Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יותר מ-60000 חשמליות עלו על כבישי ישראל מתחילת השנה


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני שעה, farkash7 כתב:

איך זה באמת עובד כשצריך להטעין בדרכים? העמדות לא עמוסות מאוד?
לא מזמן מישהו עם טסלה סיפר שכשהוא ירד לאילת הוא היה צריך לעשות סיבובים כדי למצוא עמדה פנויה ובסוף זה נגמר בהטענה ב12 בלילה.

אני נוסע בכל הארץ עם הרכב שלי, ועם רכבי מבחן.

עד היום נתקלתי רק פעם אחת בצומת גומא בתור לעמדת טעינה, ואחרי 20 דק' העמדה התפנתה ואז נכנסה לתקלה. 

נסעתי שני ק"מ דרומה לצומת כח והטענתי שם. 

צריך להבין שיהיו שעות בהן יהיו תורים בעמדות, ויש שעות שלא. 

למשל ביום שישי לפני עשרה ימים לקחתי Seal U לאילת, והתכוונתי להטעין במצפה רמון. ביילו צ'ארג' בעין עבדת היה תור ענק, אז המשכתי למצפה רמון ושם לא היה תור בכלל. 

פעם באילת בשישי בבוקר אני מטעין ביציאה מאילת בכיוון חזרה, ומגיעים שני חבר'ה להטעין. לדבריהם הם רק מחר נוסעים צפונה, אבל הם שמו את הנישם בקניות ובאו להטעין כי במוצאי שבת הם משערים שיהיה תור מאוד גדול, אז מטעינים את הרכב כבר בשישי בבוקר ל 100%.

לדעתי - אין אישיו. גם אם נתקעת בתור של שעתיים, וזה מבאס ומרגיז, צריך לקחת את הדברים בפרופורציות, אתה חוסך כל השנה, ופעם ב...מקלל. לא דרמה. 

 

  • אהבתי 4

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

זה כן מצריך תכנון מסויים, לזכור שיש את העניין הזה, בניגוד לתדלוק.

אשתי 5 חודשים עם מודל Y, גם אני נוהג בה לא מעט, מתרגלים מהר לעניין וזה די נון אישיו.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, farkash7 כתב:

איך זה באמת עובד כשצריך להטעין בדרכים? העמדות לא עמוסות מאוד?
לא מזמן מישהו עם טסלה סיפר שכשהוא ירד לאילת הוא היה צריך לעשות סיבובים כדי למצוא עמדה פנויה ובסוף זה נגמר בהטענה ב12 בלילה.

אם אתה נוסע לאילת כל הזמן אולי זה שיקול.

אחרת, אני מניח שאנשים מטעינים בבית בערב-לילה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני כמובן לא נוסע לאילת כל הזמן. לא הייתי שם המון זמן...
פשוט תהיתי עד כמה זו בעיה ועד כמה זה דורש תכנון מוקדם.
דרך אגב השאלה נשאלה על אילת, אבל כמעט כל טיול נורמאלי של יותר מיום אחד רלוונטי לשאלה הזו.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, llaavvii כתב:

בדיוק כמו שאתה מעביר טסט ומדווח קלומטרג'
בטסט יבדקו דלתא של קלומטרג' והחיוב יגיע בהתאם, תוכל להמנע מתשלום חד פעמי גבוה ע"י תשלום "מקדמות" כל חודש.

 

זה לא יכול לעבוד ככה.  נשאר חלוקים בנושא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה שזה לא יקרה? בדיוק כמו שעצמאים משלמים מיסים מראש ואחרי זה עושים שומה סופית.

ועד כמה יהיה מסובך להוריד קילומטרז? כלל האצבע כרגע - 80% מהמכוניות שנקנו ע"י סוחר ואז עברו לעוד סוחר, עוברות דיאטת מודד מרחק בדרך. אז כנראה שזה אפשרי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי אמר שצריך לזייף ק"מ?
תמורת סכום קטן של כסף אתה מעביר טסט גרוטאה עם פנצ'ר.
מאמין שגם במקרה הזה יהיו פתרונות.

  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, Shmelov כתב:

על כל סיפור כזה יש 1,001 סיפורים של אנשים שהטעינו ב-20 דק' תוך כדי ששיחקו בקנדי קראש.

 

 

 

אז מה? אתה טוען שאין ישראלים שמחנים רכבי בנזין בעמדות טעינה של חשמליים, או שמחברים את הרכב לטעינה ויוצאים לבלות חמש שעות במסעדה? זה די פשוט – מי שאין לו עמדת טעינה פרטית בטאבו, אין לו מה לעשות עם רכב חשמלי. וזה לא ישתנה עד שיימצאו פתרונות לסוללות שמספקות טווח אמיתי של 600-700 ק"מ, כמו שמקבלים במכונית בנזין ו/או עד שתתאפשר טעינה מהירה כמו תדלוק רגיל. אני מאמין שזה לא יקרה בגלל מגבלות פיזיקליות. 

 

  

לפני 13 שעות, discoTD5 כתב:

לדעתי - אין אישיו. גם אם נתקעת בתור של שעתיים, וזה מבאס ומרגיז, צריך לקחת את הדברים בפרופורציות, אתה חוסך כל השנה, ופעם ב...מקלל. לא דרמה. 

 

 

ה'חיסכון' שלך נובע מכך שמשלם המיסים מסבסד את המכוניות החשמליות, ולא כי הטכנולוגיה עצמה זולה או יעילה יותר. שלם אגרת רישוי בתעריף מלא (החל מינואר 2025) ומס נסועה (החל מינואר 2026), ותראה איך כל הדלתא מתנדפת בן רגע. בסופו של דבר, תישאר עם מכונית בעלת טווח נסיעה קצר יותר, ותצטרך להיאבק על עמדת טעינה מול ישראלים אגואיסטים ולהתמודד עם תשתית טעינה שקצב פריסתה לעולם לא ישיג את קצב עליית המכוניות החשמליות החדשות על הכביש. אז סבבה, חסכת 250 שקל על שמן ופילטר שמן כל 15,000 ק"מ. בסדר, גם זה משהו.

עריכה אחרונה על ידי CrankyCPA
  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המדינה נותנת לי הטבה כלשהיא כי היא חושבת שזה נכון. אין כל מניעה להשתמש בזה.

 

היום עלויות האנרגיה שלי הן בין חמישית לשישית מול בנזין. כבר שנתיים וחצי, על שתי מכוניות.

תוסיף מס נסועה, תוסיף אגרת רישוי ואתה מגיע לכחצי מעלות הבנזין. 

אפשר להמשיך לפמפם את הגישה שאומרת שעם העלאת המס לא תהיה יותר כדאיות, ואפשר פשוט להסתכל על המספרים.

 

עד היום, כבר שנתיים וצי עם רכב חשמלי, נתקלתי רק באנשים נחמדים בעמדות טעינה, לא רבתי עם איש, ועזרתי לעשרות אנשים. 

כיום השימוש הנכון לרכב חשמלי הוא טעינה ביתית. מקסימום אני רב עם אישתי על הטעינה. לרוב זה לא קורה כי באחריותי להטעין את שתי המכוניות. 

 

  • אהבתי 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בדיוק מה שאני עושה – מסתכל על המספרים בלי לשים משקפיים ורודות. ציינתי בתחילת הדיון שמי שרכש מכונית חשמלית כשהן התחילו להגיע לישראל, בערך ב-2020, הרוויח באופן חד משמעי. מחיר הרכישה היה מסובסד משמעותית, וגם עלויות התפעול היו נמוכות מאוד. אבל תוריד את כל הסבסוד ממחיר הרכישה ומעלויות התפעול, ופתאום זה כבר לא כל כך שחור או לבן. תוסיף לכך את הצורך להתמודד עם עמדות טעינה ציבוריות וטווח נסיעה מוגבל, ומבינים את הבעייתיות שבטכנולוגיה הזו.

לפני 21 שעות, PriceDevil כתב:

90% מהאוכלוסיה לא נוסעים יותר מ-200 ק"מ ביום ולכן גם טווח של MG ZS EV משומשת יספיק עם עודף.

 

90% מאוכלוסיית כדור הארץ לא נוסעת יותר מ-200 ק"מ ביום, בכל יום. אבל ברגע שאין עמדת טעינה בבית, תפעול רכב חשמלי הופך לטרחה. אם מחיר הרכישה והאחזקה של מכונית חשמלית נמוכים משמעותית ממכונית בנזין באותה קטגוריית גודל וביצועים, אולי יש הצדקה להתמודד עם הטרחה הזו. אך בפועל, חלק גדול מהכדאיות מתאפשר בזכות הסבסוד למכוניות חשמליות שעומד להיעלם בשנים הקרובות. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, farkash7 כתב:

איך זה באמת עובד כשצריך להטעין בדרכים? העמדות לא עמוסות מאוד?
לא מזמן מישהו עם טסלה סיפר שכשהוא ירד לאילת הוא היה צריך לעשות סיבובים כדי למצוא עמדה פנויה ובסוף זה נגמר בהטענה ב12 בלילה.

 

זה היה אני (ולא עם טסלה למרות שגם הסופרצ'ארג'ר היה עם תור ענק), ואכן באוגוסט או בחופשים בימי לחץ (ראשון וחמישי) לא כיף לחפש עמדה באילת או במצפה בדרך לאילת, הפתרון תנסה להגיע בשעות יותר מתות או להביא כבל סבתא ולהטעין בחניה של המלון....

לפני 14 שעות, itsik170 כתב:

סתם לידע כללי.

באופן שקט סמל"ת העלתה 25 יחידות של סובארו סולטרה (תואם טויוטה bz4x).

 

מעניין מה המחירים לעומת טויוטה.

חבר כמעט סגר 210K ש"ח על הכביש,
בסוף קנה סינית (אקספנג P6).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, PriceDevil כתב:

 

וכ-ו-ל-ם ידווחו את הקילומטראז' האמיתי וישלמו מס אמת בזמן 😜🤪😝

דיווח ורישום נעשה במכון הטסטים כבר כיום.

האם אפשר לזייף? כן.

האם האדם הפשוט יוכל לזייף בקלות? לא.

 

יש עוד 100 דרכים פשוטות יותר להעלים מס.

עריכה אחרונה על ידי דור--
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 4.11.2024 בשעה 08:07, CrankyCPA כתב:

 כפי שאמרתי בעבר

כמגאי/שניצל? 😮

  • מעניין 1
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...