Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיות בהתנעה פורד פוקוס מצבר חדש


מעבר לפיתרון נפתר ע"י asix,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן.

יש לי פורד פוקוס 2009, לפני כמה חודשים קניתי מצבר חדש של 60 אמפר volta, ואחרי כמה שבועות התחילו לי בעיות בהתנעה.

פניתי לאחריות הביאו לי מצבר חדש ועכשיו שוב האוטו לא מניע.

מדדו לי מתח של טעינה בסלד סרק והוא היה 13 שזה קצת נמוך להבנתי.

היום ניסיתי להניע עם בוסטר ולא הניע וגם עם רכב של חבר עשה בעיות ובסוף הניע.

כשאני מנסה להניע אין רעש בכלל.

מה יכולה להיות הבעיה?

פורסם

נתתי לרכב לעבוד בסרק לחצי שעה כדי להטעין את המצבר ואחר כך ניסיתי שוב להניע ולא הניע.

איך אני יכול לבדוק מה פורק לו את המתח?

פורסם (נערך)
לפני 30 דקות, מאזדה 3 כתב:

לפוקוס צריך מצבר מיוחד  מצבר Silver - Calcium לפורד פוקוס 2.0 2007 תבדוק שהמצבר ששמת תואם

תודה, אבל אני לא חושב שזאת הבעיה כי היה לי לפני זה במשך שנתיים את המצבר הזה ואף פעם לא עשה בעיות והוא 540a ולא 580, מה גם שמדובר שם על פוקוס מנוע 2000 ושלי 1600.

(הדבר היחיד שמיוחד במצבר של הפוקוס, שהוא צריך להיות נמוך יותר)

עריכה אחרונה על ידי Elazar1
  • פיתרון
פורסם

נראה לי שהתקלה שלך מגיעה מהסטארטר שסיים את חייו ולא מכיוון המצבר.

אם יש גישה לסטארטר תיתן לו מכה עם פטיש ותראה האם הרכב מניע.

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, asix כתב:

נראה לי שהתקלה שלך מגיעה מהסטארטר שסיים את חייו ולא מכיוון המצבר.

אם יש גישה לסטארטר תיתן לו מכה עם פטיש ותראה האם הרכב מניע.

 

 

כשקיבלתי הנעה מרכב אחר, הוא הניע.

וגם אין רעש בכלל כשאני מנסה להניע.

עדיין יכול להיות שהסטרטר תקול?

(אגב החלפתי אותו לפני שנתיים.)

אני אנסה בכל מקרה לדפוק עליו ונראה אם יעזור.

עריכה אחרונה על ידי Elazar1
פורסם
לפני 2 דקות, Elazar1 כתב:

כשקיבלתי הנעה מרכב אחר, הוא הניע

לדעתי צירוף מקרים.

 

לפני 3 דקות, Elazar1 כתב:

וגם אין רעש בכלל כשאני מנסה להניע

דווקא בגלל זה אני חושב שזה הסטארטר.

 

לפני 3 דקות, Elazar1 כתב:

אגב החלפתי אותו לפני שנתיים.

ייתכן שהשיפוץ לא היה מספיק איכותי או עם חלפים זולים.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

יש לי גם פורד פוקוס 2008 וקרה לי כמה פעמים כשהמצבר היה חלש שהוא לא נתן בכלל סטרטר, ובוסטר או חיבור כבלים עזר, כנראה יש שם איזה משהו שמנתק את החשמל מהסטרטר אם אין מספיק כוח

תבדוק גם שהמינוס מחובר טוב ואין קורוזיה, בגלל שהוא נסתר לפעמים מפספסים את זה

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 43 דקות, asix כתב:

נראה לי שהתקלה שלך מגיעה מהסטארטר שסיים את חייו ולא מכיוון המצבר.

אם יש גישה לסטארטר תיתן לו מכה עם פטיש ותראה האם הרכב מניע.

 

 

ניסיתי עכשיו לדפוק עם פטיש והניע מיד.

תודה רבה!

×
×
  • תוכן חדש...