Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1148 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

לאחרונה רכשתי קיה נירו פלוס 2023 חדש. 

קבלתי עם הרכב...

אפליקציית קיה בטלפון ( חודשיים חינם ואז בתשלום ) - לא מוצא ערך מוסף ומתכוון לבטל

מנוי לאינטרנט אל חוטי ברכב - מה יקרה אם אבטל את האינטרנט, מה לא יעבוד לי? מתלבט...(אני כן אוהב את האפליקציה המובנה, הוויז, אנשי קשר...)

משטח הטענה לפלאפון - חבל שקניתי. לא משתמש בו

מנוי לאיתרואן - שאלתי את החברת ביטוח שלי, והם אמרו לי שאני מבוטח רק אם יש לי מיגון של איתוראן או אימובלייזר מקורית וקודנית...מה זה אומר? כי איתרואן נראה לי בזבוז כסף. יש לי אימובלייזר אבל הרכב לא הגיע עם קודן. האם קודן וקודנית זה אותו הדבר? אני יכול לבטל את האיתוראן?

אין חיישנים קדמיים ברכב (שמצפצף ככל שאתה מתקרב למשהו ) - האם זה יפגע לי באחריות אם אתקין חיישנים ? 

 

תודה לכם

 

פורסם

קישוריות אנדרואיד אוטו או קאר פליי יספקו לך את אנשי הקשר ומאפדרת הצגת נייוט waze או גוגל מפס גרך הטלפון.

האפליקציה מיותרת בהחלט

×
×
  • תוכן חדש...