Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

מונדאו 2013 לא מניעה, המצבר חדש. לא נותן סטרטר בכלל,  מופיעה תקלה engine malfunction, ונורית שקשורה למזגן (חיישן נגד הקפאה). 

ברשת מכירים את התופעה ומצביעים על בעיה חשמלית, כנראה נתק בכבל מינוס שמחובר לגוף הרכב. חלק הצביעו על מינוס שיוצא מאחד המחשבים ברכב. גם כתבו על תקלה מוכרת בלוח מחוונים שנגרמת מהחום.

מישהו מכיר ויכול לכוון אותי?

 

התקלה הופיעה אחרי שהרכב עמד בשמש כמה ימים ללא תזוזה. 

 

 

 

 

פורסם
לפני שעה, סלבדורוס כתב:

שלום חברים

מונדאו 2013 לא מניעה, המצבר חדש. לא נותן סטרטר בכלל,  מופיעה תקלה engine malfunction, ונורית שקשורה למזגן (חיישן נגד הקפאה). 

ברשת מכירים את התופעה ומצביעים על בעיה חשמלית, כנראה נתק בכבל מינוס שמחובר לגוף הרכב. חלק הצביעו על מינוס שיוצא מאחד המחשבים ברכב. גם כתבו על תקלה מוכרת בלוח מחוונים שנגרמת מהחום.

מישהו מכיר ויכול לכוון אותי?

 

התקלה הופיעה אחרי שהרכב עמד בשמש כמה ימים ללא תזוזה. 

 

 

 

 

מעדכן שפירקתי לוח שעונים וכל ההלחמות טובות.

 

ראיתי מתחת לתא כפפות נעל כבל שמוברגת לגוף עם סימנים של כבל שנקרע אבל לא מוצא שום כבל חופשי

×
×
  • תוכן חדש...