Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב ניסן נוט, שנת ייצור 2012

בלמים קדמיים החלפת רפידות + צלחות- 850

תושבות- החלפה של 3 תושבות, ימין שמאל חלקים מקוריים משקפיים חלק חליפי ייצור תורכיה- 2850

מזגן- החלפת מפוח דגם וולאו 1550

 

מחירי בדיקה שיחולו במקרה שאחליט לא לשלם- מזגן 400, השאר 350.

 

אשמח לדעתכם, יקר/סביר/הוגן?

פורסם

הבלמים מחיר בסדר לדעתי.

התושבות נשמע יקר קצת. שווה לבדוק תחליפי איכותי (לא סיני / תורכי) או לקנות מקורי מחו"ל.

לגבי מפוח לא ידוע

 

 

 

פורסם

בלמים מחיר סביר, הייתי בודק אילו צלחות ואילו רפידות. 

תושבות הייתי מזמין מחוײל ומשלם בארץ רק על התקנה. לדעתי יחסוך לא מעט. תוכל גם לפצל את הקניה כדי להימנע מעלויות משלוח גבוהות, אלו לא רכיבים שלא יכולים לחכות כמה שבועות. 

מזגן הייתי מבצע במוסך שעוסק רק במזגנים. תוכל לכתוב כאן אזור ולקבל המלצות. 

פורסם

בלמים - לא כתבת איזו חברה ולכן קשה לדעת אם המחיר טוב או לא. 

אני הייתי פונה לאוטופויינט/אבי חלפים / משה חלפים ובודק כמה יעלו בלמים עם משלוח. עבודה לוקחים בדר"כ 200 שקלים +\-. 

 

פורסם

תודה לכולם על התשובות!

לגבי תושבות בהזמנה מחול- מאיזה אתר אתם מזמינים?

לגבי המזגן, מישהו פה אמר לתקן רק במוסך שעוסק רק במזגנים- למה?

פורסם (נערך)

בלמים + צלחות מחיר יקר מעט, תושבות יקר מאוד (אם זה חליפי), מפוח ג"כ יקר.

בלמים + צלחות = 250-500 (תלוי איזה חברה) + עבודה 200-250 ש"ח. (אם מה שהוא הציע זה חברה פשוטה אז המחיר יקר).

תושבות - חליפי או מקורי ? חליפי בין 800-1200 3 תושבות. מקורי יותר.

מפוח אני קניתי לרכב הקודם שלי של וולאו 400+- ש"ח.

עריכה אחרונה על ידי Deutz912
פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, zvigolden כתב:

האם ההצעה על המפוח זה רק החלק ? מה לגבי עבודה ? לי אמרו שזה הרבה עבודה ולכן המחיר.

רק החלק, לא זוכר כמה עלה ההחלפה.

עריכה אחרונה על ידי Deutz912
פורסם

הבלמים הוא אמר שמשתמש בחלקים קוריאנים, אז נראה שהוא לקח מחיר קצת גבוה.
לגבי המזגן זה כולל עבודה, זה קצת גבוה אבל קיבלתי הצעה דומה ב2 מקומות נוספים (כן היה אפשר להשיג זול יותר לדעתי).
התושבות זה החלק הבעייתי באמת מבחינת מחיר, המוסך אמר לי שהוא לא מתעסק בתושבות חליפיות לימין ושמאל כי זה לא תמיד פותר את הבעיה

והמקורי עולה הרבה.

×
×
  • תוכן חדש...