Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

צריך עזרה להבין את חשיבות בורג הנעילה בצלחות בלם אחורי?

בחיפושיי עבור צלחות בלםצלהונדה גאז 2019 כל החנויות חלפים מציעים חלק שהמיקום של הבורג נעילה לא מתאים. 

 

מכרו לי מקט של ברמבו 08B60210 שניגשתי להחליף הבנתי שלא יהיה ניתן לסגור את הבורג נעילה.

המקט הנכון הוא 08B60121, שלא ניתן להשיג.

 

כל החלפים של חברות אחרות עם אותה בעיה במיקום של בורג הנעילה.

 

לכן, מנסה להבין את החשיבות/צורך של הבורג נעילה? היות שבפועל הצלחות בלם מוחזקות ע"י הגוזונים

פורסם

החשיבות שלו רק בשביל שהצלחת לא תיפול ולא תזוז בזמן החלפת גלגל ובזמן החלפת רפידות בלם, זאת אומרת במצבים שברגי הגלגל שמחזיקים אותה, בחוץ. 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם
לפני כשעה, Aviad Mandabi כתב:

להונדה גאז 2019 כל החנויות חלפים מציעים חלק שהמיקום של הבורג נעילה לא מתאים. 

מכרו לי מקט של ברמבו 08B60210 שניגשתי להחליף הבנתי שלא יהיה ניתן לסגור את הבורג נעילה.

המקט הנכון הוא 08B60121, שלא ניתן להשיג.

משהו לא מסתדר לי כאן.

למק"ט שאתה טוען שהוא הנכון, לא נראה שיש בכלל מקום לברגי הנעילה, והוא מופיע בכלל כמתאים לרכבי פורד.

Image 1 of 1

 

לעומת המק"ט שנמכר לך, שכן עם מקום כזה (אבל כמובן לא בטוח מתאים ספציפית אצלך), ומתאים לרכבי הונדה.

image.thumb.png.ff2f598d373d78cfa466a9a21d4cf86e.png

 

לדעתי המק"ט הנכון עשוי להיות בכלל 08B60221 כמצוין כאן:

9c84aecf-d963-447e-8377-b38591473d2f

פורסם (נערך)

אתה יכול להעלות תמונה של הצלחת המקורית מול התחליפית?אתה בטוח שבצלחת המקורית קיים בכלל קדח לבורג נעילה?

טום, הצלחת בתמונה העליונה שהעלת בכלל לא באותו קוטר כמו של השניים התחתונות

עריכה אחרונה על ידי Camaro 92
פורסם (נערך)

כן, אני יודע. אבל זה המק"ט שפותה"ש טען שהיא הנכונה. היא גם כאמור לרכבי פורד בכלל ולא הונדה.

פשוט כולם עם הבדלי מספרים שקל לבלבל.

הפניתי את תשומת הלב לכך.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

בכל מקרה כפי שבוקי ציין אין לזה באמת חשיבות בטיחותית העיקר שמידת הקוטר הכללית ומרווח הברגים/גוזונים יהיה זהה לצלחת המקורית

עריכה אחרונה על ידי Camaro 92
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

מסכים.

 

ההבדלים היחידים שנראים לי בתרשימים, זה שהנכון, עם צביעה נגד קורוזיה על חלק מהצלחת (כמובן לא משפיע כהוא זה על ביצועיה).

וגם מידת הקדחים של הברגים, שלא ברור לי מה זה ה-X4 לעומת X5. כי שניהם עם מרווח ומספר ברגים זהה.

פורסם (נערך)
לפני 52 דקות, Tom_22 כתב:

וגם מידת הקדחים של הברגים, שלא ברור לי מה זה ה-X4 לעומת X5. כי שניהם עם מרווח ומספר ברגים זהה.

לדעתי בתרשים האמצעי יש טעות במספר הברגים ציינו 5 במקום 4.

עריכה אחרונה על ידי Camaro 92
פורסם
לפני 25 דקות, EliC25 כתב:

תוותר על הבורג הזה. מיותר

לא חושב שהבורג מיותר, בזמן החלפת רפידות היו לי כמה מקרים שהצלחת כמעט נפלה, כשעובדים ללא הבורג הזה צריך להיזהר יותר. 

 

לכן עדיף שיהיה אבל אם אין אפשרות להשיג צלחת עם חורים מתאימים לבורג אז אפשר להרכיב בלי. 

 

 

פורסם

היה טעות במקט של החלק הנכון.

המקקט כמו שרשמו הוא 08B60221.

 

מצרף תמונה של הצלחת הקיימת ושל המקט הנכון.

הצלחת עם המקט הלא נכון, B60210, הבורג נעילה ממורכז באמצע הגוזונים ולא ליד אחד מהם.

20250601_111513.jpg

Screenshot_20250603_113158_WhatsApp.jpg

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...