Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בבסיס אלו רכבים אמינים, הכל תלוי באיך טיפלו בהם והחזיקו אותם. 
סה"כ בשניהן מותקן מנוע NFU שזה נחשב למנוע הבנזין הכי אמין של PSA ולפי דעתי הוא יותר אמין מהרבה מנועים אסיאתיים שיש בשוק (למשל 1.6 של יונדאי\קיה או 1.6 של מיטצובישי).
הבעיה ברכב זה הגיר, גיר AL4\DP0 צרפתי, שידוע בתור גיר לא הכי אמין ולא הכי חסכוני, נעים ויעיל... אבל לפחות הוא זול לתיקון כי הוא מוכר היטב ונפוץ בשוק.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תבקש דוח סליקה לפני, יכול לחסוך לך זמן.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

היי חברים יקרים שלי!

אז כן. אני ממשיך לעדכן.

ברוך ה' יתברך, מצאתי אחת שמורה די טוב, ונראית טוב, ק"מ נמוך יחסית, ווואלה נוסעת טוב. אז קניתי.

צריך קצת פינישים ושיפצורים קטנים כמו לצבוע את התאסות (לבנתיים עד שנמצא ג'אנט יפה ומתאים, חייב.), חלונות שחורים, וכל מה שאפשר לעשות בשביל שיהיה

לי כיף לנסוע באוטו.

מצרף לכם תמונות👇.

image.thumb.png.5aa20759dd5d647ba35c4e0b56a7c951.png

image.thumb.png.d1b419b2b5732aac646df23596f85401.png

image.thumb.png.0aea9e79f8e50d84285944790e96553d.png

image.thumb.jpeg.26f8e8b7fe43fe3546078738eed0b7f6.jpeg

באמת רכב חמוד ממש.

אני מרגיש קצת פוטנציאל ספורטיבי בעיקולים, הוא טורף אותם מגניב.

בכל זאת תודה רבה לכולם על העזרה.

נמשיך לעדכן ולשתף לגבי הרכב וניראותו.🥰

 

 

  • אהבתי 4
פורסם

הי, בוקר טוב חברה!

לפני 17 שעות, נקודה טובה כתב:

נראה מדהים

לפני 12 שעות, LEGACY 1.8 כתב:

תתחדש.

תודה רבה🤩.

לפני 17 שעות, נקודה טובה כתב:

אולי תתן לנו קצת נתונים?

האוטו 2011, 121k ק"מ.

  • רעיון טוב! 1
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אז הנה לכם קצת ממה שהספקתי לעשות היום לאוטו:

החלפת נורת וינקר קדמית,

החלפת נורות חנייה לצבע כתום,

ניקוי פנסים אחוריים,

צביעת ניקלים פנסי ערפל,

ליטוש פנסים קדמיים. 

image.thumb.png.15bce11041344f2dabd53e0dbdf27566.png

image.thumb.jpeg.1601cc5aecfe06e93b77fedc50cb407e.jpeg

image.thumb.jpeg.ef3fbb7e34998bbabaeae32d6b4516c9.jpeg

נמשיך לשתף בעזרת ה'. (יש גם צביעת תאסות, מולטימדיה ועוד').

  • רעיון טוב! 1
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

נראה מצוין, ניכר שאתה משקיע שמצב הרכב ומנסה להחזיר אותו למצב חדש.
אני שמח שאתה לא הולך לכיוון של מראה "סיירה" על ידי הוספת גאנט סיני, או מדבקות או לדים שמאירים לכל עבר...
זה תמיד מסובב לי את הראש כשאני רואה רכב ישן שנראה שמור.

אגב מה שנוגע למצב המכאני של הרכב? רכב בן 10+- בטח צריך יישור קו?

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
  • אהבתי 2
פורסם
לפני 4 שעות, Gavrik כתב:

נראה מצוין, ניכר שאתה משקיע שמצב הרכב ומנסה להחזיר אותו למצב חדש.
אני שמח שאתה לא הולך לכיוון של מראה "סיירה" על ידי הוספת גאנט סיני, או מדבקות או לדים שמאירים לכל עבר...
זה תמיד מסובב לי את הראש כשאני רואה רכב ישן שנראה שמור.

אגב מה שנוגע למצב המכאני של הרכב? רכב בן 10+- בטח צריך יישור קו?

תודה רבה על תגובתך.

אכן כן לאט לאט נעשה לו יישור קו רציני בעזרת ה'.

כן יש כוון להרכבת ג'אנטים, אבל לא כרגע.(צריך למצוא טוב וקליל.)


×
×
  • תוכן חדש...