Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניורולוג/פסיכיאטר לאבחון ADHD אצל מבוגרים.


Nakamichi
שימו לב! השרשור הזה בן 652 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חבר שאל. 

המלצתי לו על מרפאת פוקוס בשיבא אבל הם כרגע לא מקבלים מטופלים חדשים.

 

בקצרה - הוא מחפש מישהו פרטי שיעשה לו את האבחון במקום ויתאים לו טיפול. הוא מטופל בריטלין ללא אבחון. זה גם יקר יותר וגם לא בטוח שהמינון נכון או שריטלין זה מה שמתאים לו.

 

אני אבהיר - הוא מחפש מישהו שלא מערים יותר מדי קשיים. שלא חושב שהבחור בא לעקוץ ממנו ריטלין. אלא שיעזור לו להתאים מינון ולא ישלח אותו לאבחונים מיותרים שיוצר רלוונטים לילדים.

 

אשמח להמלצות. גם בפרטי. איזור המרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא לא צריך פסיכיאטר אלא ניורולוג. לא חייבים רק ריטלין אפשר לנסות שאר התרופות מאותה המשפחה. כמובן שצריך לדאוג לבחור משהו שיכול לעבוד אצלו. אולי SR ריטלין יהיה יותר טוב או שבכלל מ"ג גדול יותר.

לגבי המלצה, אנסה לברר במשפחה אם יש רופא כזה במרכז.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...