Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 962 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מוכר סיטרואן c1 רובוטי של חברה שלי, 88 אלף קמ, שנת 2015, יד שלישית (שזה אומר 02 ברישיון), עובר טיפול כל 10-12 אלף ק״מ עם שמן קסטרול לפי התקן הנכון. האוטו חדש, בלי מכות בלי תיקוני צבע, הריפודים נקיים כמו חדשים, לא התקלקל בו כלום אף פעם, הכל מקורי בלי כיסויים, שיפורים, תיקונים - כמו חדש רק עם כמה שריטות זניחות. תמיד משתדלת לחנות בפינות ורחוק שלא יפתחו עליה דלתות.

 

למי שעוד לא יודע סיטרואן c1 זה טויוטה אייגו עם סמל סיטרואן ככה שזה אוטו מאוד מאוד אמין. הרובוטי בc1 דיי נעים, ממש לא הסיפורי רובוטי מפעם. הכסאות נוחים מאוד גם לנסיעות ארוכות. 

 

לפני שנתיים וחצי חיפשתי לחברה שלי סיטרואן c1 ואחרי שראיתי איזה 5 שהיו מגעילות קוסמטית או עם תיקוני צבע מצאנו אחת מושלמת - ועכשיו מוכרים אותה. היד הראשונה נסע עליו 2000 ומשהו ק״מ, היד השניה עוד 20 וקצת אלף, וכל השאר עד ה88 אלף חברה שלי נסעה. הכל נסיעות ארוכות ובלי פקקים ככה שזה ק״מ של חיים קלים יחסית לישראל.

 

האוטו עם טסט לשנה וחודש, עם רפידות וצלחות חדשות, ועבר טיפול שמן לא מזמן. ככה שלא צריך להוציא עליו כלום לשנה.

4 צמיגי מישלין - כבר לא חדשים אבל עוד יש להם זמן.

 

24 אלף שקל

 

0546378806

הוד השרון

 

photo1699285366.jpeg

photo1699285171 (2).jpeg

photo1699285171 (1).jpeg

photo1699285171.jpeg

  • אהבתי 3
  • מצחיק 1

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

×
×
  • תוכן חדש...