Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לרכב לזוג + 3 קטנים 100k ~


oren2

פוסטים מומלצים

היי,

 

בהליך של חיפוש רכב לקניה

משפחה זוג+3 קטנים (3 כסאות בטיחות)

רק עוד שנה אחד מהם יעבור לבוסטר

 

תקציב כ 100 אלף ש''ח

שנתון 2020 וצפונה

 

נסועה של כ 15 אלף בשנה

רב הנסיעות משולבות עירוני ובין עירוני

ומדי פעם נסיעות ארוכות 

 

אשמח להמלצותיכם

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה רוצה להמנע מ-7 מושבים אז סיטרואן C5 או דאצ'יה דאסטר אולי יצליחו לאכלס 3 מושבי בטיחות בשורה אחת.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיון

סקודה אוקטביה, אולי אני מתבלבל אבל נדמה לי שהיה חסר לה  top tether במושב האמצעי,  שזה הריתום העליון, מטומטם לגמרי.

יונדאי אלנטרה 2022 הייבריד

 

המעבר לבוסטר לא ממש משהו, בהצלחה לחבר לחגורה ורוב הבוסטרים לא כאלו צרים כמו שאתה חושב.

 

יש מושב יחסית חדש בארץ בשם DIONO ותיק בחול והאמריקאים מאוד ממליצים עליו ל3 כסאות בשורה.

 

שים לב שכסא נגד הכיוון לפעמים אומנם דןרש להרחיק את הכסא נןסע, אבל לפעמיפ הוא צופס פחות מקום (רוחב מותניים וכתפיים) במושב האחורי.

 

ברכב ישן שלי בדקתי כסאות חדשים. הצלחתי להכניס בוסטר 5 רצועות, שני מושבים בטיחות אחד עפ הכייוון ואחד נגד. ואז כשסובבתי את המושב נגד הכיוון, גיליתי שנגמר המקום והוא לא נכנס.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי שהדאסטר לא ככ בטיחותית.

לגבי סיטרואן באמת שקלתי. הסתכלתי עליה פשוט מפחד להגיע למצב שאני מבלה במוסך והטיפולים מאחטד יקרים.

מה לגבי איוניק/אלנטרה באמת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הרכבים המשפחתיים האלה לא מתאימים ל 3 כסאות בטיחות.

ברגע שאחד מהם יהיה בוסטר הגבהה - אפשר,  אבל צפוף מאוד עדיין.

יש מספר מצומצם של רכבים עם 3 מושבים נפרדים בשורה השניה.

סיטרואן C5 איירקרוס למיטב זכרוני הוא היחיד כזה עם 5 מקומות ישיבה.

7 מקומות ו 3 מושבים נפרדים בשורה שניה :

סיטרואן C4 ספייסטורר

פיג'ו 5008

טויוטה ורסו

טויוטה פרייס פלוס היברידית.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה פשוט לא נכון. אתה טועה ומטעה.

אפשר לשים 3 כסאות כמעט בכל הרכבים המשפחתיים הגדולים. 

הכנסתי גואי סטדי ושני ציקו mYFit לאוקטביה ולאלנטרה 2023.

גםמלפני היו לי נדמה לי שני גואי סטדי ועוד משהו ביונדאי i30 2010

מי שחושב שכל כסא יכנס גם לרכבים עם 3 מושבים נפרדים טועה.  כסאות מגושמים ורחבים בטירוף אין מצב להכניס. מה שכן לפעמים ברכבים עם 3 מושבים נפרדים יש איזופיקס בכל מושב. בכל שאר המכוניות יש שני איזופיקס, ואי אפשר למקם 3 מושבים תוך שימוש באיזופיקס. מה שמציל אותנו פה זה המושבים האמריקאים, שאפשר לחבר אותם עם חגורת בטיחות וtop tether  ולא הדרעק האירופאי.

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אוקטביה וגם אלנטרה מאחורה יותר צרים מאשר כל הרכבים שרשמתי. אני, בתור בעלים של טויוטה ורסו , נוסע ביום יום בעבודה גם באוקטביה 2019 ויודע להשוות.

המושב האמצעי בשורה השניה ברכב משפחתי  הוא חצי מושב עם מרחב צר בין שני סוגרים של חגורות בטיחות.

מי שרוצה להידחס - שיהיה לו בהצלחה, אני מניח  שבסוף ימצא כסאות צרים מספיק ( או לפחות כסא אחד צר במיוחד ). לפי הסטנדרטים שלי זה פסול.

עוד פעם - ברגע שאחד ממושבי בטיחות זה בוסטר הגבהה - ניתן למקם את הבוסטר באמצע,  ואז שני כסאות בטיחות בצדדים יכולים להיות כסאות בגודל נורמלי.

לפני זה - עדיף מיני וואן / ג'יפון רחב יותר בשורה השניה.

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים חלקית ומסייג.

היתרון היחידי ב3 מושבים נפרדים, זה לכל מושב יש באמת חגורה ונעילה משלו.

לשים בוסטר במרכז, ברכב רגיל, לרוב מייצר בעיה קשה בחגירה.

יתכן שברכב בעל 3 מושבים נפרדים זה יותר קל, זאץ בהנחה שהמושבי בטיחות בצד ימין ושמאל מספיק צרים ולא פולשים הצידה לתוך המושב האמצעי. מניח שרכב עם 3 מושבים שכל אחד מהם נמצא על מסילה זה השילןב הכי טוב. לדעתי הרכב הנפוץ האחרון הזה היה סיטרואן c4 פיקאסו.

 

בוסטר זה לא משהו עד כדי כך צר כמו שחושבים, היתרון היחידי בבוסטר ישיבה פשוט, שאם הוא לא רתום עם איזו פיקס, אפשר קצת לשחק איתו כדי להגיע לשים את החגורת בטיחות בתוך האבזם.

עריכה אחרונה על ידי KipodYam
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...