Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יותר מ-60000 חשמליות עלו על כבישי ישראל מתחילת השנה


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני 5 דקות, discoTD5 כתב:

סליחה שאנחנו לא עוקבים אחריך, פשוט קשה מאוד עם כמות ההודעות.

CF.jpg.83b939f11f00fa314a3e6a1a91cdf5fe.jpg

 

לא נורא. 

לפני 8 דקות, ch28566 כתב:

 

רגע, אתה רוצה לומר לי שהרוכשים לא עשו את זה מתוך דאגה לכדור הארץ? :-) 

 

לא. קנו חשמליות כי סבסדו את הנסועה. 

עריכה אחרונה על ידי CrankyCPA
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 55 דקות, CrankyCPA כתב:

ללא סובסידיות, אין ל-EV היתכנות כלכלית. זה היה נכון לפני 10 שנים וזה נכון גם היום. 

 

אין ספק שאם היו מקשיבים לטויוטה שבעבר הכריזה שהרגע הנכון יהיה לקראת 2030, העולם היה חוסך גם המון כסף וגם מפחית באמת את פליטת המזהמים באמצעות יותר מכוניות היברידיות, שכבר הגיעו לבשלות מלאה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"קרסו" נשמע כמו הגזמה.
באירופה, מתחילת השנה עד וכולל ספטמבר, מכירות BEV חדשות ירדו מ-14% ל-13.1%, כנראה בעיקר בגלל גרמניה.
אם כוללים היברידיות שונות (HEV + PHEV + BEV), הסה"כ עלה מ-46.7% ל-50.1% (במקום אחר אומרים אומרים 56%).

 

זה רק אירופה. יש גם ארה"ב, ובעיקר סין, שם הגידול מהיר יותר.

 

איך אפשר להגיד שאין היתכנות כלכלית כשהמכוניות הופכות זולות יותר, טכנולוגיית הסוללות משתפרת וגם הופכת זולה יותר, וקצב הייצור העולמי גדל, מה שסביר שגם מיתרגם להורדת מחירים.
חוץ מהמשך שיפור במחירים, עוד דבר שידחוף לכיוון חשמליות בקרוב הוא כניסה לתוקף של תקנות זיהום אוויר מחמירות יותר.

 

משהו אחר מעניין, אבל מעודכן רק ל-Q1 2024:

https://www.iea.org/reports/global-ev-outlook-2024/trends-in-electric-cars

 

עריכה אחרונה על ידי elera
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כל הכבוד לניתוחים וכתבות השונות (עניות דעתי) אנחנו לא לאירופה כמעט בשום דבר.

 

90% מהאוכלוסיה לא נוסעים יותר מ-200 ק"מ ביום ולכן גם טווח של MG ZS EV משומשת יספיק עם עודף.

 

עליית המיסים מסנה להיות מסונכרנת עם ירידת תשומות הייצור של מכוניות חשמליות - לכן העליה במחיר כנראה תהיה מתונה משיעור עליית המיסים.

 

לגבי מס נסועה - המימוש והגביה מחייבים הקמת תשתית טכנולוגית מורכבת. אני בספק אם יהיה ניתן להתחיל בגביה ב-2026.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, PriceDevil כתב:

90% מהאוכלוסיה לא נוסעים יותר מ-200 ק"מ ביום ולכן גם טווח של MG ZS EV משומשת יספיק עם עודף.

 

גם בשאר העולם זה כך, אבל דווקא בישראל תחשוב על זה שמי שרוכש פיקנטו לא רוכש באמת "רכב עירוני" אלא רכב מדן ועד אילת, גם אם הוא ייסע מדן ועד אילת רק פעם בשנה. המחסום הפסיכולוגי הזה מוצא ביטוי גם במידת ההצלחה במכירות של דגמים עם טווח מוצהר של כ-300 ק"מ, הם לא זכו להצלחה בשוק הישראלי לעומת כל אלו עם 400 ק"מ ומעלה. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, PriceDevil כתב:

לגבי מס נסועה - המימוש והגביה מחייבים הקמת תשתית טכנולוגית מורכבת. אני בספק אם יהיה ניתן להתחיל בגביה ב-2026.

במבנה הפשוט אותו הציעה רשות המיסים, מה הבעיה להוסיף 15 אג' לכל קילומטר לפי הדיווח השנתי בטסט?

 

הבעיה האמיתית נעוצה במס גודש ובמס נסועה אזורי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, דור-- כתב:

במבנה הפשוט אותו הציעה רשות המיסים, מה הבעיה להוסיף 15 אג' לכל קילומטר לפי הדיווח השנתי בטסט?

 

וכ-ו-ל-ם ידווחו את הקילומטראז' האמיתי וישלמו מס אמת בזמן 😜🤪😝

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתקופה האחרונה הייתי בדילמה עצומה לגבי המשך אחזקת רכב מהעבודה או שאצא לרכש חשמלי/בנזין כרגע פרטי. 

 

עכשיו הדילמה לגבי רכב חשמלי מתחילה להתפוגג עם הפרסומים האחרונים וככל הנראה מתישהו בשנה הבאה אצא לרכש של רכב בנזין. כמובן שהכל עוד יכול להשתנות, אבך הלך הרוח כרגע נוטה יותר לרכב בנזין.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, ch28566 כתב:

 

גם בשאר העולם זה כך, אבל דווקא בישראל תחשוב על זה שמי שרוכש פיקנטו לא רוכש באמת "רכב עירוני" אלא רכב מדן ועד אילת, גם אם הוא ייסע מדן ועד אילת רק פעם בשנה. המחסום הפסיכולוגי הזה מוצא ביטוי גם במידת ההצלחה במכירות של דגמים עם טווח מוצהר של כ-300 ק"מ, הם לא זכו להצלחה בשוק הישראלי לעומת כל אלו עם 400 ק"מ ומעלה. 

 

 

המחסום הפסיכולוגי הזה יכול להיות במילים אחרות דרישות הלקוחות. ניצול הטווח המרבי לעיתים רחוקות לא שונה עקרונית מרכישה של רכב שטח שרוב הזמן נוסע בכביש או קניית דירה עם מרפסת שיושבים בה לעיתים רחוקות. 

לפני 16 דקות, PriceDevil כתב:

 

וכ-ו-ל-ם ידווחו את הקילומטראז' האמיתי וישלמו מס אמת בזמן 😜🤪😝

עוד יתרון למס גודש: היכולת לאכוף אותו יחסית בקלות. 

  • רעיון טוב! 1

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 נדמה לי שאין ויכוח שהמכוניות החשמליות, נכון להיום וגם בעתיד הנראה לעין, ימשיכו להיות זולות יותר לאחזקה שוטפת והוצאות אנרגיה, שקטות ומהירות יותר מהנעות אחרות, אבל את הנקודה המרכזית בשלה אנשים בכלל מחזיקים רכב פרטי, הן לא מצליחות לממש וזה החופש לנסוע מתי שאתה צריך וגם מתי שאתה רוצה ולאן שאתה רוצה, בלי להתחיל לחשבן חשבונות. יש כאלו שהחופש הזה שווה להם את המחיר, יש כאלו שלא. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה ככה? עוד לא עצרתי מבעדי לנסוע לאן שאני רוצה, מתי שאני רוצה, בגלל שמדובר ברכב חשמלי. בין אם הפרטי שלי ובין אם מבחן. 

  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Shmulik_Miata כתב:

בתקופה האחרונה הייתי בדילמה עצומה לגבי המשך אחזקת רכב מהעבודה או שאצא לרכש חשמלי/בנזין כרגע פרטי. 

 

עכשיו הדילמה לגבי רכב חשמלי מתחילה להתפוגג עם הפרסומים האחרונים וככל הנראה מתישהו בשנה הבאה אצא לרכש של רכב בנזין. כמובן שהכל עוד יכול להשתנות, אבך הלך הרוח כרגע נוטה יותר לרכב בנזין.

נפרדתי מרכב חברה לפני חודשים וחצי, לוקח בחשבון בערך עוד שנה וחצי של חיים ללא המס, לפחות במבט ראשוני נראה משתלם.

ימים יגידו

לפני כשעה, PriceDevil כתב:

 

וכ-ו-ל-ם ידווחו את הקילומטראז' האמיתי וישלמו מס אמת בזמן 😜🤪😝

 

בדיוק כמו שאתה מעביר טסט ומדווח קלומטרג'
בטסט יבדקו דלתא של קלומטרג' והחיוב יגיע בהתאם, תוכל להמנע מתשלום חד פעמי גבוה ע"י תשלום "מקדמות" כל חודש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, discoTD5 כתב:

למה ככה? עוד לא עצרתי מבעדי לנסוע לאן שאני רוצה, מתי שאני רוצה, בגלל שמדובר ברכב חשמלי. בין אם הפרטי שלי ובין אם מבחן. 

איך זה באמת עובד כשצריך להטעין בדרכים? העמדות לא עמוסות מאוד?
לא מזמן מישהו עם טסלה סיפר שכשהוא ירד לאילת הוא היה צריך לעשות סיבובים כדי למצוא עמדה פנויה ובסוף זה נגמר בהטענה ב12 בלילה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על כל סיפור כזה יש 1,001 סיפורים של אנשים שהטעינו ב-20 דק' תוך כדי ששיחקו בקנדי קראש.

 

 

  • אהבתי 1

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם לידע כללי.

באופן שקט סמל"ת העלתה 25 יחידות של סובארו סולטרה (תואם טויוטה bz4x).

 

מעניין מה המחירים לעומת טויוטה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...