Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 810 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

I DID IT

 

קניתי אוטו ..

 

לקח הרבה זמן ..

 

יש כמה טיפולים לעשות.

 

אמממה הטסט היה עד ה 31.3 אז עשינו טסט אתמול ואני לא יודע או בטוח שעשו טיפול רציני לפני כן.  

 

(( סביר שלא ))

 

שני שאלות בינתיים :

 

מה כדאי לבדוק ולטפל ?

 

האם מומלץ לקחת למוסך מורשה כטיפול ראשון ?

 

או שמספיק ללכת למוסך שלי שהוא סביר אבל לא להיט הסטרי ולחסוף 500 ש"ח או יותר על שעת עבודה אצל מורשה.

פורסם

אם אתה לא סומך על המוסך שלך אז כדאי לחפש אחר.

איזה רכב? איזה שנה?

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כלל אצבע טוב הוא תמיד לעשות יישור קו כאשר רוכשים רכב חדש. אלו הדברים שאני עושה לאחר שאני רוכש רכב חדש, לא משנה מה ביצעו בו לפני כן:

  • החלפת שמנים ונוזלים
  • החלפת פילטרים
  • סריקת תקלות
  • בדיקת כללית (נראות, חופשים וכו׳)
  • בדיקת צמיגים (לרוב בישראל זורקים על הנושא הזה, לכן אני מנצל את ההזדמנות לרכוש רביעייה חדשה ואיכותית)

את רוב הדברים ברשימה אתה יכול לעשות בעצמך, או לבקש מהמוסך שלך שיבצע. מוסך מורשה אינו הבטחה לטיב הטיפול, בדרך כלל זה ההפך.

אם תרשום מה דגם ושנת הרכב ומאיפה אתה בארץ, נוכל להמליץ לך על מוסך מתאים.

  • אהבתי 3

2016 BMW M235i.

פורסם

אשמח לפנות למוסך מתאים, אמין, ולא יקרן.

 

באזור נשר

 

רציתי מגוון רכבים גם איביזה ... :)

 

בסוף הלכתי על יונדאי I20 

 

INSPIRE - 2015

 

פורסם
לפני 47 דקות, Fraysa כתב:

בדיקת צמיגים (לרוב בישראל זורקים על הנושא הזה, לכן אני מנצל את ההזדמנות לרכוש רביעייה חדשה ואיכותית)

בגדול אתה צודק,

אבל אולי יש לו מזל והוא קנה ממישהו שהחליף צמיגים לאחרונה ושם צמיגים טובים ולא חסך על זה.

אם הצמיגים יחסית טריים ומדגם טוב, לא הייתי ממהר להחליף.

  • רעיון טוב! 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לדעתי אם יש היסטוריית טיפולים ויש תיעוד מטיפול אחרון, אין טעם לבצע עוד טיפול, אלא להמשיך בהתאם להוראות היצרן.

 

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
לפני 20 דקות, dorsht כתב:

בגדול אתה צודק,

אבל אולי יש לו מזל והוא קנה ממישהו שהחליף צמיגים לאחרונה ושם צמיגים טובים ולא חסך על זה.

אם הצמיגים יחסית טריים ומדגם טוב, לא הייתי ממהר להחליף.

 

צמיגים זה נושא חשוב אין ספק.

אני אומר לאחיינים שלי לקנות משהו אכותי ולא רק סיני.

למרות שיש סיניים בסדר כנראה.

 

באוטו הקודם שלי קניתי מישלין.

 

עכשיו שמו לי סיני ואני בדקתי כי זה חשוב לי.

 

Tires
Good ride
Zupereco z107

 

תאריך 5121  -- סוף 2021

 

שנתיים וקצת.

 

הם ריססו אותם שיראו טוב .. אבל הם נראים לי סבירים.

 

מישהו מכיר אם הן בסדר ?

עריכה אחרונה על ידי husky
פורסם (נערך)
לפני שעה, yulianx כתב:

לדעתי אם יש היסטוריית טיפולים ויש תיעוד מטיפול אחרון, אין טעם לבצע עוד טיפול, אלא להמשיך בהתאם להוראות היצרן.

 

 

אני ניסיתי לקבל מידע מהסוחר - הוא אמר שיבדוק - אבל הוא כבר קיבל את העמלה המתוקה שלו.

 

אני יודע שזה מאוד יעזור וחשוב.

 

עם המאזדה לא נתנו לי מידע במורשה.

 

ננסה עם היונדאי.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי husky
פורסם

במידה והרכב טופל במוסך מורשה, אין שום סיבה שלא תוכל לקבל את היסטוריית הטיפולים שלו.

 

אתה רק צריך להוכיח להם שאתה הבעלים הנוכחי של הרכב עם רישיון רכב עדכני על שמך.

לפני שעה, dorsht כתב:

בגדול אתה צודק,

אבל אולי יש לו מזל והוא קנה ממישהו שהחליף צמיגים לאחרונה ושם צמיגים טובים ולא חסך על זה.

אם הצמיגים יחסית טריים ומדגם טוב, לא הייתי ממהר להחליף.

 

לפני שעה, yulianx כתב:

לדעתי אם יש היסטוריית טיפולים ויש תיעוד מטיפול אחרון, אין טעם לבצע עוד טיפול, אלא להמשיך בהתאם להוראות היצרן.

 

 

 בגדול אני מסכים עם שניכם, רק העליתי את הנקודה הזו משום שכשאנשים לקראת מכירה של רכב, הם מתחילים ״לזרוק״ באופן טבעי.

לדוגמה, כשקניתי את ה-M235i שלי, שהיא רכב יקר לכל הדעות שאין לזלזל בתחזוקה שלו, שמתי לב שאחד הצמיגים סיניים. לא הערתי על כך

למוכר הרכב, כי הנחתי שהוא כנראה הרס את הצמיג בדרך כזו או אחרת (ראנפלט) והיה צריך להחליף, ומשום שצמיג אחד לרכב הזה עולה מעל 1,000 ש״ח

והוא היה לקראת מכירתו, הוא שם את הכי זול שהוא מצא. כמו כן, בזמן שהרכב נקנה (אוגוסט) היה צריך לעשות טיפול, והרכב עמד למכירה כשלושה חודשים,

וכמובן שהוא לא עשה כי הוא ניסה לחסוך. כמובן שעם רכישת רכב בוצע לו טיפול מקיף.

 

חלק מהתנהגויות האלו לגיטמיות, אני סך הכל אומר שצריך לשים לב טוב.

  • רעיון טוב! 2

2016 BMW M235i.

פורסם

זה תלוי מי המוכר.

מי שקנה ממני את הפיאט, קיבל אותה חודשיים אחרי טיפול גדול שכלל גם החלפת טיימינג ורפידות קדמיות. ככה שלא היה צריך לעשות יישור קו מכאני בכלל.

 

על דברים כאלו (טיפול או צמיגים) ברכב לא נדיר הייתי כנראה מנסה להתקזז עם המוכר. על רכב נדיר אולי לא.

  • רעיון טוב! 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

 

לפני 3 שעות, dorsht כתב:

זה תלוי מי המוכר.

מי שקנה ממני את הפיאט, קיבל אותה חודשיים אחרי טיפול גדול שכלל גם החלפת טיימינג ורפידות קדמיות. ככה שלא היה צריך לעשות יישור קו מכאני בכלל.

 

מסכים, אני החלפתי מצבר ל-Varta 70aH חדש שבוע לפני המכירה וצמיגי Michelin PS5 חדשים שבועיים לפני. זה אמנם ״ביאס״ בהתחלה, אבל מצד שני

זה מה שגרם לרכב שלי להימכר מהר יותר בדיעבד.

 

לפני 3 שעות, dorsht כתב:

על דברים כאלו (טיפול או צמיגים) ברכב לא נדיר הייתי כנראה מנסה להתקזז עם המוכר. על רכב נדיר אולי לא.

 

כן, בעסקה שלי כבר היינו ממש על הקשקש וזה היה בזמן המלחמה, לכן לא רציתי להתקטנן. 

  • רעיון טוב! 1

2016 BMW M235i.

×
×
  • תוכן חדש...