Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ראפיד 2017


נעם101
שימו לב! השרשור הזה בן 658 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי,

מחפש רכב מרווח לזוג +2 ושמדי פעם ישמש גם לעבודה ולהעמיס שם כלי נגינה גדולים, ולכן רוצה 5 דלתות מרווח/סטיישן.

תקציב באיזור ה60-65

כרגע אני מתכוונן לסקודה ראפיד, ויש לי הצעה (סוכנות) של שנת 2017 עם 60 אלף ק"מ. מבחינת הדרישות זה מספיק מרווח בפנים וגם לא ארוך מדי לחניה.

 

מצד שני- אני מוטרד מבעיות הגיר ששמעתי עליו דברים לא טובים ,ובייחוד לאור זה שאנחנו נוסעים בעיקר בעיר (פקקים, לא טוב לגיר). גם התחזוקה היקרה ולהיות הרבה במוסך מטריד אותי.

 

האפשרויות האחרות היו קיה סיד/יונדאי i30 בגירסת הסטיישן, אבל אז מבחינת המחיר זה אומר לעלות ב20 אלף בערך וגם לעלות בק"מ, ולא ממש ברור לי עד כמה שם הגיר יותר אמין. אפשרויות אחרות שכבר הציעו לי פה בפורום כמו הונדה סיויק האצבק גם אומרות לעלות במחיר הרבה.

 

אז השאלות שלי הם:

1.עד כמה צריך להיות מוטרדים מבעיית הגיר ותחזוקה של הראפיד? גם לאור זה שנוסעים בעיקר בעיר.

2. איזה דברים כדאי לבדוק לפני שקונים את הראפיד? (יש מקומות שיותר מומלץ בהם לעשות בדיקה לרכב לפני?)

3. האם אני מפספס משהו- רכב או דגם אחר שכדאי לי לבדוק במסגרת התקציב שלי?

אודה על כל עזרה וכיוון

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1- אלו לא תנאים אידיאלים לגיר הרובוטי, כך שהחלפת מצמדים או מכטרוניק יכולה להיות במשמרת שלכם.

2-לכן הייתי בודק מתי והאם הם הוחלפו.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

בקש מהסוכנות את היסטוריית הרכב - ותוכל לדעת משם האם במקרה הוחלפו מצמדים/מכטרוניק ברכב במסגרת הסכם הפשרה בתביעה הייצוגית מול צ'מפיון.

רכב כזה ללא היסטוריה מסודרת הוא, באופן כללי, חתיכת חתול בשק.

נסיעות עירוניות הן אכן הגורם הכבד ביותר לבלאי במצמדים (הוצאה של 3500 ש"ח לערך) ומאידך ב-2017 כבר יש הרבה פחות כשלים במכטרוניק (שהוא יקר כפליים ויותר מהמצמדים). וזה נכון שגם הגיר ב-I30/סיד הוא רובוטי - וגם בו יש בלאי, כמובן.

אם הרכב במרכז - הייתי ממליץ לקחת אותו לאחד משני המוסכים בת"א שמבינים נהדר בדגמי VAG : מוסך "רון" או המוסך של "אופיר המכונאי האקדמאי", ומשניהם תוכל לקבל תמונת מצב אמינה ומוצלחת מאשר מכון, גם אם זו לא בדיקה רשמית.

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התשובות.

יש היסטוריית טיפולים מהרגע הראשון, כל 15 היה טיפול, שני מצברים הוחלפו מאז שעלה על הכביש.

לא הייתה החלפת מכטרוניקס/מצמדים.

חוץ מזה הייתה החלפה של שמשה קדמית וכנף אחת, לפי מה שהסוכנות אומרת זה רק פחחות וצבע.

הסכם הפשרה עדיין תקף?

 

הרכב במרכז- וחשבתי לקחת למוסך של רון, אבל הבנתי שהם לא מוכנים לעשות בדיקה לפני (לא אכפת לי שלא תהיה רשמית), אבל אולי לא הבנתי נכון.

 

חוץ מזה- הם רוצים 63 אלף על הרכב, ואומרים שזה מחירון. הרכב באמת עם קמ מאוד נמוך יחסית לשנה שזה פלוס. אבל הרצתי את הנתונים באפליקציה של לוי יצחק ושם יצא מחירון 53. הם מצידם אומרים שהשוק היום שונה, ליסינג לא מאוד מוריד מהערך ושהאפליקציה לא מעודכנת. איך אני יכול לבדוק את זה?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשחיפשתי רכב משפחתי ושאלתי בסוכנויות על הסקודה ראפיד על אותו שנתון כמו שאתה מחפש לרוב התשובות היו שזה אחלה של רכב אבל גיר לא אמין, מה שגרם לי בסופו של דבר לרדת מזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז קח בחשבון החלפת מצמדים/מכטרוניק.

יש דוח סליקה? החלפת שמשה מעלה חשד.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממה שכתבת, אני מבין שהרכב היה ליסינג? אם מדובר ברכב שהיה ליסינג לא בטוח שתיראה משהו בדוח הסליקה (לרוב הם סוגרים ומתקנים בעצמם הכל).
בנוסף, כשרכב הוא ליסינג גם האחריות עליו מהחברה שונה, צריך לבדוק אם זה משפיע על הסכם הפשרה ואיך זה אמור לעבוד לגביו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום
לפני 16 שעות, נעם101 כתב:

הם מצידם אומרים שהשוק היום שונה, ליסינג לא מאוד מוריד מהערך ושהאפליקציה לא מעודכנת.

אלו הם, סליחה, חירטוטי מכירות של ליסינג, וכמובן שאין לקחתם ברצינות. אחת האמירות היותר מקוממות - ניסיון לנצל את תחושת הלחץ של אנשים תמימים ולהפוך קניית רכב נחות כאילו היא קנייה של רכב פרטי מטופח.

 

את דעתי החד-משמעית לגבי רכישת רכב ליסינג כתבתי כאן, וכאשר על הפרק רכב מורכב ומשוכלל כגון VAG עם טורבו-הזרקה ישירה בצירוף גיר מתוחכם ורגיש כגון DQ200, הייתי ממשיך לחפש בכיוון של יד פרטית בלבד, עם היסטוריית טיפולים אמיתית שניתן לאמת במוסך המטפל - ולא "דו"ח ליסינג" שברוב הפעמים איננו אלא דף אקסל בלי פרוט חשוב של הפעולות והחלפים שנעשה בהם שימוש.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה.

אני אבדוק האם הרכב היה מבוטח והאם יש לו דוחות סליקה. בנוסף אנסה להבין האם יש היסטוריית טיפולים מפורטת (ברמת שם המוסך, וסוג החלפים/שמנים שהשתמשו בהם).

 

וטוב לדעת לגבי המחיר, אין לי שום כוונה להתפשר (אני לא לחוץ על קניית הרכב). מה שכן אני לא מצליח להבין איפה אני יכול לראות את המחירון של לוי יצחק. למשל באפליקציה אין אבחנה בין הרפיד ספייסבק לרפיד הרגילה, ולא ברור לי האם המחירון שם באמת אמין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום
לפני 51 דקות, נעם101 כתב:

מה שכן אני לא מצליח להבין איפה אני יכול לראות את המחירון של לוי יצחק. למשל באפליקציה אין אבחנה בין הרפיד ספייסבק לרפיד הרגילה, ולא ברור לי האם המחירון שם באמת אמין.

נסה להיכנס באפליקציית לוי יצחק ישירות לרכב "שלך" ע"י שימוש בפונקציית מספר רישוי. נכון, יש שם טעויות לעיתים אז פשוט ודא שנתוני הרכב תואמים את המציאות. לגבי ספייסבק - קורה שיש להיכנס לתוספות שבשקלול המחיר ע"מ לגלות תת-דגם כזה או אחר.

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, הלוחש למכוניות כתב:

וכאשר על הפרק רכב מורכב ומשוכלל כגון VAG עם טורבו-הזרקה ישירה בצירוף גיר מתוחכם ורגיש כגון DQ200, הייתי ממשיך לחפש בכיוון של יד פרטית בלבד, עם היסטוריית טיפולים אמיתית שניתן לאמת במוסך המטפל - ולא "דו"ח ליסינג" שברוב הפעמים איננו אלא דף אקסל בלי פרוט חשוב של הפעולות והחלפים שנעשה בהם שימוש.

קשה להפריז בחשיבות של מה שנאמר כאן, על אחת כמה וכמה כשמדובר ברכבים שאינם ידועים ברקורד אמינות יוצא דופן. יש מספיק רכבים בשנתונים האלה שטופלו באופן מסודר וניתן לדעת בדיוק מה עשו בהם. לי אישית יצא להיתקל ברכב מליסינג שחרג ב-10,000 ק״מ בטיפול והנציג התחיל להתווכח איתי שזה בסדר *ואני* לא מבין כלום.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 658 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...