Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1365 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי ,

לפני כחודש רכשתי מיני פיסי ב600 ש"ח .
להפתעתי , אחרי כשבועיים המחשב היה כבר בארץ. המכשיר חובר לטלוויזיה עם HDMI ואין תמונה .

על המטען ישנה נורית המעידה על קבלת חשמל . המאוורר עובד ודי מרעיש אבל אין תמונה .
אין חוברת הפעלה למחשב.

ניסיתי ללחוץ מספר פעמים על כפתור ההדלקה או לרסט את המחשב מה שלא עזר .

פתחתי מחלוקת  וביקשתי החזר כספי. הסברתי את הבעיה בצירוף ווידאו ברור.
אתמול קיבלתי מייל ובו דחיה למחלוקת .
אני מעוניין לבטל את העסקה שבוצעקה דרך ישראכרט ולא בטוח מה בדיוק צריך לעשות.
אני קונה הרבה בסין אבל לרוב ,מדובר בסכומים קטנים . זו פעם ראשונה שקיבלתי דחיה לבקשת החזר כספי בעקבות תקלה .
 תודה

פורסם

להבנתי החיוב כבר ירד, ככה שלא תוכל לבטלו.

גם אם החיוב לא היה יורד, לא בקלות חברת האשראי מבטלת את החיוב.

יש הבדל בין אם לא קבלת בכלל את המוצר שקנית, לבין קבלת מוצר לא תקין.

פורסם

היה לאשתי סיפור קצד דומה עם חבילת בגדים שלא תאמו לתיאור. נשלחה חזרה, שכבה חודשיים בדואר בשנזן ובסוף עשתה ריבאונד. הכסף, כמובן, אבוד.

אני למדתי מזמן שהזול עולה ביוקר, מוצרים מסוג זה קונה רק באמאזון או חברה מערבית אחרת שמכבדת את עצמה ואת לקוחותיה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 18 דקות, Octavia-TSI11 כתב:

אם אחזיר את המוצר , האם מחויב להחזיר את הכסף ?

לא, במקסימום הוא "מחויב" לאסוף את המוצר ולבדוק אותו. וזה בגרשיים בכוונה כי הם עושים מה שבא להם.

על בסיס מה דחו? נגמר לך זמן ההגנה לקונה?

פורסם

הסיני יעשה מה שנוח לו. בדוק את תנאי השירות של עלי. להערכתי לא תראה פרוטה ותפסיד גם את 20 השקלים של המשלוח חזרה. אבל תוכל לנסות את מזלך. אם הצלחת - חזור ודווח לנו..

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
ציטוט

 

"לא ניתן להמשיך ולעבד את הבקשה שלכם מכיוון שלא קיבלנו הוכחה מספקת"
וזה אחרי ששלחתי ווידאו .
נוכלים!!!
אני את הלקח למדתי ,לעולם לא אזמין יותר מוצרי אלקטרוניקה בעליאקספרס
 

פורסם (נערך)

מנסיון אישי, איביי גם מספקים חוויות דומות לזו שתארת ואם תחפש, תמצא לא מעט ספקים ישראלים שלא חפים מהתנהלות מעצבנת ומתסכלת וכבדה לכיס. קנייה במחיר מפתה כרוכה תמיד בסיכון כזה או אחר, ונראה שבסך הכל אחרי הרבה רכישות כאלה, אתה בסופו של דבר יוצא מורווח בהשוואה לרכישות זהות מספקים הגונים.

עריכה אחרונה על ידי ד ו ד
פורסם

מזל רע, אבל לא הייתי מוותר בקלות.

תעלה מול נציג אנושי ונסה להסביר להם מה קרה(מניסיון אישי לא עזר לי)

הם יבקשו שוב את ההוכחות ותתגלגל משם

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 26 דקות, Octavia-TSI11 כתב:


וזה אחרי ששלחתי ווידאו .

 

אז שלחת וידיאו. אתה חושב שמישהו טרח לפתוח אותו? אפילו לא הבוט.
נוכלים!!!

ולמה ציפית? לשירות של אמאזון, או, אפילו, כמה יבואנים ישראליים? קניה בעלי זה שגר ושכח.
 

 

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון גרוע 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

SPERIAL מצטער, אבל אתה טועה ומטעה. 

 

לפות"ש. היה לי סיפור דומה. מה שכדאי לך לעשות זה לשבת לעליאקספרס על הראש. יש דרך לדבר שם עם נציג אנושי. זה לא מאוד פשוט אבל תחפור באתר ותמצא איזה צ'אט או משהו

ופשוט תתעקש. קורה לא פעם שהם מבינים את הבעיה ומוכנים לזכות וכו'.

 

לגבי כל הסיפורי אימים - שלחתי. לא החזירו לי כסף. הזול עולה יקר וכו'. סבבה. 

זה נגיד 10% מהמקרים. ועוד 90% שמחזירים ואשכרה המוכר לוקח את זה.

אל תשכחו שחלק גדול מהמוצרים היום נשלחים ע"י עלי. ואתה מחזיר לעלי.

לא מחזיר לאלכס או בשמו האמיתי צונג גונג קונג שלא אוסף דואר.

 

ברור יש מצב ליפול בדברים האלה, אבל עדיין, שווה לך לנסות.

 

  • אהבתי 4
פורסם

אני רכשתי לא ממזמן מעליאקספרס מערכת מולטימדיה לרכב גם ב600 שקל שלא הייתה תקינה 100%  בעיית סאונד שבוידאו ששלחתי אליהם היה די קשה להוכיח את הבעיה.

מהר מאד הציעו לי שתי אופציות, החזר של 30% והמוצר נשאר אצלי או להחזיר את המוצר והחזר מלא.

לא היו לי תלונות על השירות מעלי ואני מזמין מהם המון.

יש הרבה דגים בים....אבל הכל תלוי באורך החכה שלך :wink:

×
×
  • תוכן חדש...