Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחמקות מהחזרת מקדמה, ע"י אלבר, עקב סירוב קבלת רכב חדש פגום .


yossiaviel

פוסטים מומלצים

ברצוני לעזור לקרוב משפחה שהזמין רכב חדש מהם, 0 ק"ם.

הוא הזמין את הרכב בנוכחותי, מדגם NISSAN SENTRA, מודל 2023.

שילם מקדמה של 1000 שקל, במעמד ההזמנה. עד כאן הכל התנהל כשורה .

 

כאשר הגיע הרכב שמנו לב [אפילו ממרחק של 10 מטר],  לזווית מוזרה של המכסה מנוע. בצידו השמאלי קרוב מדי לאיזור הכנף , אבל במרחק של לא פחות מ-5 ס"ם! מהפנס . כך שאפשר שם להכניס את כל היד פנימה. בצד ימין כלל אין רווח. כל הכיוונים שמנהל הסניף ניסה, גרמו לתוצאה גרועה יותר. מכסה המנוע שקע פנימה ובצד ימין הוא אף נתן מכה בפנס בסגירתו. ולבסוף הרכב נלקח למוסך פחחות שבהסדר איתם. 

מנהל המוסך אמר לנו שצריך "לכוון מחדש את זווית הרכבת המכסה מנוע, הרמת הפגוש בצידו השמאלי" ועוד עבודות בגשר , לטענותיו. עבודות אלו מצריכות פירוק ברגי המכסה, ועבודות "יישור" נוספות , כדי להביאו למצב שהוא היה צריך להיות.

כלומר רכב חדש...

ברכב קיימת מכה לא קטנה בדלת האחורית, של פתיחת דלת, ש-כלפה את הצבע .בנוסף לרכב הנ"ל יש כבר כ-50 ק"ם על השעון.

בעקבות כל אלו הובטחו לו החזרת דמי ההזמנה במלואם, בכרטיס האשראי שהוא שילם.

מאז יש סחבת בנושא, והתחמקויות עם תשובות ותירוצים שהנושא הועבר "להנהלת החשבון להמשך טיפול" לדבריהם.

 

בטלפון ,בשרות הלקוחות שלהם,[אם בכלל קיים דבר כזה], יש זמני המתנה ארוכים שיגמרו בקלות כל סוללה של טלפון סלולרי, ולבסוף גם ללא מענה.

אם יש לכם עצה, או רעיון, להמשך הטיפול בפרשה, הוא יתקבל בברכה.

יוסי .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אם יש תמונות - מה שאני מניח שיש
הגשת תביעה בתביעות קטנות.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברות כ"א לא ששות לבטל חיובים ולהיכנס לויכוח משפטי
הם לא יודעים מה התנאים להחזרת המקדמה ולדעתי לא יבטלו
אבל שווה לנסות

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי כמה פעמים לראות שכאשר חברת האשראי התערבה והתחילה לשאול שאלות (בלי לבטל את החיוב) העסק התקפל מיידית והחזיר את הכסף

 

עריכה אחרונה על ידי tan tan
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחברת האשראי אל תספר על המכסה מנוע אלא פשוט ’הרכב לא הגיע’ והם לא מחזירים לי את הכסף.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני פחות הייתי ממליץ לספר "חצאי אמיתות" לחברת כרטיסי האשראי
מה גם שהם מתקשרים לבדוק ואז הם בטוח לא יתערבו
פה זה לא מקרה קלאסי של כשל בתמורה.
אני מניח שכתב תביעה יחזיר לך את הכסף מהר מאוד

אופציה ב' - להגיע לסניף, לעשות מהומה, להבריח לקוחות

עריכה אחרונה על ידי סולל הדרך
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, yossiaviel כתב:

בטלפון ,בשרות הלקוחות שלהם,[אם בכלל קיים דבר כזה], יש זמני המתנה ארוכים שיגמרו בקלות כל סוללה של טלפון סלולרי, ולבסוף גם ללא מענה.

במצבים כאלה לעבור להתנהל בכתב והייתי מנסה גם את העצה עם חברת האשראי. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השארנו היום הודעה לחברת האשראי, והם העבירו את הטיפול לחברת הבת, POWER CARD .

בינתיים עד עכשיו, לא חזרו אליו . אנסה לתפוס אותם בעצמי מחר ב-8:30 בבוקר  כדי לנסות לסיים את הפרשה.

גם טלפונים לאלבר. אם גם זה לא יילך, שיכין מכתב רשום למשרדים שלהם, עם איום לתביעה .

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברת האשראי כאל , אחרות אני לא יודע,  מבטלת חיוב לקוח במקרה סכסוך, אבל אם בית העסק עונה משהו, לא חשוב מה בדיוק, הם מחזירים את החיוב. לפחות מניסיוני.

זה גם כרוך בעמלה. 

עריכה אחרונה על ידי M H
---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחיל משליחת תלונה למועצה לצרכנות זה לרב עובד די מהר. 

היה לי סיפור דומה עם ארקיע שביטלו טיסות בגלל 7/10 אבל את הכסף לא החזירו במשך חודשיים.

פתחתי פניה במועצה לצרכנות תוך 3 ימים חזרו אליי מארקיע וכבר למחרת הכסף הוחזר לכרטיס אשראי.

 

אם זה לא יעזור אז תביעה קטנה.

  • רעיון טוב! 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לבטל את החיוב גם יעשה טובה לבית העסק. הם לא יכחישו את הביטול וגם אם כן העמלה היא משהו כמו 15 שח. חבל על האנרגיה של תביעה או מועצה וצרכנות וכדו’

אצל רובם זה סיפור מסובך: אלינה מתקשרת למני מהכספים, הוא שואל במייל את יניב שבדיוק בחופשה ולא שם לב. בסוף שרה הסמנכלי”ת מטלפנת לשחר הנציג מכירות לבדוק אתו האם הסיפור נכון, ושולחת אישור בוואצפ שוב למני מהכספים, ששכח למחרת כי זה היה אחרי שיצא מהעבודה.

ובכלל, בחברת האשראי לא קיבלו כנראה את ה’פקס’ שמני שלח לבסוף.

עריכה אחרונה על ידי tinoki
  • מצחיק 2

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנסיון שלי עם המועצה לצרכנות הוא שונה... הם גוף בלי שיניים ואף אחד לא מתייחס ברצינות למכתבים שלהם, שאין בהם כל סנקציה

כשרדפתי אחרי זאפה על החזר כרטיסים בתקופת הקורונה, עד שלא הגשתי תביעה, מרחו אותי שנתים.
כנ"ל ארקיע, ששינו לי לפני 15 שנה חבילת נופש... בסוף זה הגיע לפתחו של בית המשפט (זכיתי בפיצוי זעום בלבד)
 

  • אהבתי 2
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, סולל הדרך כתב:

הם גוף בלי שיניים

זה נכון, אבל ברב החברות הגדולות שנותנות שירות יש עובד שאחראי נקרא לזה על "תלונות הציבור" ולרב למועצה יש קשר ישיר עם הנציג הזה וזה בהחלט יכול לזרז תהליכים.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...