Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתלבט לגבי Leapmotor T03


TheTaxAvenger

פוסטים מומלצים

אני נוהג בפיג'ו 208 עם מנוע 1.2 כבר למעלה משמונה שנים. הרכב עבר אצלי 160,000 ק"מ. בכנות? נמאס לי מהמכונית הזאת.
נמאס לי מהמנוע התלת-צילינדרי הרועש והרועד. נמאס לי מהמזגן החלש. נמאס לי מרעשי הכביש. נמאס לי לנסוע עם ג'ריקן שמן בתא המטען. נמאס לי לצאת מהרכב תשוש, עם כאב ראש ובחילה.

מה אני מחפש:

  • שקט, שקט ועוד קצת שקט. לא רוצה לשמוע מנוע, לא רוצה לשמוע תיבת הילוכים, ורוצה לשמוע כמה שפחות רעשי כביש ורוח.
  • ביצועים דומים לאלה של ה-208 שלי.
  • גודל דומה לזה של ה-208.
  • מזגן מעולה.
  • מבחינת אבזור אני לא בררן. כל מכונית מודרנית תהיה מאובזרת יותר מה-208 שלי (רמת גימור Access).
  • מעדיף מכונית כמה שיותר חדשה. לא רוצה לראות את הפרצוף של המוסכניק בחמש-שש השנים הקרובות.
  • תא מטען סביר – זה חשוב, אבל לא קריטי. 

אני שוקל לקנות את ה-Leapmotor T03 אחרי הוזלה ל-90 אלף וקבלת תקינה אירופאית מלאה.

יתרונות:

חשמלית
זולה
אני יכול להטעין בעבודה בתעריף טעינה ביתי 24/7 (יש לי גישה תמידית לחניון של הפירמה)
תקינה אירופאית מלאה
מאובזרת הרבה יותר מה-208 שלי

חסרונות:

קטנה מאוד (בגודל של שברולט ספארק / פיקנטו / i10) – אני יורד בגודל הרכב.
הפרונט נראה כמו החזיר מ-Angry Birds.
תא מטען פיצי.
ביצועים בינוניים (כנראה ירידה בהשוואה לרכב הנוכחי).
לפי ביקורות, הרעש המלאכותי להזהרת הולכי רגל חזק מדי בתא הנוסעים. (אפשר לכבות את זה? מבחינתי אפילו לחתוך את הכבל.)
ירידת ערך משמעותית? קשה לדעת.

 

ואם לא T03 אז מה אתם מציעים? 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי TheTaxAvenger
  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

קח בחשבון בטיחות בסימן שאלה גדול.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם החלטת על חשמלית קטנה, לדעתי הBOX אופציה נהדרת, דלק מוטורס (מאזדה,פורד) לקחו אותם לשיווק.

תפנה לאולם תצוגה הכי קרוב אליך, תעשה נסיעה.

תמורה מצויינת למחיר.

 

מקס

<-- זה היעד :evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

BOX יותר גדולה ומאובזרת, אבל עולה 23 אלף יותר

BOX גם הרבה יותר יפה

אבל הבוקס תומכת רק בטעינה חד-פאזית בדיוק כמו ב-T03 

תומר הדר בדק את הבוקס ומצא שאיכות ההרכבה פח ובידוד רעשים במיוחד במרכב התחתון לוקה בחסר

מצד שני מבקרי רכב אירופאים שבדקו את ה-T03 אמרו שהפלסטיקים קשיחים וחלולים (אגב כמו בבוקס), אבל איכות ההרכבה טובה מאוד 

 

 

עריכה אחרונה על ידי TheTaxAvenger
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אומר אין טוב יותר מנסיעת מבחן בשניהם

הT03 נראית זוועה, סליחה על התיאור.

וגם הגודל שלה די מפחיד כאשר אתה נוסע בכביש בין עירוני זה ירגיש כמו צעצוע, וכל משאית שתעקוף אותך ככל הנראה תגרום לך לתפוס את ההגה בבהלה...

אבל איך אומרים, בעל הדעה - בעל המאה.

מקס

<-- זה היעד :evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה 2 גם רועשת ואפילו מאוד. אבל למה לא לרכוש משומש? 

ג'ילי משומשת תענה לכל הדרישות שלך ויותר, יש לך אחריות 5 שנים על כל הרכב ו8 שנים לסוללה. 

 

היום: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

הקודם: אאוטלנדר פרימיום 20' (ליסינג זמני) / הונדה סיוויק האצ'בק 16'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לא יודע איך הן מתיישנות אבל MG בת 4 עם אחריות על הסוללה לעוד 4 שנים תשאיר לך עודף לצמיגים ועץ ריח. למשל זה. או סתם תיכנס ללוחות של חשמליות עד 90K, יש כרגע בערך 500, אחרי שהורדת את כל ההצחקות וגם את ה-BMW הזעירה שלרגע אמרת לעצמך רגע למה בעצם לא (לא), יהיו כמה עשרות מועמדות סבירות.

רק מה תמהר כי אתה נשמע לי על סף שבץ מהעגלונת. אני מודאג. 

עם גולף ידנית שנת 1995 לומדים לא לבזבז אף טיפה של כח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב , 

BYD נותנת אחריות מקיפה של 6 שנים, 8 שנים על הסוללה ועל עוד רכיבים(מנוע חשמלי ובקר) 

כך גם MG. נותנת אחריות של 5 שנים, ומלבד הסוללה כוללת אחריות על עוד רכיבים למשך 8 שנים. 

 

לעומת זאת ליפמוטור מביאה על ה-T-03 רק 3 שנים אחריות, כאשר 8 שנים אחריות על הסוללה בלבד

 

לדעתי זה סיכון גדול מדי על רכב שאף אחד לא יודע עליו כלום 

 

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, TheTaxAvenger כתב:

יתרונות:

חשמלית
זולה
אני יכול להטעין בעבודה בתעריף טעינה ביתי 24/7 (יש לי גישה תמידית לחניון של הפירמה)
תקינה אירופאית מלאה
מאובזרת הרבה יותר מה-208 שלי

 

ואם מחר אתה מחליף עבודה? יש לך אפשרות לטעינה בבית שלך? או בציבורי..

 

תקינה אירופאית מלאה? אז יש תוצאות מבחני ריסוק?

 

בעיניי יותר אבזור לאו דווקא אומר שהאוטו טוב יותר. ישימו לך מסך גדול.. אז? איך איכות הנסיעה וההנאה מהנהיגה?

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 13.3.2025 בשעה 15:04, davemustaine87 כתב:

שים לב , 

BYD נותנת אחריות מקיפה של 6 שנים, 8 שנים על הסוללה ועל עוד רכיבים(מנוע חשמלי ובקר) 

כך גם MG. נותנת אחריות של 5 שנים, ומלבד הסוללה כוללת אחריות על עוד רכיבים למשך 8 שנים. 

 

לעומת זאת ליפמוטור מביאה על ה-T-03 רק 3 שנים אחריות, כאשר 8 שנים אחריות על הסוללה בלבד

 

לדעתי זה סיכון גדול מדי על רכב שאף אחד לא יודע עליו כלום 

 

 

 

 

זה נכון אם אתה עושה השוואה חדש מול חדש. 

 

BYD הכי זולה עולה 150 אלף

MG חשמלית הכי זול עולה 150 אלף 

T03 עולה 90 אלף 

60 אלף זה הרבה מאוד כסף לתיקונים 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...