Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחמקות מהחזרת מקדמה, ע"י אלבר, עקב סירוב קבלת רכב חדש פגום .


yossiaviel

פוסטים מומלצים

עוד דרך שמצאתי מועילה, זה זיהוי אנשי המפתח בארגון ופניה ישירה אליהם דרך המסנגר, לינקדיין וכד...
קצת חצוף, לפנות לחשבון אישי, אבל היו פעמים שזה עזר.
כמובן לכתוב בצורה מנומסת שמיצית את כל אפשרויות התקשורות עם הארגון.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

עדכון קצר .

הצלחנו להשיג את שרות הלקוחות של "אלבר" .

הבחור שענה אמר שיברר עם מנהל הסניף [שאגב הבטיח בזמנו החזר מלא באשראי], לגבי ההמשך ויחזיר לו טלפון.

בהנחה שהעניין לא יתקדם, אציע לו לרשום תחילה מכתב למועצה לצרכנות, ואחר כך תביעה בתביעות קטנות .

מלבד תמונות, שהעליתי בהמשך, מה עוד צריך כהכנה לדיון ?

בתמונות רואים בבירור את מכסה המנוע הנוטה שמאלה מאוד, ואת הרווח הגדול שם, מול הפנס והפגוש. גם השריטה ליד הידית. שהשאירה שקע קטן בדלת .

 

 

image.thumb.jpeg.96085f9025b83402dd7f6e665f1d403e.jpeg

IMG_20240128_155757.jpg

IMG_20240128_155723.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ת'שמע... אני לא רואה כלום אבל לגמרי מאמין לך

יכול להיות שזה סה"כ כיוון של מכסה מנוע

לגבי הציף הקטן בפגוש... כן זה רכב חדש.
מה היית מעדיף? צביעה חדשה של כל הפגוש? תיקון נקודתי במכחול? או פיצוי כספי של טיפול ראשון חינם
אני הייתי בוחר את האחרון

כל אלו אין בהם בכדי לפסול את מסירת הרכב
אני חושש שפעלתם בפזיזות (אלא אם תשכנע אותי שהיתה באמת תאונה מקדימה)
ותכלס... אני לא הייתי מחזיר את המקדמה אם המצב הוא כמו שתיארתי

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 51 דקות, yossiaviel כתב:

בהנחה שהעניין לא יתקדם, אציע לו לרשום תחילה מכתב למועצה לצרכנות, ואחר כך תביעה בתביעות קטנות

פניה למועצה ותביעה הן בירוקרטיה שלוקחת זמן.

שווה לנסות קודם אפיקים אחרים כמו פרסום בפייסבוק ותיוג של הדף הרשמי, מציאת חבר עו״ד שיוציא מכתב לפני נקיטת הליכים וכו׳.

 

לגבי תיעוד המכסה והרווח, זה כבר לא משנה, כתבת שהוסכם כבר עי״ הצדדים שהעסקה תבוטל והכסף יוחזר.

לא פרטת כמה זמן עבר מאז, יש הבדל אם זה קרה לפני שבוע או 3 חודשים.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, סולל הדרך כתב:

ת'שמע... אני לא רואה כלום אבל לגמרי מאמין לך

יכול להיות שזה סה"כ כיוון של מכסה מנוע

לגבי הציף הקטן בפגוש... כן זה רכב חדש.

תגדיל תמונה ותסתכל טוב ...

 

בצד שמאל המכסה גולש כלפי מטה יחסית לצד ימין, ובכל זאת עדיין יש רווח של כמעט 5 ס"ם מהפנס השמאלי. וזה אחרי כיוונים רבים . הרי אם ירימו את המכסה בצד שמאל, הרווח שם יגדל הרבה יותר .

בצד ימין אין  רווח בין הפנס למכסה, ומכסה המנוע נסגר על הפנס עצמו .

ובכלל, כל המכסה מנוע נוטה לצד שמאל .  אפילו בלי קשר לגובה בכלל. שים לב למרחק בין הפלסטיק של  החלק העליון של הפגוש  למכסה, בקצוות של שני הצדדים .

השריטה לא בפגוש, אלה בדלת האחורית. עם שקע קטן וקילוף צבע שהשאיר שם .

 

לקוחות סירבו לקבל רכבים עם פגמים הרבה יותר מינוריים ממה שמתואר כאן. במציאות זה נראה הרבה יותר גרוע. למה דווקא הוא צריך להתפשר ?

אפילו מנהל מוסך הפחחות שלהם אמר שצריך לפרק הרבה חלקים  כולל מכסה המנוע , הפגוש, ועוד חלקים רבים אחרים, כדי להביא את הרכב למצבו,  כמו שהיה צריך להיות, וכמו רכבי סנטרה אחרים שנמצאים שם לידו. שהם לצערי בצבע שחור והוא אינו מעוניין בהם .

ובכלל בעתיד, כשהוא ירצה למכור יתחילו להתעורר סימני שאלות על כל העבודות שנעשו ברכב. הוא ניסה בכל זאת להגיע לפשרה כספית בהתחלה, אך הם סירבו להצעתו. 

 

עריכה אחרונה על ידי yossiaviel
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי...
בכל מקרה שיודה לאל שהציל אותו מהרכב הנורא הזה
אחד הרכבים הפחות מוצלחים

  • אהבתי 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

5 ס"מ אין פה בשום מצב, יש רווח של עד 1 ס''מ בצד הנוסע ליד הפנס ולדעתי יש תיקון צבע בחלק העליון שמאלי של הפגוש, רואים הבדל גוון ביחס למכסה מנוע שלא רואים בצד ימין.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה שהכי טוב במצב הזה, להגיע להסכמה לטיפול ראשון חינם במוסך מורשה יבואן + תיקון מכסה מנוע על ידי המוסך מורשה יבואן.

אני לא רואה מנוס להשתמש במוסך מורשה יבואן שיעשה את העבודה הזו. מאשר מוסך פחחות של אלבר שיעשה את העבודה עקום.

 

 

חוץ מתיקון על ידי מוסך הפחחות של אלבר, מה היו ההצעות האחרות שהוצעו במהלך המו"מ על תיקון מכסה מנוע ודלת תא מטען? גם אם בעל הרכב הפונטציאלי לא היה מעוניין בהן?

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מה להתקדם לכיוון הקנייה ,הטיפול, והתיקונים.

הם לא עובדים עם מוסכי יבואן, או מטעמו .

גם בנושא הכספי הם לא גמישים בכלל...לא זזים מילימטר.

הרכב הורכב לא טוב או שהוא עבר באמת תיקון גרוע מקדימה.

אנחנו כבר בשלב של "אחרי", כלומר המלצתי לו להתחיל לעבוד על קבלת המקדמה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי אותך, למרות שממה שאני יודע הם עובדים מוסכי יבואן.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אם הרכב הזה קשור לרכבים של פריסבי שנהרסו עקב הפגיעה של הרקטה בבונדד של פריסבי שקרתה בתחילת המלחמה.

ייתכן מאוד שהרכב חטף מכה מההדף ופריסבי העדיפו להעביר אותו לחברת ליסינג שתתקן ותמכור.

  • אהבתי 2
  • מעניין 2
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי החוק אם כן הם יהיו מחויבים לדווח ללקוח ככל סוחר רכב (אין המדובר ברכב חדש מהיבואן אלא יד 1 מליסינג).

מעניין לראות את דו"ח מס רכוש, מה שהם קיבלו.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לכם שתי אפשרויות:

1. להודיע על ביטול העסקה עקב אי תקינות הרכב. בכזה מקרה לקחת בחשבון שהנזק הכי גדול שיקרה הוא שהלכו ה 1000 ש"ח. 

2. לדרוש תיקון עד שהרכב יהיה לשביעות רצונכם .

 

אישית, את הרכב הזה אישית לא הייתי קונה. לא תמורת טיפולים חינם ולא תמורת מ3י3ה שבועית על ידי מנהל הסוכנות. 

מה שהיה משכנע אותי כן לקחת את הרכב זו שקיפות מלאה והנחה ענקית שגם כשאנכס כל בוקר לרכב ואדע שהוא עבר 'משהו' לא טוב, עדיין ביחס למחיר הנמוך שרכשתי אותו עשיתי עסקה טובה. 

 

כנראה שהייתי בוחר באופציה 1 

  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי היה את אותו הקטע עם אלבר 

הזמנתי רכב אומנם יד שניה

שמתי 1000 שח דמי כצינות 

הביאו את הרכב לסניף במרכז מאילת

ומסתבר שהרכב עבר השבחה כ''כ גרוע שזה ףשוט צעק מכל כיוון ברכב 

כמו''כ הריפודים היה במצב גרוע 

טענתי שזה לא מה שהובטח 

סחבת גררת עד שפשוט פניתי להנהלה הראשית של אלבר ולא לסניף עצמו

פרסתי את כל הפנייה במייל 

ורשמתי שמפה זה הולך לתביעה בתביעות קטנות 

יום למחרת(עד כמה שזכור לי) קיבלתי טלפון מהם ביררו עוד כמה פרטים ולבסוף עשו העברה של מלא הסכום 

בהצלחה חבר

בירוקרטית זה לא קל בטוח אבל אם תתאמץ יחזירו 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...