Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6838 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה יאכלו אותי? הבעייה שלי מאוד רלוונטית להיום (ולא- לא מצאתי הסברם מתאימים בחיפוש).

 

טיפלתי בכל מה שציינת, והשמת נגד ע"מ להקדים את הפעלת המאוורים ולהרוויח "מקדם ביטחון" כמו שעשית זה בדיוק מה אני רוצה לעשות, אך לפני כן אני חייב לדעת איך עובדת המערכת שלי, והאם אופן פעולתה דומה שלך.

אני חושב שהמערכת שלי עובדת באופן שונה, מכיוון שהחיישן על הרדיאטור (הנותן פיקוד למאווררים לפעול במהירות 1 או 2) לא נותן לי כל קריאת התנגדות, בכל סקאלה בטווח 20-2000K אוהם.

 

(ד"א, טרמוסטט עדיין חסר אך אותו אשים רק כאשר אתגבר על בעיית החימום, כרגע חסרונו זה הדבר היחיד שעוזר לי לא להגיע לטמפ' קיצוניות).

 

אולי מרק ישפוך קצת אור על הנושא? (לפני שאני שופך מנוע)

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

אולי מרק ישפוך קצת אור על הנושא? (לפני שאני שופך מנוע)

 

אני מבין את הסיפוק בלתקן משהו לבד, אבל אני חושב שבמקרה שלך אתה רק מזיק לרכב שלך עם הנסיונות האלה

כנס למוסך שמבין עניין ותפתור את הבעיה הזאת.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

אתה צודק, אך הבעייה העיקרית שלי היא למצוא מוסך ש"מבין עניין"!!!

אני מקבל את ההרגשה שבאיזור שלי אף מוסכניק (שאני מכיר) לא יודע מה הוא עושה... בימים בהם רוב המכוניות המודרניות מנוהלות ע"י מחשבים ודורשות ציוד מקצועי, זה בעוכריינו שכ"כ הרבה מוסכניקים אפילו לא יודעים לקרוא אנגלית :cry:

 

אולי אחד מהמומחים פה בעל מוסך ומבין עניין מספיק?

 

בכלל- אני לא יודע למה אין שרשור המכיל רשימה של כל בעלי המקצוע החברים בפורום הזה, מה ההתמחות שלהם והיכן הם ממוקמים? (חיפשתי כזה...לשווא)

 

גם בלי לראות אותם הם נשמעים מבינים הרבה יותר מכל מוסכניק אחר שפגשתי.

 

מנהלי הפורום, אולי כדאי להוסיף שרשור "דביק" כזה?

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

לפעמים כדאי לרכז טיפולים ברכב וליסוע למוסך קצת מרוחק שיודע את העבודה

אני ירושלמי ולאחרונה הרכב עבר טיפול במוסך רון בתל אביב שמתמחה באודי ופולסוואגן, כך אתה גם מרוויח מחיר טוב יותר (תל אביב זולה מאוד ביחס לירושלים) וגם איכות בעבודה

את הטיימינג ביצעתי אצל בני ל. מהפורום ומיותר לציין שהעבודה הייתה מעולה.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

ברגע שהאוטו יסע שוב אשקול בחיוב רב נסיעה לרון (בהנחה שהבעיה לא תפטר)....ועד אז:

 

TOSTOS וכל אחד אחר שמבין, בהמשך לשיחתנו, להלן תמונות היוניט מאווררים שלי שנמצאת על הרדיאטור, עליה דיברתי איתך. היא תוצרת איטליה וטמפ' פתיחה/סגירה של מהירות 1/2 הרשומה עליה היא:

87-77

92-82

 

דיברתי עם צ'מפיון , אין להם יוניט מקורית וצריך להזמין. לאחר קצת הסברים ושאלות של הבנאדם שם הוא אמר לי שכנראה אין בעיה ביוניט, אך אני רוצה להיות בטוח.

 

טמפ' הפתיחה/סגירה שציינתי טובות ומקובלות עלי, אך גם הבחור מהמוסך אמר לי שהיוניט הזו אינה עובדת לפי התנגדות (כמו ב106 למשל), קריאת התנגדות בכל קומבינציות המגעים נותנת 0.

 

האם כזו יוניט יש לך? משהו דומה?

 

לצערי אני לא יודע מי היצרן של היוניט ומה היא שווה.

 

תודה.

02-10-07_1415.jpg

02-10-07_1416.jpg

02-10-07_1417.jpg

02-10-07_1418.jpg

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

אני אל מבין את כל הקומבינציות שלך, היוניט הזה יחסית לא יקר תנסה להחליף אותו.

 

במידה ומאוורר לא נכנס לפעולה זה יכול לקרות ברכב מסוג זה מ3 סיבות.

 

א) מנוע מאוורר מת (נפסל על ידך, ברגע שמקצרים אתה אומר שהמאוורר עובד)

 

ב)יוניט חום מאוורררים דפוק, נשמע הגיוני מאוד (אם מקצרים זה פתאום עובד). עלות זניחה.

 

ג)ממסר מאוורים דפוק, עלות גבוהה מאוד. (לא נשמע הגיוני כי המאווררים עובדים כשאתה מקצר-החשמל למנוע המאוורר זורם דרך הממסר)

מה גם שאמרת שלאחר הקיצור בין החוטים, המאווררים כל הזמן עובדים בלי קשר לסוויץ'. הגיוני מאוד כי גם שמכבים את האוטו והיוניט נותן פקודה אז המאווררים ממשיכים לעבוד גם לאחר כיבוי המנוע. (ואתה בעצם החלפת את תפקיד היוניט ע"י קיצור החוטים).

 

מכאן נובע שהמאווררים מקבלים פלוס קבוע בלי קשר לסוויץ.

 

בגלל שבעיה הופעיה לאחרונה אז אני מאמין שהבעיה לא נובאת בגלל חשמליים "קומבינטורים" שטיפלו ברכב בעבר.

 

ד.א היוניט מאוורים מתפקד כמו מפסק תנסה למדוד רציפות בין שתי קטבים ב87 מעלות. ותראה אם יש תוצאות.

אני מאמין שזה בין שן אמצעית לשון ימנית או שמאלית.

 

תחליף כבר את היוניט מאווררים הזה, אפילו גש למוסך מורשה ותגיד להם שאתה חושד ביוניט. תבקש לנסות להרכיב אותו על הרכב ובמידה וזה יצליח תתחיב שתשלם עליו. אפילו שים לו מזומן על השולחן ושלא יוציא קבלה עד שאתה לא בטוח שזה פתר לך את התקלה.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

TOSTOS אתה נשמע עצבני, אל תכעס עלי :cry:

 

קיצר, הרכבתי את כל האוטו בחזרה, אני בטוח שהיוניט המדוברת תקולה, ומפעילה מאוחר יותר(הכל עובד כמו שעון דוקסה, רק באיחור).

כמו שאמרתי, להשיג יוניט מצ'מפיון היכן שאני גר אין מצב בזמן הקרוב.

מחר אני נמצא בפתח תקווה (יוצא עוד מעט), יש המלצה על מישהו מחברי הפורום שמתמחה בזה? לחילופין, מהיכן אני יכול להשיג יוניט מתאים/מקורי מחנות חלפים או צ'מפיון במרכז? אני לא מכיר הרבה שם.....

 

רון מ"מוסך רון" יוכל לטפל בבעיה? הבנתי שהוא תותח :wink:

 

תודה חברים

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

להה עצבני אני לא , אבל אני סבור שהיוניט הזה דפוק. אני חושב שאם היית מחליף אותו כל הבעיות עם החום היו נפתרות.

 

בבני ברק יש את צ'ימפיון המרכזי, תנסה להזמין את החלק מצ'מפיון בבני ברק ולהרכיב. תנסה לדבר איתם ליפני כדי לוודות שבאמת יש להם את החלק.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

אני אבדוק. תודה רבה

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

×
×
  • תוכן חדש...