Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום למומחים,

אני התלבטתי היכן לרשום את השאלה הזאת, מקווה שהפורום כאן זה מתאים.

 

טויוטה אוריס, 11', איך ניתן לשדרג את המושב נהג ליותר נוח ומפנק??

ריפוד-? איזה סוג? מניח שסתם ריפוד לא ישדרג כל כך ....

 

 

פורסם

להחליף לפיגו, סיטרואן, מרצדס או ואג

טויוטה עד 2019 ידועה במושבים מהגרועים בתעשיית הרכב.

פורסם

תלוי איזו טויוטה.

לאוונסיס או וורסו המושב מעולה.

ליאריס/ אוריס/ קורולה משענת גב כמו קרש.

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

איך זו לא ההצעה הראשונה? 😂

719gVekD1uL.jpg

 

וברצינות, רפד טוב כמו שרפי הציע יהיה הפתרון הנכון מאחר והוא יהיה "מושתל" בתוך הכיסא ויעזור לתמוך בך איפה שחסר ולא משהו חיצוני שיכול להחליק או לחסום כריות אוויר כפי שהוזכר (במידה ויש). אפשרות נוספת תהיה לבדוק אם במקרה יש דגם (או רמת גימור) אחר עם מושבים יותר נוחים שמתאימים מכל הבחינות לרכבך.

 

אגב, חשוב לא פחות לענין הנוחות הכללית ברכב הם צמיגים איכותיים שמנופחים כראוי.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
  • מצחיק 2
פורסם

אם הבעיה שלך במושב שהוא לא מספיק תומך - זה יעשה רק יותר גרוע כי זה יצמצם את שטח המושב

פורסם
לפני 16 דקות, Morde כתב:

מה אתם חושבים על דבר כזה??

קרא שוב את ההודעה שלי. מסוכן לשימוש ברכב.

אפס יציבה ואתה תחליק על זה בסיבובים או חלילה בעת בלימת חירום/תאונה.

פורסם
לפני 7 דקות, Tom_22 כתב:

קרא שוב את ההודעה שלי. מסוכן לשימוש ברכב.

אפס יציבה ואתה תחליק על זה בסיבובים או חלילה בעת בלימת חירום/תאונה.

נקודה חשובה..

לא חשבתי על זה כך... תודה על ההערה וההארה!

 

פורסם
לפני 30 דקות, Morde כתב:

אני מקרית מלאכי (איזור אשקלון - אשדוד)

 

רפי לין יכול להמליץ לך על מישהו באזורך.

 

אני מכיר רק את מרפדית עמירה  בחולון , אודיבה ארט בנתניה ויש גם בראשון את אוטודזיין.

כל אחד מהם יתן לך פתרון תפור למידותך ולבקשתך. 

מבחינת מחירים, זה לא יהיה על הצד הזול סטייל עלי אקספרס 🙂

 

 

  • רעיון טוב! 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 21 שעות, zaf כתב:

רפי לין יכול להמליץ לך על מישהו באזורך.

 

אני מכיר רק את מרפדית עמירה  בחולון , אודיבה ארט בנתניה ויש גם בראשון את אוטודזיין.

כל אחד מהם יתן לך פתרון תפור למידותך ולבקשתך. 

מבחינת מחירים, זה לא יהיה על הצד הזול סטייל עלי אקספרס 🙂

 

 

שאלה תמימה לאללה,

למה אי אפשר לקחת מושב של רכב אחר נני, ופשוט להחליק אותו לתוך המסילה של הרכב??

נצא מנקודת הנחה שהמסילות בגודל זהה וכו'

פורסם
בתאריך 18.9.2024 בשעה 11:43, Tom_22 כתב:

אפשרות נוספת תהיה לבדוק אם במקרה יש דגם (או רמת גימור) אחר עם מושבים יותר נוחים שמתאימים מכל הבחינות לרכבך.

באמת לא קראת את ההודעה שלי...🫣

 

לא כל מושב אחר יתאים.

במידה ויש גם כריות אוויר במושב או אלקטרוניקה אחרת, אז על אחת כמה וכמה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...