Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

האנטנה של הרדיו המקורית של הרכב מותקנת על הגג.

בין האנטנה לפח הרכב ישנה גומיה.

לצערי גומיה זו נקרעה- והולכת להתעופף לה בקרוב.

 

שאלתי- באיזה חומר מומלץ לאטום את המרווח בין האנטנה לפח?

 

דבקים- לא ניראים לי פתרון טוב.

וסיליקון- ניראה לי עדיף- כלומר לשים סיליקום על הגומיה הקיימת בזהירות.

השאלה-

האם סיליקון פוגע בצבע של הרכב? גורם להתקלפות או משהו - ראקציה כימית..?

 

האם יש חומר אחר עדיף?

 

תודה!!

פורסם

מומולץ לעטוף בגומיה מקורית מבית היוצר של צ'מפיון מוטורס. המחיר 80 ש"ח, כולל שייבה ואום, שלא תצטרך.

 

אם תנסה משהו אחר, או איזה פתרון חאפרי אתה עלול למצוא את גג הרכב שלך מחליד מבפנים, או שתדביק את קונוס האנטנה לגג בלי צורך. ההרכבה פשוטה למדי:

 

מפרקים את הפלסטיק בין השמשה האחורית לריפוד הגג ע"י הכנסת מברג לאורך החריץ ומשיכה עדינה כלפי מטה. יש ללחוץ על הקליפסים בעדינות כדי להמנע מלשבור אותם.

מושכים בעדינות את קצה הריפוד במרכזו כלפי מטה, עד כדי מרווח של שלושה ס"מ. מומלץ לשים בצדדים מקבעים זמניים (קוביה גדולה של לגו, למשל, או כל גוף קשיח אחר), כדי שיהיה נוח לעבוד.

מכניסים מפתח קוף שבדי, מסובבים את האום חצי סיבוב ולאחר מכן ממשיכים בפתיחתו בעזרת היד (אם ידך עבה, העזר באשתך).

יוצאים החוצה מהרכב, מבריגים את מוט האנטנה החוצה, מפרקים את הגומיה הישנה ומלבישים את הגומיה החדשה מהחלק העליון של קונוס האנטנה לחלק התחתון. יש להקפיד שהחלק העבה יותר של הגומיה פונה לחלק הקדמי של הרכב וששפתה אינה מקפלת כלפי פנים, אלא חובקת את הקונוס.

נכנסים שוב פנימה, סוגרים את האום, יוצאים החוצה ומוודאים שהקונוס והגומיה החדשה מוצמדים היטב ו-ישרים.

נכנסים שוב פנימה, מחזקים את האום בעזרת השבדי, משחררים את המקבעים ומחזירים את הפלסטיק למקומו בטפיחות קלות.

יוצאים החוצה, מרכיבים את מוט האנטנה לקונוס, מפעילים רדיו על התחנה האהובה עליך ונחים.

×
×
  • תוכן חדש...