Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יותר מ-60000 חשמליות עלו על כבישי ישראל מתחילת השנה


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, CrankyCPA כתב:

90% מאוכלוסיית כדור הארץ לא נוסעת יותר מ-200 ק"מ ביום, בכל יום. אבל ברגע שאין עמדת טעינה בבית, תפעול רכב חשמלי הופך לטרחה

 

אין לך אפשרות להתקין עמדת טעינה בבית? אל תקנה חשמלית. (שלא לדבר על זה שטעינה בעמדות ציבוריות מורידה את הכדאיות הכלכלית פלאים)

 

לפני 15 שעות, itsik170 כתב:

סתם לידע כללי.

באופן שקט סמל"ת העלתה 25 יחידות של סובארו סולטרה (תואם טויוטה bz4x).

 

מעניין מה המחירים לעומת טויוטה.

 

המחיר שדווח למשרד התחבורה 229900 ש"ח  ממה שכתב @llaavvii נראה שיש הנחות יפות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דוגמא מהעבודה אצלנו.

החליטו שמעבירים את כולם לחשמלי, עשו בעבודה 4 עמדות.

וציפ לאפקון לבחוץ.

אממה, מנהלי פרויקטים שכל היום בחוץ, טכנאים, זה לא מסתדר. פשוט לא. אי אפשר לעבור יום ולעמוד 40 דקות להטעין. או לחפש עמדת הטענה.

פה כל עובדי המשרד משחקים טטריס עם העמדות, לנסות להטעין את הרכב בשעות העבודה.

מי שאי אפשר להתקין אצלו עמדה בבית, לא עובד.

ים בעיות. שלא נדבר שיש תקלה בעמדה אחת, או כבל שנדפק.

מי שיש בית קרקע משלו, כנראה יכול להרשות לעצמו חשמלי חדש ולהטעין כל לילה וזה מעולה.

רוב האנשים בקומות ישנים, עם לא יכולת להתחיל לשים עמדות בכל חניה בלי שידרוג משמעותי של הולכת החשמל בבניין/ברחוב.

לא ישים, וזה עוד לפני ועד בית, אין מספיק חניה ברחוב וכו.

אז פיתרון מעולה למי שיש כסף ונדלן.

פיתרון גרוע למי שאין וצריך רכב לכל היום להסתובב בארץ לצורך עבודה.

זה צריך להיות ברמת מדינה התשתית, כמו בנורווגיה, כרגע זה לא.

אז אני נשאר בשמחה עם הבנזין שנת 2002 שלי שממלא מיכל פעם ב 3 שבועות בכל מקום בדקה.

0 ל 100 ב 4 שניות זה נחמד, אז אני מגיע לפקק יותר לאט.

עריכה אחרונה על ידי לירון .ה.
  • אהבתי 2

כריזמה אייר 2002 יד ראשונה

יאריס 2005, כמו חדשה

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שאם אתה ממלא מיכל ב3 שבועות אז הנסועה שלך כנראה לא גבוהה, מה שאומר טעינה פעם בשבועיים (וגם זה לא נורא),
לגבי טכנאים ואנשים שכל היום בחוץ אני מסכים לחלוטין אם אין עמדת טעינה בבית קבועה זה פשוט כאב ראש אחד גדול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עמדה בבית היא לא חובה, מה שצריך זו עמדה זולה וזמינה ליד איפה שהרכב חונה.
אני מסכים שבמדינת ישראל ב-99% מהמקרים זה אומר עמדה בבית, יש מקרים נדירים שלא כמו אצלי (קיבוץ עם עמדות בחניות הציבוריות), אבל ברוב המקרים אין עמדה זולה ליד חניות ציבוריות.
כשכבר עושים מעשה ומקימים עמדות במרחב הציבורי כל מני חברה מירושלים מתלוננים שלקחו להם חניה...
 

  

לפני שעתיים, דור-- כתב:

דיווח ורישום נעשה במכון הטסטים כבר כיום.

האם אפשר לזייף? כן.

האם האדם הפשוט יוכל לזייף בקלות? לא.

 

יש עוד 100 דרכים פשוטות יותר להעלים מס.

כי הרוב המוחלט של האנשים הם לא סוחרי רכב אז אין להם מוטיבציה לזייף ק"מ כדי למכור רכב פעם ב3-4 שנים בעוד כמה אלפים.
אבל כשבכול שנה אתה מגיע למבחן הרישוי וצריך להפרד מכמה אלפי שקלים פתאום יש מוטיבציה...

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, discoTD5 כתב:

עד היום, כבר שנתיים וצי עם רכב חשמל

מסכים, אבל זה נכון למה שהיה עד כה.
השאלה היא מה יהיה הלאה. 

 

למשל, אם תחליט למכור את ה500 החשמלית, שגם ככה היא בעלת טווח צנוע ושימוש שונה מהאיוניק, מה יהיה שוויה (בעיני הקונה) בעוד שנה? אני מניח שכל תשובה כרגע תהיה בגדר ניחוש.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה.  מסביבי  רואה עדיין נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש , בכל נסיעה . 

עד מתי 😡

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, farkash7 כתב:

עמדה בבית היא לא חובה, מה שצריך זו עמדה זולה וזמינה ליד איפה שהרכב חונה.
אני מסכים שבמדינת ישראל ב-99% מהמקרים זה אומר עמדה בבית, יש מקרים נדירים שלא כמו אצלי (קיבוץ עם עמדות בחניות הציבוריות), אבל ברוב המקרים אין עמדה זולה ליד חניות ציבוריות.
כשכבר עושים מעשה ומקימים עמדות במרחב הציבורי כל מני חברה מירושלים מתלוננים שלקחו להם חניה...
 

  

כי הרוב המוחלט של האנשים הם לא סוחרי רכב אז אין להם מוטיבציה לזייף ק"מ כדי למכור רכב פעם ב3-4 שנים בעוד כמה אלפים.
אבל כשבכול שנה אתה מגיע למבחן הרישוי וצריך להפרד מכמה אלפי שקלים פתאום יש מוטיבציה...

א. אפשר לבקר את זה (מלשון ביקורת). יש כבר סטארטאפים שמנסים לתת זה פתרון די פשוט ובסיסי.

 

ב. יש גם מוטיביציה להעלים הכנסות ולא להפיק חשבוניות. האם בגלל זה רשות המיסים מוותרת מראש על המס מאותם 70% אחרים שכן מדווחים כראוי?

מול אותם מעלימי מס נדרש מנגנון אכיפה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פתרון יפה, רחוק ממושלם.

זה מצבר מטעין מצברֿ כלאמר כמו בוסטר/מטען רק בגדול מאוד. יטעין רכב אחד כל פעם עד שיאלץ להיטען בעצמו שוב. אבל כן רעיון יפה. 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה.  מסביבי  רואה עדיין נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש , בכל נסיעה . 

עד מתי 😡

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעברית מה שזה אומר,

שאםבעמדה מהירה רגילה אתה משלם מעל ל2 ש"ח לקוט"ש,

כאן בכדי ליצר רוחיות ליזם שבעצמו צריך להטעין את הסטארטפ שלוט בקצב טהינה מאוד גבוה, שזה גוזר לו עלויות גבוהות,

נצטרך לשלם לו פי 1.5 ויותר, מה שמוריד עוד יותר את הכדאיות הכלכלית לרכב חשמלי,

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אניי ששומע געגועים לאגסי?

  • מצחיק 4
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, zaf כתב:

משל, אם תחליט למכור את ה500 החשמלית, שגם ככה היא בעלת טווח צנוע ושימוש שונה מהאיוניק, מה יהיה שוויה (בעיני הקונה) בעוד שנה?

רכשנו אותה עם השקה במחיר של 100.0 אש"ח.

הרכב ממאי 22.

לפי לוי יצחק המחירון שלה 82.2 אש"ח.

 

מה יהיה כשנרצה למכור אותה:

1. נמכור בשוק החופשי.

2. נעשה טרייד אין.

3. נשאיר לילדים.

 

בסופו של דבר לכל רכב יש מחיר. 

 

  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, sperial כתב:

אניי ששומע געגועים לאגסי?

יש ניסויים אצל יצרנים קלאסיים כמו פיאט ואחרים.

7rdZHEb.jpeg

 

וגם יצרנים סיניים עם די הרבה תחנות בסין, וגם התחלה באירופה.

2024071610354230.jpg

עריכה אחרונה על ידי elera
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, zaf כתב:

זה מצבר מטעין מצברֿ כלאמר כמו בוסטר/מטען רק בגדול מאוד

 

מה פתאום !

יש בתוך המטען מנוע בעירה פנימית, שמייצר חשמל על ידי שריפת דלקים פוסיליים.....

 

העיקר שאנחנו מספרים לעצמנו סיפורים על רכבים ללא פליטות פחמן,

ונותנים להם הטבות מפליגות.

 

 

טוב, זה כמובן משל,

אבל האמת שזה בדיוק מה שקורה עם תחנות הכח שלנו 😜

 

 

  • מצחיק 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 5.11.2024 בשעה 07:06, CrankyCPA כתב:

 

אז מה? אתה טוען שאין ישראלים שמחנים רכבי בנזין בעמדות טעינה של חשמליים, או שמחברים את הרכב לטעינה ויוצאים לבלות חמש שעות במסעדה? זה די פשוט – מי שאין לו עמדת טעינה פרטית בטאבו, אין לו מה לעשות עם רכב חשמלי. וזה לא ישתנה עד שיימצאו פתרונות לסוללות שמספקות טווח אמיתי של 600-700 ק"מ, כמו שמקבלים במכונית בנזין ו/או עד שתתאפשר טעינה מהירה כמו תדלוק רגיל. אני מאמין שזה לא יקרה בגלל מגבלות פיזיקליות. 

 

  

 

ה'חיסכון' שלך נובע מכך שמשלם המיסים מסבסד את המכוניות החשמליות, ולא כי הטכנולוגיה עצמה זולה או יעילה יותר. שלם אגרת רישוי בתעריף מלא (החל מינואר 2025) ומס נסועה (החל מינואר 2026), ותראה איך כל הדלתא מתנדפת בן רגע. בסופו של דבר, תישאר עם מכונית בעלת טווח נסיעה קצר יותר, ותצטרך להיאבק על עמדת טעינה מול ישראלים אגואיסטים ולהתמודד עם תשתית טעינה שקצב פריסתה לעולם לא ישיג את קצב עליית המכוניות החשמליות החדשות על הכביש. אז סבבה, חסכת 250 שקל על שמן ופילטר שמן כל 15,000 ק"מ. בסדר, גם זה משהו.

ידידי, בנוגע לטווח והמהירות. ע"פ הכרזות בתחילת 2026 יתחילו יצור סידרתי (סטנדרט) של בליידים (החלפת טכנולוגיה במודול קיים) לסוללות במצב חצי מוצק, משמעות קיבולת גבוהה יותר (סוללות של 15kv הברידיות יגדלו ל-60kv, פי 4, סוללות של 46kv יהפכו ל-160kv), עם יכולת טעינה של 10% ל-80% ב-10 דקות (נתוני מעבדה). בוא ונוריד את הקיבולת ב-20% ואת זמן הטעינה נגדיל ב-50% (מגבלות עמדה ולא סוללה).

רכב שיוצא היום מהמרכז, עם טווח ראלי של 280 ק"מ (ע"פ התנהגות נהג, סוללה של 46kv), בהחלפת סוללה, יגיע לאילת ובחזרה על טעינה בודדת עם עודף.

עכשיו, בהנחה שהבליידים הנ"ל יהיו מיוצרים, החלפת יחידה מתוך כמה שבלוק הסוללה בחשמליות מכיל (אחריות או בתשלום) ישדרג את ביצועי הרכב הקיימים.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 4.11.2024 בשעה 18:04, discoTD5 כתב:

אני נוסע בכל הארץ עם הרכב שלי, ועם רכבי מבחן.

עד היום נתקלתי רק פעם אחת בצומת גומא בתור לעמדת טעינה, ואחרי 20 דק' העמדה התפנתה ואז נכנסה לתקלה. 

נסעתי שני ק"מ דרומה לצומת כח והטענתי שם. 

צריך להבין שיהיו שעות בהן יהיו תורים בעמדות, ויש שעות שלא. 

למשל ביום שישי לפני עשרה ימים לקחתי Seal U לאילת, והתכוונתי להטעין במצפה רמון. ביילו צ'ארג' בעין עבדת היה תור ענק, אז המשכתי למצפה רמון ושם לא היה תור בכלל. 

פעם באילת בשישי בבוקר אני מטעין ביציאה מאילת בכיוון חזרה, ומגיעים שני חבר'ה להטעין. לדבריהם הם רק מחר נוסעים צפונה, אבל הם שמו את הנישם בקניות ובאו להטעין כי במוצאי שבת הם משערים שיהיה תור מאוד גדול, אז מטעינים את הרכב כבר בשישי בבוקר ל 100%.

לדעתי - אין אישיו. גם אם נתקעת בתור של שעתיים, וזה מבאס ומרגיז, צריך לקחת את הדברים בפרופורציות, אתה חוסך כל השנה, ופעם ב...מקלל. לא דרמה. 

 

אפשר לשאול מה ההתרשמות שלך מה Seal U בתור רכב משפחתי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...