Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה על קניית רכב Shevrolet Trax יש 2


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1073 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הורים של אשתי רוצים למכור לנו רכב שלהם Shevrolet Trax עליה לכביש 05/2016 עם קילומטראז 95000 יד 1

טיפולים שגרתיים לא נעשו במוסך מורשה אלא במוסך של קרוב משפחה כל 15000(כללו החלפת שמנים, בלמים פילטרים)

לפי מחירון של יד 2 רכב עולה 50000 הם רוצים עליו 47000

שאלות:

1.מה דעתכם על הרכב באופן כללי, בייחוד על רכב זה בתור רכב משומש בן 8?

2.האם מחיר המבוקש הוא הגיוני או שמחיר שוק ראלי הוא שונה?(ראיתי שביד 2 מבקשים על רכב בערך עם נתונים דומים בערך 45000 ולא יודע בכמה סוגרים)

3. מה בהקשר אמינות של הרכיב הטורבו שלו הוא אמיד עם השנים?

4.הייתם ממליצים לי לבדוק את הרכב באופן פרטני יותר אם כן אפה?(במוסך מורשה או קומפיוטסט)

5.עד כמה רכב זה אמין, הוא עוד מעט בן 8 יש מצב שיתחילו עשיו תקלות יקרות?

6.עד כמה עובדה שרכב היה במשפחה וטופל במוסך של משפחה זה טוב?(דעתי בנושא שעדיף תמיד מושך מורשה)

פורסם
לפני 31 דקות, David1000 כתב:

הורים של אשתי

כאן תעצור.

 

ההורים רוצים לבוא לקראתכם ולעזור כפי יכולתם.

האם היית בוחר בטראקס אלמלא הרכב הספציפי? תיקח רכב לבדיקה ואז תתמקח עם ההורים של אישתך?

הרכב אינו 'מציאה' בשום היבט, לא ק"מ ולא שגרת טיפולים. 

תקלות יהיו. בוודאות. מה תעשה, תספר לחמך על כל תקלה? תסתיר מהם ותחייך גם כשתוציא על הרכב כמה אלפי שקלים? 

 

לטובת היחסים במשפחה - הייתי מוותר על הרכב. 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אחרי שהם ינסו חודשיים למכור אותו ביד2 יציאו לך אותו בהרבה פחות.

רכב סתמי בכל מובן. מציע שתגדיר לך את הצרכים שלך, תקציב והכל, ואז ורק אז קח את הרכב אם הוא הנכון .

היתרון של הרכב הזה הוא שאתה יודע בוודאות שלא עבר תאונה קשה (אני מניח), אחרת זה רק חיסרון

 

לפני 25 דקות, discoTD5 כתב:

האם היית בוחר בטראקס אלמלא הרכב הספציפי?

בדיוק

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם
לפני 28 דקות, outnex כתב:

לא דגם מוצלח או שומר ערך.
המחיר יקר, דגמים לא מבוקשים נמכרים בפחות. אם היו מציעים במחיר מציאה אז היה משתלם הסיכון.
חפש משהו אחר יותר המוני כמו יונדאי או קיה.

את האמת אנחנו צריכים רכב די דחוף אין לנו זמן וכוח להיכנס לחיפושים, אישתי רוצה את הרכב
מה המחיר הראילי לרכב זה לדעתך?

לפני 31 דקות, Jack457 כתב:

אחרי שהם ינסו חודשיים למכור אותו ביד2 יציאו לך אותו בהרבה פחות.

רכב סתמי בכל מובן. מציע שתגדיר לך את הצרכים שלך, תקציב והכל, ואז ורק אז קח את הרכב אם הוא הנכון .

היתרון של הרכב הזה הוא שאתה יודע בוודאות שלא עבר תאונה קשה (אני מניח), אחרת זה רק חיסרון

 

בדיוק

את האמת אנחנו צריכים רכב די דחוף אין לנו זמן וכוח להיכנס לחיפושים, אישתי רוצה את הרכב
מה המחיר הראילי לרכב זה לדעתך?

פורסם (נערך)

מניסיון מר לא קונים רכבים ממשפחה / חברים 

יש מספיק רכבים טובים בשוק בתקציב שלך.

מקסימום תשלם לאיזה חבר שמבין שיחפש לך

עריכה אחרונה על ידי אביגדור2
פורסם (נערך)
לפני 26 דקות, אביגדור2 כתב:

מניסיון מר לא קונים רכבים ממשפחה / חברים 

יש מספיק רכבים טובים בשוק בתקציב שלך.

מקסימום תשלם לאיזה חבר שמבין שיחפש לך

אתה יכול לתת דוגמה לרכבים טובים בתקציב שלי?

עריכה אחרונה על ידי David1000
פורסם

בגדול מנוע טורבו לא מוצלח במיוחד, כך שבכל מקרה לא היינו ממליצים (כנראה) על סוג הרכב הזה.
בכמה כן משתלם לך - תלוי בכך, לטעמי תראה כמה נמכרים כאלו בשוק (בפחות) ותוריד לפחות עוד 10% .

פורסם
לפני שעה, אביגדור2 כתב:

מה הצרכים שלך כמה נוסעים ברכב מה חשוב לך אמינות  בטיחות יופי צריכת דלק וכו'

 

3 נושאים, אי אישתי + תחנוק, 3 ביחד אולי פעמיים בשבוע, לרוב זה אישתי + תינוק
חשוב אמינות, צריכת דלק כרגע חשובה פחות כי היום אנחנו לא נושאים הרבה אבל המצב בהחלט יכול להשתנות
עלות תחזוקה רצוי שיהיה זול יחסית, יופי פחות חשוב,  רצוי שיהיה גבוהה אבל לא חייב

פורסם
לפני 3 שעות, llaavvii כתב:

בגדול מנוע טורבו לא מוצלח במיוחד, כך שבכל מקרה לא היינו ממליצים (כנראה) על סוג הרכב הזה.
בכמה כן משתלם לך - תלוי בכך, לטעמי תראה כמה נמכרים כאלו בשוק (בפחות) ותוריד לפחות עוד 10% .

איך אני יודע בכמה נמכרים אני יודע כמה דורשים עבורם)))
למה מנוע טורבו אינו מוצלח? במה זה מתבטע?

פורסם

אם אני לא מתבלבל מנוע הטורבו הזה ספציפית (1.4 טורבו של GM) לא מומלץ - יש בו תקלות יקרות. חפש בפורום - בעיקר על אופל אסטרה עם אותו מנוע.

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם
בתאריך 17.7.2023 בשעה 15:33, motior כתב:

אם אני לא מתבלבל מנוע הטורבו הזה ספציפית (1.4 טורבו של GM) לא מומלץ - יש בו תקלות יקרות. חפש בפורום - בעיקר על אופל אסטרה עם אותו מנוע.

אפה אתה ממליץלבדוק(גר בפתח תקווה) באיזה מכון בדיקה?

בתאריך 17.7.2023 בשעה 10:45, llaavvii כתב:

בגדול מנוע טורבו לא מוצלח במיוחד, כך שבכל מקרה לא היינו ממליצים (כנראה) על סוג הרכב הזה.
בכמה כן משתלם לך - תלוי בכך, לטעמי תראה כמה נמכרים כאלו בשוק (בפחות) ותוריד לפחות עוד 10% .

אפה אתה ממליץלבדוק(גר בפתח תקווה) באיזה מכון בדיקה?

פורסם

שלום כולכם,

היום עשיתי בדיקת רכב במכון בדיקת רכב התוצאות בקובץ המצורף, אשמח לשמוע את דעתכם

***הבוחן אמר ש 2 דברים חשובים אלה צמיגים ונזילת שמן ממנוע וטורבו

***הראיתי תוצאות למוסך מורשה הוא אמר שלא היה קונה את האוטו כי הוא לא טוב בגלל נזילת שמן ורעשים, התבסס על מסמך לא בדק ידני

     הם במוסך אמרו שככל הנראה מנוע התחמם ויש ב טראקס בעית קירור מנוע ויש מצב שמנוע נפגע אבל הם לא יודעים בודעות

***מוסכניק שמטפל ברכב אמר שחצי מהדברים זה שטויות שהוא ראה ברקסים לפני שבועיים והכל היה בסדר

Doh.png

פורסם
בתאריך 16.7.2023 בשעה 22:55, David1000 כתב:

את האמת אנחנו צריכים רכב די דחוף אין לנו זמן וכוח להיכנס לחיפושים, 

 

רוב השרשורים שהתחילו ככה הסתיימו במפח נפש
צריך דחוף רכב, תשכיר אחד ותחפש רכב טוב בנחת
זה יעלה לך פחות

 

האמינות של מנועי GM עם טורבו (וגם אלו שבלי) לא ממש מזהירה
אבל אתה די דלוק על הרכב, אז מה יש לשכנע את המשוכנעים?

 

תתחדש!

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...