Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן C1 רובוטי 2016


jad
שימו לב! השרשור הזה בן 327 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש לי בעיה עם סיטרואן C1 רובוטית 126K

כאשר מעביר למצב "E" (נסיעה) יש צפצוף וה"N" בלוח השעונים מהבהב.

הרכב נכנס להילוך רק כאשר אני מעביר ל + - ואז נוסע רגיל, ההילוכים עוברים עד לחמישי. בעצירה של הרכב זה שוב קורה וצריך להכניס לשני ואז להוריד לראשון עם ה+ -

אחרי שההילוך נכנס האוטו נוסע רגיל אין החלקה\קפיצה של הילוך

אשמח להמלצות מקומות לתיקון מאיזור עין השופט-זכרון יעקב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע כמו תקלה במחשב גיר.

צריך לחבר סורק תקלות.

יש לך את מוסך יורומוטורס חדרה שמעתי שהם מאוד מקצועיים אבל לא הכי זולים.

עריכה אחרונה על ידי TZR84

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב היה במורשה גזית, חיברו מחשב אין שום תקלה שנרשמה, אין נורת גלגלי שיניים של הגיר, לא נורת מנוע כלום. להערכתו של הבוחן: אולי אקטואטור אולי מפעיל מצמד אולי מצמד ואולי גיר. ככה נאמר, ומאחר והוא לא יודע להגיד במדויק מה כן מקולקל-המלצתו הינה להחליף הגיר והמצמד. מן הסתם העלויות אצלהם בשמיים. אני מעדיף בדיקה יותר מדויקת שתיתן תשובה בדיוק מה להחליף ולא לפי השערה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תכניס את הרכב למוסך מתמחה בטויוטה, הגיר ברכב שלך הוא גיר MMT של טויוטה. הוא דיי נפוץ בדגמים שלהם ומשווק בקורולה, יאריס ואייגו מאז 2007 ובגלל שזה טויוטה בלובינסקי לא יודעים איך לטפל ולאפיין את התקלה לכן מנחשים שצריך להחליף הכל בשלמותו.

אתה גם יכול לבצע ניסיון של איפוס גיר, למיטב ידיעתי לא צריך כלים לזה אלא צריך לבצע סדר פעולות מסויים שאחריו הגיר מבצע תהליך לימוד עצמי, חפש בגוגל TOYOTA MMT RESET.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 1.6.2023 בשעה 10:36, jad כתב:

אולי אקטואטור אולי מפעיל מצמד אולי מצמד ואולי גיר. ככה נאמר, ומאחר והוא לא יודע להגיד במדויק מה כן מקולקל-המלצתו הינה להחליף הגיר והמצמד.

אני הייתי לוקח את זה עוד שלב,

הרי ברור שהתקלה היא באוטו, אז להחליף אוטו אמור לפתור את התקלה.

  • אהבתי 3
  • מצחיק 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

אם חולון נוח לך,מוזמן להביא אלינו את הרכב לאבחון מדוייק ופתרון התקלה

 

Www.orencars.co.il 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 8.6.2023 בשעה 09:58, Gavrik כתב:

תכניס את הרכב למוסך מתמחה בטויוטה, הגיר ברכב שלך הוא גיר MMT של טויוטה. הוא דיי נפוץ בדגמים שלהם ומשווק בקורולה, יאריס ואייגו מאז 2007 ובגלל שזה טויוטה בלובינסקי לא יודעים איך לטפל ולאפיין את התקלה לכן מנחשים שצריך להחליף הכל בשלמותו.

אתה גם יכול לבצע ניסיון של איפוס גיר, למיטב ידיעתי לא צריך כלים לזה אלא צריך לבצע סדר פעולות מסויים שאחריו הגיר מבצע תהליך לימוד עצמי, חפש בגוגל TOYOTA MMT RESET

ניסיתי לברר עם כמה מוסכי טויוטה-הם לא מוכנים לקבל את הרכב מאחר וזה לא "טויוטה" אני מסביר לו שהכל טויוטה ברכב עדיין לא רצה.

עשו לימוד לקלאצ עם מחשב של טויוטה לזה אתה מתכוון? עם תוכנת TECHSTREAM. יש אפשרות לעשות את הלימוד שאתה מדבר עליו עם מחשב רכב לקצר לו ג'מפרים ואז להעביר אותו למצב לימוד אבל זה אפשרי רק בדור הקודם של הרכב.

אשמח אם תשלח לי קישור או משהו או אם אפשר לדבר בטלפון יותר פשוט, תודה

 

בתאריך 11.6.2023 בשעה 00:38, אורן שרותי רכב כתב:

אם חולון נוח לך,מוזמן להביא אלינו את הרכב לאבחון מדוייק ופתרון התקלה

 

Www.orencars.co.il 

קשה לנסוע עם הרכב ככה, כל עצירה צריך להכניס אותו להילוך-ואז הרכב נוסע רגיל כל ההילוכים עוברים, הבעיה שאם אני מאט מתחת ל10 קמש אז שוב הניוטרל מצפצף ואז צריך את כל התהליך מחדש. ככה בכללי אם הייתה נסיעה ללא עצירה הייתי יכול לבוא בשמחה ובלי בעיה

בתאריך 1.6.2023 בשעה 09:25, TZR84 כתב:

נשמע כמו תקלה במחשב גיר.

צריך לחבר סורק תקלות.

יש לך את מוסך יורומוטורס חדרה שמעתי שהם מאוד מקצועיים אבל לא הכי זולים.

אני אנסה להתקשר אליהם לבדוק איך לעשות את זה האם מטפלים באותו רגע או צריך להשאיר את הרכב וכו'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

INF12215_GB (2).pdfלפי איך שזה נשמע מהתיאור שלך - זה קורה רק בעצירה מה זה אומר שכשאשר הרכב רוצה להגיע למצב של "ניוטרל" כלומר עצרתי עכשיו אני כאילו לוחץ על הקלאץ הוא בעצם יוצא מהילוך. כלומר מאבד את נקודת ה"אפס" שלו עם הקלאץ. כאשר אתה מניע ומעביר להילוך מהבהב כלומר לא נכנס להילוך. האם ניסית להניע וישר להכניס רברס?

אם נכנס להילוך רברס קודם תעשה איפוס מחשב. יש הדרכה באינטרנט ללימוד נקודת הפרדת קלאץ מחדש ולימוד מחשב אני אצרף את המסמך אבל מומלץ שמוסך עם מחשב יעשה את זה. אם עדיין לא עובד תחליף או תתקן את האקטואטור שהוא בעצם המפריד קלאץ - שיכול להיות או שהמנוע שלו חלש והוא מספיק טוב לעבוד בהפעלות בודדות של העברת הילוך אבל לא מספיק חזק להפרדות בעמידה במקום.

עם מחשב דיאגנוסטיקה ניתן לראות את גרף הזרם שלו ולראות נפילות בעומס. ואז בעצם יציאה לניוטרל. אם הוא נמצא תקין ומראה לפי מחשב דיאגנוסטיקה שמרחק הפרדת הקלאץ משתנה או משתבש כנראה שיש בעיה במפעיל / אקטואטור וניתן לשפץ אך לרוב עדיף להחליף קומפלט אפילו בעלי אקספרס מוכרים כזה. אם כל זה לא עבד. כלומר איפוס החלפת מנוע החלפת אקטואטר הבעיה היא לא בגיר ולא בקלאץ. הבעיה היא אולי אבל מאוד לא סביר בסלקטור הילוכים החשמלי שנמצא על הגיר. אל תשכח לעדכן מה מצאו. במוסך בהצלחה 

Screenshot_2023-06-15-19-01-59-976-edit_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2023-06-15-19-01-27-224-edit_com.google.android.googlequicksearchbox.jpg

עריכה אחרונה על ידי צמיגי
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, צמיגי כתב:

INF12215_GB (2).pdfלפי איך שזה נשמע מהתיאור שלך - זה קורה רק בעצירה מה זה אומר שכשאשר הרכב רוצה להגיע למצב של "ניוטרל" כלומר עצרתי עכשיו אני כאילו לוחץ על הקלאץ הוא בעצם יוצא מהילוך. כלומר מאבד את נקודת ה"אפס" שלו עם הקלאץ. כאשר אתה מניע ומעביר להילוך מהבהב כלומר לא נכנס להילוך. האם ניסית להניע וישר להכניס רברס?

אם נכנס להילוך רברס קודם תעשה איפוס מחשב. יש הדרכה באינטרנט ללימוד נקודת הפרדת קלאץ מחדש ולימוד מחשב אני אצרף את המסמך אבל מומלץ שמוסך עם מחשב יעשה את זה. אם עדיין לא עובד תחליף או תתקן את האקטואטור שהוא בעצם המפריד קלאץ - שיכול להיות או שהמנוע שלו חלש והוא מספיק טוב לעבוד בהפעלות בודדות של העברת הילוך אבל לא מספיק חזק להפרדות בעמידה במקום.

עם מחשב דיאגנוסטיקה ניתן לראות את גרף הזרם שלו ולראות נפילות בעומס. ואז בעצם יציאה לניוטרל. אם הוא נמצא תקין ומראה לפי מחשב דיאגנוסטיקה שמרחק הפרדת הקלאץ משתנה או משתבש כנראה שיש בעיה במפעיל / אקטואטור וניתן לשפץ אך לרוב עדיף להחליף קומפלט אפילו בעלי אקספרס מוכרים כזה. אם כל זה לא עבד. כלומר איפוס החלפת מנוע החלפת אקטואטר הבעיה היא לא בגיר ולא בקלאץ. הבעיה היא אולי אבל מאוד לא סביר בסלקטור הילוכים החשמלי שנמצא על הגיר. אל תשכח לעדכן מה מצאו. במוסך בהצלחה 

Screenshot_2023-06-15-19-01-59-976-edit_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2023-06-15-19-01-27-224-edit_com.google.android.googlequicksearchbox.jpg

אהלן ותודה על המענה. יש אפשרות ליצירת קשר? פשוט יהיה יותר קל להסביר. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי שאלתך האם הרברס נכנס אז כן אין בעיה בהילוך האחורי נכנס ללא בעיה. לגבי הלימוד עשו ממוחשב. את הדרך עם הג'מפרים וכו' אפשרי רק בדור הקודם של הרכב.

לגבי הכנסה להילוך אז כשאני מעביר ל"E" אז יש צפצוף ובלוח השעונים ה"N" מהבהב. מה שאני עושה זה מעביר למצב פלוס מינוס בהילוכים עד שכתוב 2, מוריד שוב ל1 ואז מתחיל נסיעה ומחזיר ל"E"

מציין כי כאשר התחלתי נסיעה והרכב במצב "E" הוא נוסע רגיל לחלוטין-ההילוכים עוברים עד להילוך חמישי, אני יכול להוריד הילוך להרים הילוך, אין החלקה או קפיצה של הילוכים-הרכב פשוט נוסע רגיל

לגבי האקטואטור שאמרת, אני לא יודע באמת אם יש איתו בעיה, כשהייתי בגזית פשוט הסתכלו על הכל ולא התמקדו באיזה חלק לא תקין.

הם פשוט נתנו תשובה של: אולי מפעיל מצמד אולי גיר אולי קלאצ אולי רובוט הכל באולי. אין לו התחייבות שזו הבעיה הם מבחינתם אומרים שצריך להחליף את הגיר והקלאצ'. 

 

לדעתי אם היה בעיה בקלאצ' אז לא חושב שהייתי יכול להמשיך לנסוע ככה עם האוטו-לא חושב שהיה אפשרי בכלל.

לגבי הגיר, אם היו קפיצות בהילוכים או שהיה נתקע על הילוך מסוים אז לבטח לא היה ניתן לנסוע איתו בכלל.

מישהו זרק רעיון של אולי מחשב גיר-האם נראה לך הכיוון? 

אני נוטה יותר לתגובה של צמיגי כאן לגבי האקטואטור. שיכול להיות אולי שהמנוע שלו עייף או חווה נפילות וכו.

פשוט לא מצאתי מכונאי\מוסך אמין שיודע ממש ומכיר איך לטפל בבעיה הזו.

אני לא מעדיף החלפת חלקים מיותרים שבכלל תקינים ברכב, כמו כן החלפת הגיר ואולי לקבל גיר אחר עם בעיות אחרות

 

בתאריך 8.6.2023 בשעה 09:58, Gavrik כתב:

תכניס את הרכב למוסך מתמחה בטויוטה, הגיר ברכב שלך הוא גיר MMT של טויוטה. הוא דיי נפוץ בדגמים שלהם ומשווק בקורולה, יאריס ואייגו מאז 2007 ובגלל שזה טויוטה בלובינסקי לא יודעים איך לטפל ולאפיין את התקלה לכן מנחשים שצריך להחליף הכל בשלמותו.

אתה גם יכול לבצע ניסיון של איפוס גיר, למיטב ידיעתי לא צריך כלים לזה אלא צריך לבצע סדר פעולות מסויים שאחריו הגיר מבצע תהליך לימוד עצמי, חפש בגוגל TOYOTA MMT RESET.

 

ניסיתי לברר עם כמה-לא היו מעוניינים מאחר וזה "סיטרואן". הרכב טויוטה אייגו לכל דבר. אני בטוח שמישהו מטויוטה היה מגיע לבעיה במדויק ולא להחליף חלקים מיותרים/תקינים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלתי ב"מוסכניקים מצייצים" ועוד 2 קבוצות. הפנו אותי לכמה מקומות אך הם לא מתעסקים, חלק אמרו שלא יודעים חלק לא מתעסקים עם רובוטי. הפנו אותי גם לגירומטיק, גם הוא לא מתעסק. עדיין מחכה לישועה ☺️

עריכה אחרונה על ידי jad
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
שימו לב! השרשור הזה בן 327 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...