Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פגיעות במכסה תא מטען במכוניות חדשות


Buki

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון

האפשרות השניה נשמעת הכי הגיונית.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חניתי באיזה מפעל בעטרות כשהתקרה היתה דווקא גבוהה יחסית.

פתחתי את תא המטען של האוקטביה, מהר מאוד נכנס בברזל 😕

קרה לי עוד פעמיים מאז.

 

זה בגלל הפתיחה החשמלית של תא המטען, אין שליטה על גובה הפתיחה ורגילים לפתוח וללכת.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם וגם וכמובן שיש גם סיבה שלישית, נהגים אחרים. ישראל ישראל לא ממש מקפיד על רכושו של אחר ואם פגע ויכול להיעלם, אז גם לא ישאיר פרטים ואז הנפגע לא יתקן כי מי עכשיו יוצא איזה 2000 שקל על תיקון PDR או ישקיע בפחחות? מדינה מבאסת בתחום הזה, כל פעם שנוסעים לחו"ל ורואים את מצב הרכבים מבינים באיזה לבנט אנחנו חיים.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, madmaxx כתב:

נהגים אחרים.

השלאה פה לא אם זה נהגים אחרים שזה ברור ולא יחודי למכוניות האלו, השאלה איך זה קורה בלי שיש סימנים על הפגוש?

  • אהבתי 2

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נושא די כאוב, עלית על הנקודה העיקרית. 

אמנם הטרנד העיצובי של דלת אחורית בקו אפס עם הפגוש מהווה לא מעט גורם תורם, אבל מרבית הפגיעות שאתה מראה הן ככל הנראה פגיעה של הדלת עקב הרמה חשמלית לגובה מקסימלי ופגיעה בצנרת או משהו בולט מתקרה נמוכה או בגדר שנצמדו אליה מידי.

את גובה הפתיחה של הדלת החשמלית ניתן לכוון, אבל מרבית בעלי הרכב לא טורחים/יודעים לשנות את זה בכלל. 

המעיכה הסימטרית בטסלה למשל נראית יותר כמו מעיכה עקב מתקן אופניים שהוצמד לאחוריה ונלחץ בעת נסיעה לאחור.

ראיתי במו עיני דבר כזה בחניון , כאשר הנהג התקרב לקיר אבל במצלמת הרוורס לא רואים את המתקן (שנותר על הרכב למרות שלא היו עליו אופניים, מן דבר כזה שעצלנים עושים לעיתים קרובות) ומה שגרם לו לעצור רעש המעיכה עם הפגיעה בקיר. 🙄

 

לפני 25 דקות, avizaz כתב:

אין שליטה על גובה הפתיחה ו

יש וזה ניתן לכיוון בתפריט במסך המולטימדיה.

קיים אצלי גם בקיה ספורטאז׳.

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי זה דווקא נראה כמו רוורס לתוך משהו בולט, כמו עמוד נמוך,

המעיכות בפח לא נוראיות, אבל הן לא יקפצו חזרה למקומן כמו פגוש פולימרי לאחר מגע קל.

חדי העין יראו גם נזקי מעיכה קלים בפגושים

image.thumb.png.daa7c140cfa162a72fbc2b78d1f04a5d.png

image.thumb.png.7648dd8e5e8d03d5ced1dddfdc2e04ad.png

image.png.6353572add3528f106ede79394982a7c.png

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

כבר חתמתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, yairw כתב:

 

המעיכות בפח לא נוראיות, אבל הן לא יקפצו חזרה למקומן כמו פגוש פולימרי לאחר מגע קל.

חדי העין יראו גם נזקי מעיכה קלים בפגושים

 

 

 

אם כך (וזה גם הסיבה שאני חושב שנפוצה יותר), חבל מאוד שהיצרנים האלו ויתרו על ההגנה הבסיסית של פגוש פלסטיק שלא בולט החוצה ולא מגן על חלקי פח. כל נגיעה כזאת זה נזק של אלפי שקלים. כאשר הפגוש אם היה בולט מקו המכסה כמה ס"מ (כמו ברוב המכוניות הישנות יותר)  ומבצע עת תפקידו, היה סופג את זה וחוזר לצורתו המקורית ללא נזק או עם נזק מזערי.

 

 

  • רעיון טוב! 3

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Buki כתב:

מה אתם חושבים? איך הפגיעות האלו נגרמות? 

נראה שממכה. 

  • מצחיק 3

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל התמונות אני מוצא קו אחיד - עיצוב תקול.

קפיצה זריזה עשור לאחור בעיצוב והופ - יש פגושים חצי נורמליים. העיצוב הספציפי של הטסלה שמופיע פה מטומטם ברמות, דלת שיורדת מתחת לסף הפגוש...

 

 

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכחתם את הפרונט,

יש יחידת ראדאר בגריל או בפגוש, שכל "נשיקה" עלולה לעלות כמו התקציב של סטודנט מפורום ייעוץ ברכישת רכב,

ויש כאלה שהגדילו להוסיף תריסים חשמליים בתחתית הפגוש, כך שאם תפגוש את המדרכה - תפגוש גם את המוסכניק והבנקאי!

  • אהבתי 1

כבר חתמתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני שמתי לב לתופעה.

באופן דומה, נעלמו לפני כ20 שנה פסי המגן שהיו מקובלים בצידי הדלתות וחסכו הרבה עוגמת נפש.

ובאופן הפוך - מצאתי ששפתי פלסטיק ששמים על כנפיים על מנת לתת מראה קרבי לרכבי "שטח" ממש עוזרות למנוע פגיעות.

  • אהבתי 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. שאפו על ההשקעה באיסוף התמונות,

ב. יש לי שני חברים עם רכבים כמון בתמונות, זה נגרם מרוורס בחוסר תשומת לב, לאיזה משו קצת גבוה.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...