Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני תמיד בעד החלפה של החלק שהתקלקל בלבד, אבל אתה צריך לזכור שהמוצר צריך להחזיק מעמד בחום בתוך הרכב בקיץ. נסה למצוא עוד פתרונות בפרומים בחו"ל. יכול להיות שאתה גם יכול לרכוש את החלק המקורי, אבל יש סיכוי גבוה יותר שזה יהיה כל היחידה.

פורסם (נערך)

750 פלוס מע"מ (ואולי משלוח) ואתה מקבל חתול בשק.

אתה לא יודע אם זה יעבוד, אתה לא יודע כמה זמן זה ישרוד ויש גם סיכוי שתגרום עוד נזק כי אתה לא בעל מקצוע.

 

מול 1300 ש"ח פלוס מע"מ, שמישהו מקצועי מחליף לך חלק מקורי, יש אחריות ויש אבא ואימא... וגם לא מחכים עכשיו חודש לחלק (כרגע המשלוחים תקועים בגלל שאין טיסות)

 

איך אומרים? נחסוך, יעלה כמה שיעלה...

 

אגב יש לי ניסיון רע עם צגי lcd מאלי.

אחד הגיע שבור

אחד עם פיקסלים מתים 

אחד חיוור כמו אחרי שפעת

ואחד עבד יפה... שבועיים שלמים עד שמת

עריכה אחרונה על ידי סולל הדרך
  • מבאס 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 23 שעות, סולל הדרך כתב:

מול 1300 ש"ח פלוס מע"מ, שמישהו מקצועי מחליף לך חלק מקורי, יש אחריות ויש אבא ואימא

 לא הייתי ממהר עם האופציה הלא זולה הזו, כשישנן, לדעתי, כל מיני אופציות (למשל, רכישת הפאנל בחו"ל אולי ולא בעלי).

בתאריך 10.10.2023 בשעה 14:19, איזהו חכם הלומד מכל אדם.. כתב:

יש לך משהו שנתקלת בו ותוכל לשים קישור, אני לא מוצא .

(לא את המסך מגע, את החלק האחורי כלומר המסך LED..)

זו נראה כמו עבודת תחקיר בעמודי אינטרנט כולל פורומים בחו"ל, הגיון בריא, ניסוי, זהירות ועוד. או לתת לבעל מקצוע.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 4.11.2023 בשעה 22:28, איזהו חכם הלומד מכל אדם.. כתב:

 מקפיץ שוב.

אולי למישהו יש מידע אישי מנסיון מה לעשות במצב הנ"ל ,

כי די הלכתי לאיבוד מרגיש כמו להיות הראשון שקופץ למים...

כמובן חוץ מללכת ולנסות בחברה עצמה.

מה עשית בסוף?

אני באותה בעייה,

והבנתי שיש אפשרות להוסיף מולטימדיה במקום הרדיו המקורי ששולטת גם במזגן, אבל מאבדים את התצודה של ההיבריד וגרף הצריכת דלק.

פורסם

מחלה ידועה בפריוס דור שני.

יש איש מקצוע בבני ברק שיחליף קבל מסויים וזה חוזר לעבוד

 

כבר אשלח פרטים.

עלות כ700 שח

לפני שעתיים, א.ד.מ. כתב:

מה עשית בסוף?

אני באותה בעייה,

והבנתי שיש אפשרות להוסיף מולטימדיה במקום הרדיו המקורי ששולטת גם במזגן, אבל מאבדים את התצודה של ההיבריד וגרף הצריכת דלק.

+972 50-852-0621, יהודה ספידומטרים.

  • אהבתי 1
פורסם

יש לך את דוד המומחה מביתר אלוף בפריוס דור 2 תסתכל בגוגל פריוס  או חלקים דוד המומחה הוא מביתר עלית עשיתי אצלו צג מוסיף לך תוספת תאורה שגם במקורי קודם לכן לא היה כזה טוב והוא גם זול

  • אהבתי 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...