Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איוניק 2017 - רכב עומד תקופה


7337yehiel

פוסטים מומלצים

שלום וברכה חברים אני חייל משוחרר נסעתי לטיול אחרי צבא והשארתי את הרכב שלי יונדאי איוניק 2017

בחניון בבית שלחתי את אחי כל שבוע /שבועיים שיניע אותו אחרי חודש וחצי בערך שאחי בא להניע שוב הרכב לא הניע והשלט לא הגיב הוא היה צריך להיכנס לרכב דרך האחורה ולהניע עם בוסטר את המצבר זה עבד ככה אבל אחרי כמה ימים שבא להניע שוב הרכב לא הניע וכשהוא שם שוב בוסטר הרכב הניע ונסע ואחרי כמה דקות נכבה באמצע נסיעה בכביש אחי הניע שוב עם כבלים והחזיר את הרכב לחניון עכשיו אני לא יודע מה לעשות אני בחול ואני לא יודע אם זה בעייתי להשאיר את הרכב במצב הזה ככה?

אני חוזר עןד חודשים רק 

רציתי להתיעץ אם זה בעייתי להשאיר אותו ככה ושאחזור אטפל בו 

ואם הבעיה זה לדעתכם המצבר או משהו נוסף כי הבנתי שאין סיבה שהרכב יתכבה באמצע נסיעה 

אשמח להתייעצות תודה מראש 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב שעומד תקופה , המצבר שלו נפרק, 
אם רק הדליק לדקה שתיים וכיבה , המצבר לא הספיק להטען. 

 

בוסטר יכול לתת תוספת מסוימת  למצבר חלש עד רמה מסוימת. הוא לא מחליף מצבר. 

מה לעשות ? אתה עתיד לחזור עוד חודשיים. במקרה כזה , אני אישית הייתי משאיר את הרכב במצבו , 

 

  ומחליף מצבר כאשר חוזר 
דבר נוסף אולי לשים אותו על 4 בוקים אם אפשר , ככה שהגלגלים יהיו באוויר. 
 

אפשרות אחרת אם אפשר לחבר מטען מצברים איטי לרכב , ככה תוך יומיים המצבר יטען , בכל מקרה אם המתח ירד יותר מדי , 
המצבר כבר לא יחזור לתפקד כרגיל 
 

 

עריכה אחרונה על ידי YaronNahum

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, YaronNahum כתב:

רכב שעומד תקופה , המצבר שלו נפרק, 
אם רק הדליק לדקה שתיים וכיבה , המצבר לא הספיק להטען. 

 

בוסטר יכול לתת תוספת מסוימת  למצבר חלש עד רמה מסוימת. הוא לא מחליף מצבר. 

מה לעשות ? אתה עתיד לחזור עוד חודשיים. במקרה כזה , אני אישית הייתי משאיר את הרכב במצבו , 

 

  ומחליף מצבר כאשר חוזר 
דבר נוסף אולי לשים אותו על 4 בוקים אם אפשר , ככה שהגלגלים יהיו באוויר. 
 

אפשרות אחרת אם אפשר לחבר מטען מצברים איטי לרכב , ככה תוך יומיים המצבר יטען , בכל מקרה אם המתח ירד יותר מדי , 
המצבר כבר לא יחזור לתפקד כרגיל 
 

 

הבנתי תודה רבה 

האם לדעתך הבעיה היא רק המצבר או שעלול להיות בעיה נוספות אם אשאיר את הרכב ככה עד שאחזור לעוד חודשים 

ובהאם זה לא בעיה למנוע שהרכב לא יהיה מונע עוד חודשים ? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כותבים פה שטויוית.

אין מצבר 12 וולט רגיל ברכב הזה.

יש בטרית ליטיום 12 וולט בהספק נמוך יחסית, הבעיה שהיא יושבת על הבטריה הגדולה ועולה כמה אלפים.

באיוניק החל מ2018 יש כפתור שמחבר את הסוללה הראשית של ה48 וולט לסטרטר ואז אפשר להניע גם אם הבטריה המסכנה הזאת גמורה. אולי אצלך אין עדיין ב2017.

 

לדעתי האישית, איוניק זה לא רכב להשאיר לתקופה ללא נסיעה.

אתה יכול לסיים עם בטריה ראשית גמורה.

תבקש מאח שלך שיסע עליו כמה פעמים בשבוע.

יש מצב שהבטרית ליטיום הזאת כבר לא תקינה.

לחלופין אולי אולי אפשר להשאיר את הרכב עם מטען מצברים בהספק נמוך מחובר.

ועוד משהו - דלק שנשאר במיכל הולך ומתקלקל ותכונותיו נפגעות.

מציע לך להשאיר מעט מאוד דלק וכאשר נוסעים, לתדלק עם גריקן 10 ליטר טריים מתחנה ורק אז להניע. לשים גם תוסף. לנסןע לתחנה ולמלא מיכל.

כרגע, מציע להניע את הרכב, לתת טורים 10 דקות, לנסןע איתו  חצי שעה לפחות ולראות שהבטריה הראשית עולה לחצי לפחות.

אולי אפשר לחבר מחשב שימדוד את המתח בטרית ליטיום.

הרכב לא אמור להיכבות תוך כדי נסיעה, משהו מאוד לא תקין, סיכוי שהבטרית ליטיום גמורה לגמרי.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער, למיטב ידיעתי זה לא נכון. וזה גם לא בתא המטען, זה מתחת למושב נוסעים.

מציע שתחפש מוסך מתמחה ביונדאי שיודע לטפל בהיברידיות. יש מישהו בפייסבוק בשם ניסים נדמה לי. לא מכיר אישית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שמאיר אמר, שימו לב שיש הבדלים בין השנתונים. עד 2018 זה מצבר רגיל בתא מטען ואין בוסטר מובנה. 2018 ומעלה סוללת ליתיום עם בוסטר מובנה

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הכרתי. הבדלים בין שנתונים בארץ זה לא טרייויאלי במיוחד שזה אותה צורה. במיוחד שליסינג מעלים לפעמים דגמים מאוחר יותר...

אז אם יש כפתור חירום של 12V, מצד שמאל של ההגה, אז זה עם בטרית ליטיום? ואם אין כפתור זה עם מצבר רגיל בתא המטען?

אז פותח שרשור יכול להחליף בטריה ןזהו? 500 עד 900 שח תלוי בסוג? 

ברדיט יש לא מעט דיווחים על בעיות עם הסוללת ליתיום 12 וולט בשלל דגמי יונדאי קיה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, KipodYam כתב:

לא הכרתי. הבדלים בין שנתונים בארץ זה לא טרייויאלי במיוחד שזה אותה צורה. במיוחד שליסינג מעלים לפעמים דגמים מאוחר יותר...

אז אם יש כפתור חירום של 12V, מצד שמאל של ההגה, אז זה עם בטרית ליטיום? ואם אין כפתור זה עם מצבר רגיל בתא המטען?

אז פותח שרשור יכול להחליף בטריה ןזהו? 500 עד 900 שח תלוי בסוג? 

ברדיט יש לא מעט דיווחים על בעיות עם הסוללת ליתיום 12 וולט בשלל דגמי יונדאי קיה...

חבר אני קצת מבולבל מכל מה שרשמו לי פה מישהו יוכל לעשות לי סדר מה לעשות כרגע

ניסתי להניע שוב נתתי כבלים 10 דקות וננתי טורים וגז לאחר סיבןב של 15 דקות הרכב נכבה אחרי עליה 

נתתי לו שוב כבלים מאחורה והכל היה רגיל 

אנשים גם מבלבלים אותי פעם אחת אומרים לי לתת כבלים רק מקדימה ופעם אחרת במצבר מאחורה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הכבלים תתן כפי שמוסבר בחוברת של היצרן שקיבלת עם הרכב, לא איך שאנשים אומרים. 

אם אין לך חוברת ניתן למצוא אותה באינטרנט להורדה. 

המצבר שלך גמור, תחליף אותו.

  • רעיון טוב! 1

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...