שלי - כתוצאה מכך - רזמל פיספס את הגביע הראשון שלו כנהג משנה. לא נורא, באירוע הבא אני מקווה להיות שוב על הפודיום. הלוואי...).

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי חברה ,

 

כיוון שמחר בבוקר אנחנו מתחרים ומצלמים בראלי בצפון לא הספקתי עדיין לעבוד על התמונות ולערוך הכל

אז אני מעלה בינתיים גלריה זמנית עם חומר גלם חלקי ביותר !!

חומר נוסף מהמצלמתו של תומר עדיין בדרך

 

תהנו ( בינתיים )

 

http://www.marshals.co.il/gallery9/index.htm

 

עדי

 

 

DSC_2112.JPG

 

DSC_2003.JPG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כול הכבוד למנצחים,אלון חלווה 2X4 שהישאר לנו עשן בדרך למקום הראשון!!!

וליובל מלמד 4X4 שיתרגל למקום הראשון!!

יפה לצלמים על התמונות המפתיעות(רז היית אומר לי להסתובב) :wink:

 

כמו כן האירוע היה שערוריתי,מדידות זמנים לקויות,המתנות ארוכות

בין הסטיגים,מסלול ממש לא טכני עם ישורות סטייל פורמולה 1

שמביא לידי ביטוי מנוע ומהירות,למנוע 1.3 זה קצת קשה,לא ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אךךךך איזה יופי!

 

מתי כבר תוכלו לצאת מהמחתרת?

 

מישהו יכול להסביר את האימפרזה קופה?!

PIAGGO MP3 250LE

RENAULT MEGANE COUPE 2004 1.6L

CHEVROLET ALERO 2002 2.2L

PIAGGO VESPA SS 181CC 1966

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שני דברים ושאלה -

 

עצה לבחור עם ה-AX הכסופה - להוסיף זוג ספויילרים קטנטנים לפני הפתחים על מכסה המנוע, שני פרופילים ר' קטנים מאלומיניום וכמה ניטים יעשו את העבודה מצויין, רק תגיד אם אתה צריך הסבר למה אני מתכוון בדיוק, זה נורא פשוט אבל ייעל את הקירור בהפרש ניכר.

20 דקות עבודה שמשתלמות בגדול.

 

האימפרזה 2 דלתות - תקנו אותי אם אני טועה, יכול להיות שמדובר באימפרזה RS שעברה הסבה ל-Drivetrain של GT?

 

שאלה לקובי כהן - לאן הולך הכונס על מכסה המנוע?

 

מוטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6841 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...