Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 835 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר רוצה אוטו כמו שלי אז אני ילך ליראות אחת במחיר 13.000. מה חשוב ליבדוק

מבחינת שיעבודים / תקינות הרכב…וכולי

אני מכיר את האוטו שלי אז יודע על מה להסתכל מהבחינה הזאת אז מה עוד ליבדוק. תודה מראש

וגם יש לו מעלון לנכה שפרק בצד. לקחת את זה או אין מה לעשות עם זה 

זאת אומרת זה 1500 שקל מונח על הריצפה או לא שווה להתעסק

פורסם

אני מפסוט על שלי והוא רוצה גם

לפני 22 דקות, TDI כתב:

האוטו ממש ישן, והוא טורבו דיזל עם מסילה משותפת.

אתה לא חושב שהסיכון גדול מדי?

הוא רוצה אוטו בית לטייל בארץ עם המצנח שלו אז ביחס לטרנספורטר או דוקטו ב20 או 40 אלף הצעתי לו שיקנה כמו שלי

מחיר קניה מצויין טיפולים בגבע + אני כבר מכיר את הרכב…

IMG_7383.jpeg

  • רעיון טוב! 1
פורסם

טוב לא קיבלתי תשובות לשאלות

אז מעדכן ראיתי תאוטו החבר בדרך עם המזומן

קלומטר 190.000 מטופל במוסך יבואן-יש קבלות-טסט עד סוף השנה יד 2

בעיות

אקלאטצ קצת קשה

תושבת מנוע

נישמע תת רוח מדלת צד בנסיעה

צמיגים פלקאן מ2017

 

פורסם

הק"מ נשמע טוב, אפילו טוב מדי לרכב מסחרי, אהה... רכב נכה עכשיו ראיתי.

מן הסתם לקחתם בחשבון כמה אלפים ליישור קו, לא?

קלאץ' - אולי רק כבל, אולי כבר צריך שיפוץ? (אגב, איך נכה רגליים (מעלון הזכרת) הסתדר עם גיר ידני?)

תושבת מנוע, גומיות לדלת, צמיגים בטוח להחליף רביעיה... זה מה שראית, בטח יש עוד כמה דברים.

השאלה העיקרית היא איך התרשמת בכללי מהנסיעה (מנוע, מתלים, בלמים, הגה) מתוך ניסיון עם הרכב שלך?

אם התקדמתם לרכישה אני משער שהתרשמת לחיוב, אז אם החבר מוכן להשקיע כמה שצריך בתיקונים

נשמע על פניו עיסקה טובה.

 

בזמנו כשרציתי לשדרג את המסחרית שהיתה לי, חיפשתי בנרות אחת מקבילה מנכה

כי לרוב הן מקבלות יחס של פרייבט וננהגות מעט ועדין בהשוואה למסחרית ששימשה לעבודה, שהן הרוב המוחלט בשוק.

 

שיהיה בהצלחה! :-)

פורסם

אהלן בועז. האוטו בבסיס מרגיש הרבה יותר חדש ושמור משלי עם התקלות אפשר ליסוע והחבר יחליט לו מתי ומה להחליף

אני מרויח גם טובה לחבר וגם יהיה אקשן יותר עם 2 מכוניות

פורסם

מזל וברכה! שיהיה בהצלחה.

 

עם צמיגים לא הייתי מחכה. אחרי 7 שנים הגומי כבר לא מה שהיה, גם אם יש עוד 'בשר'.

 

אני תמיד מכניס רכב שקניתי לטיפול שמן ופילטרים,

ככה על הדרך אני מתייעץ עם המכונאי על הצינור הזה שאולי כבר כדאי להחליף, מצב הרפידות והדיסקים וכו'

מעין בדיקה לא רשמית של אחרי הקנייה. עין של מכונאי תזהה דברים שאנחנו לא נראה.

  • אהבתי 2
פורסם

אהלן בועז. האוטו בבסיס מרגיש הרבה יותר חדש ושמור משלי עם התקלות אפשר ליסוע והחבר יחליט לו מתי ומה להחליף

אני מרויח גם טובה לחבר וגם יהיה אקשן יותר עם 2 מכוניות

IMG_7616.jpeg

  • אהבתי 3
פורסם

הייתי תוך כדי הקניה אז לא היה לי פנאי לענות ברור

בסוף לא הלכתי לאוטו נכה. עלתה מודעה הרבה יותר נורמלית

האוטו היה 4 שנים בליסינג ומאז 14 שנה אצל האדם הזה שהסיע משפחה דתית טיפל אצל היבואן(יש קבלות הכול) 

הקלאטש הוא לא כבל אלא 2 משאבות יחסית מאוד רך ואפשר ליסוע איתו גם התושבת אפשר ליסוע ככה דלת צד בעיה ידועה את שלי הצמדתי עם ראצט אז או ראצט או לסדר אותה-עשור קו אין לו בעיה הוא מנופאי רווק

אז לסיכום אם האוטו היה שלי הייתי קונה רביעית פאלקן ב1400 בערך בודק קלאטש ותושבת סיפור של עוד 1000 שקל דלת סוגר עם ראצט עוקב על שמן ומים והאוטו פיקס. האוטו שלו אז הוא ייעשה כבר שיקול דעתו

איזה מסחרית הייתה לך בועז? וספה עם סירה?

האוטו ניקנה ב14.500 טסט עד סוף השנה

פורסם
לפני 36 דקות, דובצע כתב:

איזה מסחרית הייתה לך בועז? וספה עם סירה?

וספה עם סירה עוד לא הייתה לי. גם לא בתכנון.

GMC ואנדורה ארוך עם גגון מרפסת. לא סתם אוטו בית - צימר נייד!

17 שנה היה אצלי. מגיל 4 (שלו, לא שלי...). יד אחרונה.

  • מעניין 1
×
×
  • תוכן חדש...