Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1125 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

נהגתי בגולייטה תלתן אוטומט (TCT?) מהדגם 240כ״ס (יצא לי גם לנהוג בגולייטה רגילה 170כס ומיטו ידנית 135 כ״ס), כרגע אני עם קורולה.

כאמור נהגתי בתלתן נסיעה ספורטיבית על המגבלות, שלי.

ירדתי מהאוטו ולקח לי שעה-שעתיים לעכל את החוויה. בסוף החלטתי שמקורולה לגולייטה תלתן לא הייתי עובר. זה יותר מדי בשבילי ואני נהג טוב מנהג ישראלי ממוצע, פניות עם גז והילוך נמוך, לא משנה רדיוס סיבוב בתוך פניה ויודע לעבוד עם הגה הפוך במקרה הצורך.

אתה עם ספייס סטאר, המעבר לתלתן יהיה קצת פסיכי.  אולי כדאי בהתחלה גולייטה רגילה כרכב ביניים, לא לקפוץ ישר לתלתן.

עריכה אחרונה על ידי diskmen
פורסם

רוב הישראלים חושבים שהם נוהגים טוב יותר מהנהג הישראלי הממוצע. תמצא את הסטירה במשפט לבד 😉

 

נהגים גרועים ולא מנוסים נוהגים ברכבים חזקים משמעותית באופן יומיומי. לא רואה בעיה שנהג סביר ינהג ברכב כזה.

הוא לא כל כך חזק במובנים אבסולוטים, ומערכות הבטיחות אמורות להגן עליו מאיבוד שליטה.

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 28.5.2023 בשעה 21:19, diskmen כתב:

נהגתי בגולייטה תלתן אוטומט (TCT?) מהדגם 240כ״ס (יצא לי גם לנהוג בגולייטה רגילה 170כס ומיטו ידנית 135 כ״ס), כרגע אני עם קורולה.

כאמור נהגתי בתלתן נסיעה ספורטיבית על המגבלות, שלי.

ירדתי מהאוטו ולקח לי שעה-שעתיים לעכל את החוויה. בסוף החלטתי שמקורולה לגולייטה תלתן לא הייתי עובר. זה יותר מדי בשבילי ואני נהג טוב מנהג ישראלי ממוצע, פניות עם גז והילוך נמוך, לא משנה רדיוס סיבוב בתוך פניה ויודע לעבוד עם הגה הפוך במקרה הצורך.

אתה עם ספייס סטאר, המעבר לתלתן יהיה קצת פסיכי.  אולי כדאי בהתחלה גולייטה רגילה כרכב ביניים, לא לקפוץ ישר לתלתן.

אם אתה עם גז בתוך הסיבוב אז אתה איטי מידי😉

דעתי שעם כל הבקרות היום יש מעט רכבים שמסכנים את הנהג.

הכותב הוא נהג די מצ'וקמק.

 

×
×
  • תוכן חדש...