Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתלבט לגבי Leapmotor T03


TheTaxAvenger

פוסטים מומלצים

אבל 60 אלך גם מספקים לך רכב איכותי יותר,

ובטיחותי יותר.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני שעה, TheTaxAvenger כתב:

 

זה נכון אם אתה עושה השוואה חדש מול חדש. 

 

BYD הכי זולה עולה 150 אלף

MG חשמלית הכי זול עולה 150 אלף 

T03 עולה 90 אלף 

60 אלף זה הרבה מאוד כסף לתיקונים 

 

זהו קו מחשבה שמלכתחילה לא נכון, בטח שלא נכון בעליל כמדובר על קטגוריות רכבים אחרות לגמרי. 

אבל לצערי זה קו מחשבה שמנהל קוני רכבי "מציאה" עם שוק גרוע שבילתי ניתן למכור אותם(עייך ערך פיזו 208) והם פשוט לא מכירים אחרת. 

בכול מקרה לא באתי להמליץ על BYD או MG. יש יצרנים סינים אחרים שמביאים אחריות ארוכה גם כן. פשוט 3 שנים אחריות על רכב ממותג שבעיקרון קם אתמול, זה בעייתי. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, TheTaxAvenger כתב:

נכון, אבל אין לזה סוף 

 

זה נכון, אבל כשמוציאים כמעט 100 אלף, לפחות שיהיה בטיחותי. אולי לא הכי בטיחותית בקטגוריה, אבל כן בטיחותית. פה זה סימן שאלה גדול מאוד.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, davemustaine87 כתב:

זהו קו מחשבה שמלכתחילה לא נכון, בטח שלא נכון בעליל כמדובר על קטגוריות רכבים אחרות לגמרי. 

 

אתה מביא דוגמאות לרכבים שעולים 60 אלף יותר ומציין שהם נותנים אחריות ארוכה יותר. נו שיט, שרלוק. אבל אתה גם משלם הרבה יותר כסף upfront. נכון, אתה מקבל יותר "אוטו", אבל אתה גם משלם יותר. ואם אתה הולך על משומש, אז זה כבר לא 6 שנים מול 3, אלא 4 שנים מול 3 או 3 שנים מול 3. ואם אתה חושב שרכבי BYD/MG חפים בעיות מזמין אותך לקבוצות פייסבוק של המותגים האלה. 

 

לפני שעתיים, davemustaine87 כתב:

אבל לצערי זה קו מחשבה שמנהל קוני רכבי "מציאה" עם שוק גרוע שבילתי ניתן למכור אותם(עייך ערך פיזו 208) והם פשוט לא מכירים אחרת. 

 

כשקונים רכב במזומן ולא עם איזו הלוואת בלון שמגלגלים עד הבר מצווה של הנכדים ל-60 אלף שקל יש משמעות. 

 

לפני שעתיים, davemustaine87 כתב:

בכול מקרה לא באתי להמליץ על BYD או MG. יש יצרנים סינים אחרים שמביאים אחריות ארוכה גם כן. פשוט 3 שנים אחריות על רכב ממותג שבעיקרון קם אתמול, זה בעייתי. 

 

תראה לי יצרן סיני אחר שמוכר רכב חדש ב-90 אלף שקל עם אחריות יותר ארוכה. 

לפני כשעה, yulianx כתב:

זה נכון, אבל כשמוציאים כמעט 100 אלף, לפחות שיהיה בטיחותי. אולי לא הכי בטיחותית בקטגוריה, אבל כן בטיחותית. פה זה סימן שאלה גדול מאוד.

 

נחכה למבחני ריסוק אירופאים.

עריכה אחרונה על ידי TheTaxAvenger
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • רעיון טוב! 1

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, TheTaxAvenger כתב:

אתה מביא דוגמאות לרכבים שעולים 60 אלף יותר ומציין שהם נותנים אחריות ארוכה יותר. נו שיט, שרלוק. אבל אתה גם משלם הרבה יותר כסף upfront. נכון, אתה מקבל יותר "אוטו", אבל אתה גם משלם יותר. ואם אתה הולך על משומש, אז זה כבר לא 6 שנים מול 3, אלא 4 שנים מול 3 או 3 שנים מול 3. ואם אתה חושב שרכבי BYD/MG חפים בעיות מזמין אותך לקבוצות פייסבוק של המותגים האלה. 

 

לפני 3 שעות, TheTaxAvenger כתב:

כשקונים רכב במזומן ולא עם איזו הלוואת בלון שמגלגלים עד הבר מצווה של הנכדים ל-60 אלף שקל יש משמעות. 

 

לא הכול חייב להיות בקיצוניות חבר, 

אפשר לקנות רכב משומש, אפשר גם לחכות שיגיעו דגמים סיניים בגודל של רכב מיני שיעלו משמעותית זול יותר מהמשפחתיות ורכבי פנאי שיש היום. כמו BYD סיגל שאמורה להגיע בקרוב. 

העיקר לצאת מהמוד הזה של לקנות את ה-208 ולא היאריס, או את השיאומי ולא האייפון כי הם נותנים יותר תמורה למחיר, ובפועל הם שק של מחלות שלא ניתן להפטר ממנו. ויוצא שאתה רק מפסיד מהם, למרות המחיר ההתחלתי הזול. 

 

לפני 3 שעות, TheTaxAvenger כתב:

נחכה למבחני ריסוק אירופאים.

 

תחכה. הם ייגיעו ביחד עם המבחנים של הג'ילי גיאומטרי. 

  • אהבתי 1
  • לא הבנתי... 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, davemustaine87 כתב:

העיקר לצאת מהמוד הזה של לקנות את ה-208 ולא היאריס,

או את השיאומי ולא האייפון כי הם נותנים יותר תמורה למחיר, ובפועל הם שק של מחלות שלא ניתן להפטר ממנו. ויוצא שאתה רק מפסיד מהם, למרות המחיר ההתחלתי הזול. 

 

 

זה נקרא חוכמה בדיעבד. אף אחד לא ידע שמנוע 1.2 יהיה כל כך בעייתי. אני לא זוכר בדיוק בכמה היאריס נמכרה באותה תקופה, אבל בוודאות זה היה הרבה מעל 80 אלף ששילמתי ב-2017 על הפיג'ו. וזו לא הייתה היאריס דור 4 היפה וההיברידית, אלא דור 3 – פחנוע עם מנוע אטמוספרי 1.3 וגיר CVT. ויש הרבה סיבות לקנות שיאומי במקום אייפון. לא כולם צריכים מוצר פרימיום שעולה פי ארבעה. לאנשים יש צרכים שונים, שימושים שונים ותקציבים שונים. מה שאתה מתאר זה בדיוק המחלה של הצרכן המערבי המודרני שרוצה כמה שיותר גדול, יקר ופרימיום כדי, ועושה mental gymnastics כדי לבנות לעצמו סיפור בראש למה זה כן שווה להוציא עוד 60-70 אלף על רכב, למרות שעומדים רוב הזמן בפקק.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי TheTaxAvenger
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 35 דקות, TheTaxAvenger כתב:

זה נקרא חוכמה בדיעבד

שום חוכמה בדיעבד. את ה"פטנט" הזה גיליתי עוד לפני עשור כששילמתי כמעט כפול על יאריס TS מאשר על פיזו 206, וכשמכרתי אותה, הדלתא בין הקניה למכירה, הייתה זהה לאותה פיז'ו, ואולי אפילו נמוכה יותר. ולהוציא מקרים חריגים, הפטנט הזה עובד כול הזמן. 

 

לפני 50 דקות, TheTaxAvenger כתב:

וזו לא הייתה היאריס דור 4 היפה וההיברידית, אלא דור 3 – פחנוע עם מנוע אטמוספרי 1.3 וגיר CVT. ויש הרבה סיבות לקנות שיאומי במקום אייפון.

 

תחליף את המילים  יאריס ברכב אחר מבוקש, ואת האייפון בסמארטפון פרימיום אחר. מה שחשוב זה העיקרון. 

 

לפני 38 דקות, TheTaxAvenger כתב:

מה שאתה מתאר זה בדיוק המחלה של הצרכן המערבי המודרני – שרוצה כמה שיותר גדול, יקר ופרימיום, ועושה mental gymnastics כדי לבנות לעצמו סיפור בראש למה זה כן שווה להוציא עוד 60-70 אלף על רכב, למרות שעומדים רוב הזמן בפקק.

 

הרבה בלה בלה פסאודו פילוסופי. אבל בלי שום תכלס. תריץ מספרים ותיראה שיש משהו במה שאני אומר. 

לי זה ממש לא משנה מה תעשה, אני לא מקבל אחוזים מאף מתחרה של ליפמוטור. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 29 דקות, davemustaine87 כתב:

שום חוכמה בדיעבד.

 

זה מקרה קלאסי של חוכמה בדיעבד. קנית רכב עם מוניטין חזק, והמוניטין הזה הוכיח את עצמו לאורך השנים. זה היה יכול להיות הפוך, אבל לא קרה. אני, לעומת זאת, קניתי מותג זול יותר עם מוניטין די על הפנים, וגם במקרה שלי – המוניטין הזה הוכיח את עצמו. זה היה יכול להיות אחרת, אבל לא קרה. וזה משהו שאפשר לומר רק ברטרוספקטיבה.

 

בדיעבד, הייתי צריך להוסיף עוד 15 אלף ולקחת את גרסת הדיזל הידנית של ה-208. זה גם היה משתלם לי לאור הנסועה שלי ומשך האחזקה ברכב. אבל שוב, זו חוכמה בדיעבד. אף אחד לא ידע שמנוע 1.2 יהיה כזה גרוע, ולא צפיתי שבסוף אחזיק ברכב הזה 8 שנים ו-160 אלף ק"מ.

הדרך הכי טובה לצמצם סיכון היא לתת לדגם להיות כמה שנים בשוק ולראות אילו בעיות צצות.

 

לפני 29 דקות, davemustaine87 כתב:

את ה"פטנט" הזה גיליתי עוד לפני עשור כששילמתי כמעט כפול על יאריס TS מאשר על פיזו 206, וכשמכרתי אותה, הדלתא בין הקניה למכירה, הייתה זהה לאותה פיז'ו, ואולי אפילו נמוכה יותר. ולהוציא מקרים חריגים, הפטנט הזה עובד כול הזמן. 

תחליף את המילים  יאריס ברכב אחר מבוקש, ואת האייפון בסמארטפון פרימיום אחר. מה שחשוב זה העיקרון. 

 

אין כאן פטנט. זה ידוע שכאשר קונים מותג חזק, משלמים יותר ברכישה אבל גם מקבלים יותר במכירה. סמוך עליי, יש לי מספיק ניסיון ביד 2 כדי לדעת מה כוחו של מותג. אבל אף אחד לא יודע איך המכוניות החשמליות האלה הולכות להזדקן, ואין שום אחריות ש-BYD ב-60 אלף יותר תזדקן טוב יותר מ-T03.

 

עריכה אחרונה על ידי TheTaxAvenger
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, Michazzz כתב:

 

התעניינת ממשהו ששלחתי?

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן.

הדולפין זולה באופן מחשיד. 

ואני מת על זה שכ-ו-ל-ם מקבלים רכב מהעבודה 

כאילו הבוס באה אליהם, מצמיד אקדח לרקה ואומר או שאתה לוקח רכב מהעבודה או שאני מפוצץ לך את המוח 

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי TheTaxAvenger
  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה עובד במכירות אתה תרצה להשתמש ברכב של המעסיק. יש הרבה מקרים, הכי טוב זה להתרשם פנים מול פנים מהמוכר ולהבין.

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, davemustaine87 כתב:

או את השיאומי ולא האייפון כי הם נותנים יותר תמורה למחיר, ובפועל הם שק של מחלות שלא ניתן להפטר ממנו. ויוצא שאתה רק מפסיד מהם, למרות המחיר ההתחלתי הזול. 

 

 

אם הטיעון שלך הוא שמי שקונה שיאומי מוציא בסופו של דבר יותר כסף ממי שקונה אייפון אז לא שכנעת אותי.

 

על מה בדיוק יוציא יותר כסף??? 

 

אני לא אומר שצריך לקנות שיאומי ולא אייפון. אבל חסכון בכסף אינו הסיבה לקנות אייפון. ברכיב ההוצאה הכספית אני חושב שמי שקונה שיאומי יוציא פחות כסף ממי שקונה אייפון ב 99% מהמקרים לפחות. וזו הערכה מאוד מאוד מאוד מאוד מתונה.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטיעון שלי היה בעיקר לרכבים, פחות לפלאפונים. 

כן, בפלאפונים, נדיר שאתה תפסיד פחות בקניית אייפון מאשר שיאומי, אבל הכוונה הייתה שהפער הוא לא כזה גדול כמו שהמחיר ההתחלתי מראה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...